Glad søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Ris

God morgen fra sofaen foran peisen med kaffe og nyheter. Kom to tydelige «skispor» på mannens test i går…så da tar det vel ikke så lang tid før nye «løyper» er klare. Vi har nok mat og vin - så dette skal gå greit. Ha en bra dag i eller utenfor «sporet».

Re: Glad søndag fra Ris

Uffda EB - glad for at dere bor i Norge hvor det er kun en tiende del risk av hva vi har her. Ting hadde vaert betydelig (10x) saa alvorlig her. God soendag til dere alle fra «TommyTown» Sacramento, en natt etter 10 timer langs I-5 i 90 Mph snitt. Kun 8 timer videre i morgen til vi er fremme ved bassengkanten - alle hjemme kontorer boer ha basseng.

Morn fra solkysten
2B30A94D-FADA-44B2-A7EB-E4E0A96D6975.jpeg

DY og LN-ENO tilbake til Oslo om noen timer. God tur til alle som skal ut på vinterferie

God morgen fra Arendal. Her gjør jeg meg klar til å gå rett frem og til venstre et par titalls runder på is. Mulig jeg har blitt litt inspirert av de siste ukers hendelser i Kina til å børste støv av skøytene mine. :)

Morn fra Kolsås, greit friskt her, men skal bli mildere og komme påfyll av snø. Egentlig greit om været kan bestemme seg for om det er vår eller vinter snart, slik av og på med påfølgende isføre er vare teit.
Siste dag før kona skal på jobb igjen etter et snaut år i permisjon, så fra i morgen ruler gutta heimen

God morgen fra Kongsberg. Kjølig morning her i dag med -10 grader. Det blir nok en rolig dag her i dag tenker jeg. Får prøve å få meg litt mosjon senere i dag om temperaturen stiger litt.

God morgen fra gullstua på OSL. 2 år siden sist. Også 2 år siden forrige utlandstur. SK841 til ZRH snart. Ha en din dag

Hei fra isødet 0778. Var en tur i Asker og hentet bilen.. Den hadde da stått nesten et døgn i garasjen til den nye hockeyhallen (med muligens nøkkelen liggende i nærheten) og den var der fremdeleles hel og "pen" og null hærverk selv om det hadde vært hockeykamp mellom Asker og Stavanger. (Heldigvis ingen Heming eller VIF stickers på bilen) Nå er det kun dragen sin nøkkel igjen som medfører at mood lightningen går over til rosa, varmen på 28 grader og Klem FM på spellern. Vi har heldigvis nesten like lange ben så det er bare rattet som kommer litt for langt frem.

MASSE bibrigne og høyrygg er stekt opp og småputerer nå frem til en av mine favorittmiddager i kveld - skikkelig lapskaus.

Nyt søndagen.

God ettermiddag frå Sogn, ytre. Fint tur over fjell og fjordar med WF i dag. Søndag føremiddag er roleg tid å reise på. Lite folk og lite stress (det var annanleis på bussen heim frå byn i gårkveld klokka ti... Det var "livat".). Nøkkelboksen til Hertz leverte nøkkel og føret frå BGO vart greitt. (fin service frå Hertz pr mail i går, som påpeikte at eg hadde bestilt bil på ubemanna tidspunkt (ingenting om det i bestillingsprosessen!)). Heile gjengen fekk endeleg gjort litt nedskriving av EB-konto, dette var planlagt i fjor på desse tider, men nok å ta av før SAS omstrukturere... Fryktar for tap her.

Ha bra sundag!

Lykke til med skituren til @EB. Håper det går fort over.

I Deltastaden er de gamle besøkt og pannekakerøren laget. Så da lukter det fin og lugn søndagskveld.

Mulig jeg skal smyge meg ut og gå en tur først.

Ha en fjong aften.

G’ .. ja, ettermiddag .. travel morgen som skulle kuliminere med lunch på en ny frokost-/lunchrestaurant som akkurat åpnet i nabolaget. Der var det imidlertid lang kø, og med svigerbeist i rullestol var ikke det noe alternativ. Så det ble meksikansk isteden.

Solen skinner, og jeg burde kanskje vært ute og svingt motorsagen, men tror jeg drøyer’n litt. Sørgelig lite motivert …. Setter meg i solveggen med Kindle’n isteden …

God kveld. Her ble det sånne skispor også. Så da får vi ta det litt rolig noen dager.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back