Glad søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag morgen...

God morgen... For første gang på lenge våkner vi til kuldegrader i hovedstaden...måtte det komme flere av de. 3. søndag i advent og kun en uke igjen til julaften - stå på! Ha en bedre søndag!

Re: Glad søndag morgen...

god morgen
dette er dagen da jeg setter kursen hjem til ribbe, kjøttkaker, juleøl og vakre norske jenter...
mitt opphold i usa er over:smile2 :smile2 :smile2 :smile2
turen starter om 4 timer, så er vel på tide med litt søvn
jeg kommer tilbake med en bildekavalkade fra det siste halve året når jeg får litt bedre tid!

God morgen fra København. Idag er det tid for siste eksamen men jeg frykter jeg kommer til å levere blank og ta den til våren istedet. Men uanset blir det kombinert julebord og eksamensfest til kvelden, med fri bar, og kjenner jeg meg og mine medstudendet rett så kan det bli svært livlig :cheers:

Da blir det noen timer på jobb for å avslutte reiseregninger for 2006...hva kan ikke en søndag før jul brukes til?

glad søndag. litt indretjeneste før årets juleselskap. I går var det rakfisklag i familien, og Prinsessen på to spiste rakfisk og synes ikke dét var det minste rart... Det blir noe stort av den jenta! eller hva, Stein?

Hjemme fra jobb med en ufattelig vond rygg og nakke..!

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

METAR 171210Z 04002KT CAVOK M03/M05 Q1010 NOSIG

Vakkert vær, men savner fortsatt noen cm snø.

Æsj, det ble blank innlevering og nytt forsøk i mars. Itillegg gikk jeg glipp av all moroa på Nørrebro igår. Har noen kammerater med leilighet 50 meter fra det såkalte ungdomshuset og de hadde sittet med en pils i vinduet og sett på. Så neste gang blir det samlig der med pils og underholdning, vi kan sitte å heie på (politiet), vi har også vurdert å henge opp ett amerikansk flagg men det er kanskje lurt å la vær:p

Hallois. Da var sesongens første snørydding unnagjort. 15 cm nysnø gjorde sitt til at gårdsplassen måtte få en omgang med traktoren. Tette snøbyger her nå, med nesten null sikt i bygene, slik at det blir nok mer av det hvite slaget som må ryddes i løpet av kvelden. Så nå ser det jammen ut til at det blir hvit jul i år også.

Ja det er vel ikke morgen ennå så jeg får vel si god dag :)

Da var første natt i nyinnkjøpt hus unnagjort men enda gjenstår det litt pakking og flytting fra gammel leilighet. Skal være glad når jeg er ferdig! :drunk:

Det er blitt litt snø her i malmbyen også men jeg hører rykter om at den skal regne bort igjen på tirsdag dessverre. Jeg hadde nå håpet på litt hvit jul da men det ser dårlig ut :angry:

Ha en fortsatt god søndag!!

God morgen fra Atlanta som melder 8 grader og sol. Blir godt over 20 i dag - skikkelig julevaer .. NOOT! :p

Gaarsdagens barneselskap gikk godt - nesten uten skader. Den eneste som fikk seg en smell var kona, som forstuet foten paa vei opp i en av skliene .. slik leking boer overlates proffene. Ungene.

Og her er bursdagsbarnet i aksjon:

Attachments

• pj1.jpg
    pj1.jpg
    64.7 KB · Views: 3

Man U drakt på bursdagsbarnet??? Hvordan er det du oppdrar barna??? :p

Sola er fremme i Key West, 23 grader. Kjører til Miami i 12 tiden, hjem til Chicago i morra tidlig

God dag til alle

Originally posted by Tommy777

Man U drakt på bursdagsbarnet??? Hvordan er det du oppdrar barna??? :p

Enig, dette tyder på dårlig oppdragelse! Hvor er barnevernet når man trenger det? :p

God søndag fra et snøfylt Tromsø!

Jeg får bare si at jeg støtter LN-MOWs valg av drakt til avkommet - det finnes vel knapt noe annet lag som kommer i nærheten (Arsenal er mitt nr 2 valg). Min sønn har vært ikledd ManU-drakt i mange år nå, så vi må vel få oss en tur på Old Trafford snart.

Jeg bruker slike drakter til å tørke meg en viss plass jeg :colgate:

Originally posted by TOS

God søndag fra et snøfylt Tromsø!

Jeg får bare si at jeg støtter LN-MOWs valg av drakt til avkommet - det finnes vel knapt noe annet lag som kommer i nærheten (Arsenal er mitt nr 2 valg). Min sønn har vært ikledd ManU-drakt i mange år nå, så vi må vel få oss en tur på Old Trafford snart.

Gikk bra i dag?? :p

Originally posted by Tommy777

Gikk bra i dag?? :p

U win some and u lose some...:wink Jeg vil nå likevel vise ttil ståa i Premier League:

Tabellen
Man Utd 17 14 2 1 38-9 44
Chelsea 17 12 3 2 27-9 39
Liverpool 18 9 4 5 26-15 31
Arsenal 18 8 6 4 29-15 30

....:rolleyes:

Originally posted by TOS

Tabellen
Man Utd 17 14 2 1 38-9 44
Chelsea 17 12 3 2 27-9 39
Liverpool 18 9 4 5 26-15 31
Arse-nal 18 8 6 4 29-15 30

Oi .. maa rette opp en liten trykkfeil i tabellen ... :colgate:

ehh.. Må dere ikke bli for stive i trusa her, gutter...Chelsea vant jo i dag, så tabellen ser vel heller slik ut:

Manchester U. 18 14 2 2 38 - 10 44
Chelsea 18 13 3 2 30 - 11 42
Liverpool 18 9 4 5 26 - 15 31
Arsenal 18 8 6 4 29 - 15 30

Svakhetstegnene er åpenbare for Man U og det er ikke tvil om hvem som har skikkelig vind i seilene for tiden ;)

Var ikke mange svakhetstegn aa spore - annet enn at de ikke klarte aa putte .. to glimrende keepere samt et par daarlig innstilte skuddfoetter hindret maalfest.

Vi tar en oppsummering etter julerundene .... ;)

Jeg tillegger LN-MOW full støtte i valg av drakt til guttungen. Hva skulle det ellers vært, Liverpool? Hah, narr meg ikke til å le... :cool:

Og selv om Chelsea vant og djevlene hadde et lite arbeidsuhell, er tabellen fremdeles klar.... :p

Back