• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad søndag fra Wien

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Wien

God morgen fra Wien...her nytes fort sensommeren med t-skjortevær hver dag. Digg. Nå ut på en cafè for dagens første Wiener Melange. Ha en glad søndag du også.

Re: Glad søndag fra Wien

God søndag fra ZAD. Skal ut og prøve ødelagte Ryanair til ødelagte RYG. Ryanair som var skikkelig nazi før har blitt helt ubrukelige nå. Flight 09:45? Man får jo nesten spist frokost. Avgang 06:05 med oppmøte minst 2 timer før var mer gode gamle Ryanair. Og fra kun én bag med advarselmail i all caps er det nå 2 bagger og de gir til og med veileding om hvordan man skal brette boardingkortet. Og så skal man innom opphørssalget på Rygge.

Her på ZAD åpner ikke sikkerhetskontrollen før 2 timer før avgang så jeg får ikke sjekket ut tilbudet på lounge-fronten enda. Det er kun flighten til GOT 06:30 og Rygge 09:45 som går til Norden idag, men her er det masse svensker. Det står forresten 9:20 på oppslagstavlen for flighten 09:45 så de stikker kanskje av fra de som ikke kommer nok i tide, det er kanskje fortsatt håp for Ryanair.

Er tilbake i Tiggerstaden så tidlig at det kanskje blir tid til en dukk i Tøyenbadet. Der har de passe temperert vann, noe de ikke kunne tilby i Zadar. Jeg var dum nok til å prøve meg på sjøen og den viste seg å kun være 22,8. Huttetu! Hotellbassenget var knapt bedre. Med alle videre badeplaner i skuffen og uten å få bruk for snorkleutstyret som jeg hadde med ble en travel dag igår med ny pers på over 36k på skrittelleren på mobilen.

Ha en god søndag alle som ikke helt har sans for at alle prøver bli brukervenlige.

Goood morgen fra Oslo! Om ikke lenge skal jeg forlate åstedet til fordel for New York og det skal nok bli bra. 908 landet 20 minutter før tiden og passkontrollen ser ikke ut til å bli noe problem, så vi kommer nok avgårde på tid også.

God morgen fra Haugesund. Fpr vel stå opp å ta en dusj og frokost. Har godt med tid da flyet ikke er før 1540. Det er nok heller dårlig med lounge og fasttrack der ute på Karmøy og det blåser.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Sola flyplass. Blåser her også en del. Etterhvert skal SAS sin CRJ ta meg til OSL. Ønsker alle en fin søndag! 😊

God morgen fra hovedstaden.

Her skal fruen en tur på jobb etterhvert så da skal far og arving ta seg en guttetur på Tusenfryd for å slå ihjel noen timer :p

Ha en mindre svimmel søndag!

Brød bakt, styreeposter sendt,frokost spist og fruen har fått sove lenge. Nå står en liten løpetur for tur med eldstejenta på sykkel. Blir kanskje årets andre sykkeltur på raceren etter det mens de andre er på innetrening. Også er det styremøte i sameiet i ettermiddag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Oslo. Øyeblikkelig i gang med del 2 av prosjekt "fliser over kjøkkenbenken". Så da går vel dagen... Om tiden strekker til blir det kanskje ut for å få seg en indisk curry sammen med et par venner. Ha en aldeles fortreffelig søndag og gratulerer med dagen til Scandinavien_A[emoji3]

G'moorgen y'all !!! Sov til over 9 noe som er svært uvanlig til å være meg. Hjelper nok at man ikke har et par bikkjer som danser på en ved sekstiden ...

Første kaffekopp er unnagjort, nå kommer nummer to og så blir det vel litt elg og bison. Eller noe. Så et par episoder Mr Robot før man begynner på søndagsskiftet.

Last edited:

God morgen fra Nice. Pain au Chocolat og dobbel espresso er inntatt. Snart ut for og plukke opp leiebilen. Mini eller lignende i følge Sixt, så ender vel fort opp med "lignende" som de fleste leiebiler jo er. Ha en fin dag

5f43f18d8ba9d2291bc9e7de99363157.jpg

God morgen fra Nice. Pain au Chocolat og dobbel espresso er inntatt. Snart ut for og plukke opp leiebilen. Mini eller lignende i følge Sixt, så ender vel fort opp med "lignende" som de fleste leiebiler jo er. Ha en fin dag

5f43f18d8ba9d2291bc9e7de99363157.jpg

Leide "Mini eller lignende" fra Sixt i Geneve for en uke siden. Fikk Mini Cooper Clubman, så var godt fornøyd[emoji106]

God morgen fra Stavanger. Familiefrokost akkurat avsluttet.
Den neste timen blir det Globetrekker på Tv2 sammen med mer kaffe.
Fina været har vi også, dog noe vindfullt.
Ha en bra dag. :)

Den neste timen blir det Globetrekker på Tv2 sammen med mer kaffe.

Bra tips, havnet jo rett i kjente strøk i Plovdiv!
Søndagsavisa (nå Ytring) handler om fotball, så slo litt ned lyden, selv om Hødd blir nevnt.

T-skjorte i Wien på en søndag? Det er vel ikke helt passende? :D Her blir det skjorte og forhåpentligvis litt sol etter hvert, slik at man får ta på seg sine solbriller - planlegger trikketur opp til Kjelsås og så gå ned langs Akerselva tilbake. Satser på drøye 15.000 skritt i dag.

God søndag ønskes!

Semi-grompf fra Lillestrøm. Søndag betyr jo at helgen snart er over.

På den andre siden skal jeg føne litt god frunch nå, og så blir det å gå en tur ut i skogen sammen med elefanten. Picknik med Snickers blir det nok, rett og slett.

Ha en fin en

Leide "Mini eller lignende" fra Sixt i Geneve for en uke siden. Fikk Mini Cooper Clubman, så var godt fornøyd[emoji106]

Å nei du, de hadde verken Mini eller noe annet i småbilklassen i deres premium selection, så da ble jeg "oppgradert" til en større og dyrere klasse, som riktignok ikke var premium. Når jeg hjemme har en Golf med riktig drivstoff og DSG-kasse, riktignok stasjonsvogn, er det ikke akkurat noen oppgradering og få en ferdig ripa Golf med traktordrivstoff og rørepinne

Hva er alternativene som nye "kundevennlige" Ryanair prøver utelukke? Utgangsdør? Vindu? Takluke?

attachment.php

Attachments

• inngang.jpg
    inngang.jpg
    41.9 KB · Views: 333
Last edited:

Golf... er det et spill eller en unnskyldning for menn som vil kle seg opp i rare, fargerike klær og kjøre lekebiler?

Hilsen Losby

Back