Glad søndag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen

Fortsatt fuktig i hovedstaden...men det blir vel sol i dag også. Blir en rolig morgen med kaffe, bakverk og aviser. Ha en bedre hviledag!

Re: Glad søndag morgen

God morgen fra KRS.
Litt småtrist og tung morgen.
Kan det skyldes fest i ut i de små timer med gamle koleger?:cool:

God morgen fra Tromsø

Her skinner solen og temp. er 6,8 grader. Vil du se, finner du det her :cool:

Dagen tilbringes i konfirmasjon på Kvaløya. Ha en flott søndag.

God morgen fra Tananger,
Fin dag , men fortsatt noe kjølig her over i sørvest. Værmelding for sørvest landet fremgår av bildet under for de neste 8-10timer.
Morgenkaffen er unnagjort , så nå står søndagens tur for døren med matpakke og kaffe på termos.
Ha en fortsatt fin helgedag.
Lennart, du får ikke fri, du må følge med hva som skjer på lufthavna mens vi andre tar fri!

Bildet må jo med

Attachments

• DSCN0945.JPG
    DSCN0945.JPG
    165.6 KB · Views: 2

God søndag fra Gamlebyen. Helligdagen skal holdes hellig til punkt og prikke. ^_^

God aften fra YBBN!

Her er vi tilbake med alle kroppsåpninger fulle av sand etter to dager i Noosa med kravling på strender, drikking av kald pils og helt fantastisk sjømat.

Nå er det kunder frem til torsdag, så med SQ235 opp til Singa og veien videre til Afrika. Ha en bedre natt og start på uken!

-A :)

Langt på dag,allerede.Ferdig utpakket fra gårsdagens hjemkomst.Nå skal det vaskes tøy og strykes skjorter før avreise IAD imorgen.
4 flotte dager i Sirmione m/omegn.Skyfritt og 26-28 grader hver dag.Besøk på Caproni-museet i Trento ble det også!

gald søndag. Nok en dag på kontoret - den 7. i rekken - og nå testet det for åpningen av butikken i morgen. Hold dere fast, dette blir spennende.

God morsdag fra Alpharetta. Ikke noen spesielt god dag her selv om solen skinner ... Lillegutten og jeg klarte aa krasje pickup'en i gaar .. i et lyskryss med blinkende gult lys (paa amerikansk: keep moving - forkjoersrett) klarte et damemenneske helt unoedvendig aa stoppe opp foan meg. Jeg saa hun bremset - det gjorde jeg ogsaa - men jeg var distrahert av annen trafikk og var ikke forberedt paa fullstopp, og innen jeg ble oppmerksom paa det var det for sent. Bom!

Maa nok skifte ut stoetfangeren og muligens den ene forskjermen. Jetta'en foran meg var troekket bra inn bak. Heldigvis ingen personskade, vi slapp med skrekken, men siden jeg traff bakfra faar jeg selvfoelgelig skylda .... Heldigvis slipper jeg bot, politimannen som kom var veldig sympatisk og lot meg slippe siden lysene blinket.

Kjerra er delvis kjoerbar, men jeg maa nok faa meg en leiebil for noen dager ...

Velvel ... Lillegutten og jeg avsluttet gaarsdagen med aa se Flaaklypa GP (engelsk versjon). Nytt bekjenskap for ham, og han frydet seg. Godt aa slutte dagen med noe positivt ..

Originally posted by LN-MOW

Lillegutten og jeg klarte aa krasje pickup'en i gaar ..

Det var vel strengt tatt du som krasjet;)

Uansett, god ettermiddag på Torp. Sitter å venter på flyet til Køben som er forsinket pga "trøbbel i tårnet" (vel nå sitter vel egentlig ikke gutta i Røyken i nor tårn), men alt er ikke håpløst, de har 1/2 på Krone Is her idag :)

Ellers er det en fordel med internettilgang da det ligger mer og bedre info ute på WF sine sider enn det som står på skjermene på TRF

Originally posted by LN-MOW

God morsdag fra Alpharetta. Ikke noen spesielt god dag her selv om solen skinner ... Lillegutten og jeg klarte aa krasje pickup'en i gaar .. i et lyskryss med blinkende gult lys (paa amerikansk: keep moving - forkjoersrett) klarte et damemenneske helt unoedvendig aa stoppe opp foan meg. Jeg saa hun bremset - det gjorde jeg ogsaa - men jeg var distrahert av annen trafikk og var ikke forberedt paa fullstopp, og innen jeg ble oppmerksom paa det var det for sent. Bom!

Maa nok skifte ut stoetfangeren og muligens den ene forskjermen. Jetta'en foran meg var troekket bra inn bak. Heldigvis ingen personskade, vi slapp med skrekken, men siden jeg traff bakfra faar jeg selvfoelgelig skylda .... Heldigvis slipper jeg bot, politimannen som kom var veldig sympatisk og lot meg slippe siden lysene blinket.

Kjerra er delvis kjoerbar, men jeg maa nok faa meg en leiebil for noen dager ...

Velvel ... Lillegutten og jeg avsluttet gaarsdagen med aa se Flaaklypa GP (engelsk versjon). Nytt bekjenskap for ham, og han frydet seg. Godt aa slutte dagen med noe positivt ..

Typisk... Jeg holdt på kræsje i rævva i akkurat et slikt kryss for et par uker siden... helt utrolig at folk stopper helt opp. Da hadde lyset vært RØDT + et stoppskilt :rolleyes:

Når alle var ok, blir slike ting utrolig irriterende..

Her er det sol og skyfritt men kalde 16 grader ute. Blir en spasertur og en tur til "The Mall" for å handle litt

Ha en hyggelig søndagskveld

Back