• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad søndag fra Gjøvik

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et kjølig Gjøvik…nok minusgrader ute men godt og varmt inne. Retur til Ris i formiddag før middag på Kolbotn i ettermiddag. Aktivitetsnivå som en småbarnspappa. Kjør på = nyt søndagen.

God morgen fra Sola!
Etter et par fine dager med sol og nært 0 grader, er vi tilbake til vanlig Rogalands-vinter; 7 grader og regn..
Go'Morgen-yoghurt er fortært, de første slurkene med kaffe likeså.
Rolig start på dagen...

Morn fra SK 252 som nå har boarding completed.

En liten tur til Oslo for å spise pinnekjøtt middag i ettermiddag. Være litt sosial med familie. Så håper jeg Scandic Level 6 gir tidlig innsjekk før jeg tar toget utover til Sandvika.
Blir nok en ørliten tur på puben seint i kveld.
Jeg velger jo hotell etter pub-strategi.

God søndag

God morgen fra Asker. Tror det skal klirre greit i glasscontaineren etter gårsdagens middagsselskap. Hadde egentlig ingen planer, men frafall hos andre gjorde at minstemann med stor glede ble kalt opp til en ekstra innsats på hockeybanen etterpå. Ha en fin dag.

God morgen fra Krokstadelva, skal få laget litt frokost, så blir det litt pakking av diverse innbo, så når maten har sunket nok, så blir det en 14-15 km løpetur til Hokksund. Stort sett detannhar av planer i dag 🎉

God morgon frå Trondheim.

Snøen har komme, så brøyteinnsatsen på fotballbana er igang igjen. Hadde nokre folk over på pizza i går, men nabolaget mitt drikk moderat...

Brødbaking, handballkamp og pakking før WF-fix til ANX i morgon altfor tidleg... Satsar på at glatta har gitt seg så flya går.

Ha bra dag!

Morn fra Tønsberg. Snart leke sykkelmekaniker og få på noen mer sesongegnede dekk. Middag og kake i nabobyen etterpå

God formiddag fra Kongsberg. Her startet dagen med litt oppfølging og stell fra hjemmesykepleien (som er min kone). Formen kjennes noenlunde grei ut. Matlysten har vært forferdelig dårlig i det siste, men har tatt seg opp siste dagene heldigvis. Ikke de store planene for dagen ellers utover å se fotball fra San Siro på fjernsynet i kveld. Strålende vær i Kongsberg i dag med skyfri himmel og 3-4 pluss grader.

God morgen fra Knausen. Litt sliten etter gårsdagens rakfiskmiddag og uventede frokostgjester medførte kokkelering av spansk bondeomelett og null mimosa. Nå skal det øvelseskjøres og tenåringen nekter mere Stuttgart-slede som rett og slett er for uoversiktlig og kjapp så da blir det rotta fra München. Svært svinenakke koser seg i ovnen.. mmm, søndager ass.

God dag fra Lillestrøm. Nyheter lest, kaffe drukket på senga og nå DR1 på TV.

Får se om man ikke får trimmet litt i dag før fotball i kveld. Håper ikke skinnet er solgt for tidlig. 9-0 til Italia måtte blitt største nedtur i historien.

Vel, vel. Ha en best søndag!

• Like
Reactions: EB

Får se om man ikke får trimmet litt i dag før fotball i kveld. Håper ikke skinnet er solgt for tidlig. 9-0 til Italia måtte blitt største nedtur i historien.

God dag fra Haugesund.

9-0 hadde vært en gigantisk nedtur, spesielt når man kunne latt være å møte opp og blitt idømt et 3-0 tap?

God dag fra Haugesund.

9-0 hadde vært en gigantisk nedtur, spesielt når man kunne latt være å møte opp og blitt idømt et 3-0 tap?
Norge taper ikke 9-0. Det er ikke mulig. Husk også at Italia er ganske svake for tiden. Jeg fulgte Moldova Italia på TV og der spilte de dårlig. Kun 2 mål helt på slutten gjorde at Norge ikke kunne feire VM billetten på torsdag.

Hadde Norge latt være å møte opp hadde de nok blitt replassert sist i gruppen tror jeg.

Jeg trur det går bra.

Meen Italia alt og vinne(og havner som nr 2 uansett om de ikke skulle vinne 9-0), så de går nok med 11 i angrep fra start.

Det verste som kan skje er 3-0 etter 15 mn.

God søndag fra Milano👍

Noen ganger skjer det ting. Fruens Gamecocks gikk fra 30-0 til 40-41 i går, så noen ganger kollapser alt. ;) Men nei, med tanke på Italias prestasjoner, måtte det skje en kollaps av episke dimensjoner.

Her i SC er dagen i gang. Skal ikke gjøre noe mer seriøst enn å vurdere om den ene siden av huset trenger å spyles Og kanskje flytte et par potteplanter. Det holder.

Og på denne dagen i 2004, hadde verdens siste 757 sin jomfutur fra Renton til Boeing Field - og der sto jeg selvfølgelig ringside,

B-2876.webp

God kveld fra KSU. Her er man straks klar for SK2308 som skal ta oss ned til Gardermoen.

Derifra går veien videre i morgen tidlig :)

God søndagskveld fra Forus. Straks klar for å komme meg hjemover etter nok en rolig vakt her i hulen. Surt og kaldt vær her i sør-vest. Spørs om det blir noe særlig bedre over på de britiske øyer i morgen? Men det er hvertfall dit jeg skal. Kjenner det blir litt tøft med flyavgang klokken 0600 i morgen tidlig, men det går forhåpentligvis bra med tidlig innsjekk på hotellet og gulroten er konsert med et spennende band på kvelden. Er jeg heldig får jeg kanskje med meg en LP på veien hjem også. Time will show.

Men først er det visst en fotballkamp også...

Heia Norge!

Back