Glad søndag fra Brindisi

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Brindisi

God morgen fra vårt egentlige hjemland. 25 grader nå klokken 06:30 er helt greit når vi skal ut for å finne en espresso eller to samt noen croissanter.. Turen ned med Helvetic fortjener en trip-rapport…men med kun en rad business med bare oss to foran gardinen og en amerikansk voksen flyvertinne ble tidenes flyopplevelse….særlig timen vi stod på bakken før avgang… Smiler fortsatt:-)

Re: Glad søndag fra Brindisi

God morgen fra tbanen på vei til jobb. Lite businessklassetakter her iallefall. Men satser på en alright vakt. Kjenner det vsr greit å dra før siste konserten på Tons i går iallefall. Ikke så mye styr å komme seg avgårde da.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Wien!
Varmt her også om ikke fullt så varmt som hos EB. Fin tur ned med OS i går med tre rader business. Takk for en hyggelig prat på OSL i går EB og riktig god ferie, til EB og alle på forumet.
Straks frokost så får vi se hva dagen bringer! Her er det sommer! :)

God morgen fra Asker. Solen skinner, og etterhvert er det klart for bursdagsfeiring for eldstemann. Blir vel nok kake, så litt trening står på programmet i kveld. Ha en fin dag.

Kjenner det vsr greit å dra før siste konserten på Tons i går iallefall. Ikke så mye styr å komme seg avgårde da.

Trikset var å gå ned Ekebergskrentens stier ned til Oslo S. Nesten magisk utsikt over Oslo i solnedgangen i sommernatta.

2122b2999c0b78289552d862e06ae601.jpg

Trikset var å gå ned Ekebergskrentens stier ned til Oslo S. Nesten magisk utsikt over Oslo i solnedgangen i sommernatta.

2122b2999c0b78289552d862e06ae601.jpg
Jeg bor på østkanten på Haugerud så sentrum ville vært en omvei. Og med tidlig vakt på jobb i dag var det greit å ikke bruke for mye tid

God morgen fra vårt egentlige hjemland. 25 grader nå klokken 06:30 er helt greit når vi skal ut for å finne en espresso eller to samt noen croissanter.. Turen ned med Helvetic fortjener en trip-rapport…men med kun en rad business med bare oss to foran gardinen og en amerikansk voksen flyvertinne ble tidenes flyopplevelse….særlig timen vi stod på bakken før avgang… Smiler fortsatt:-)

Nå har jeg skrevet rapporten to ganger og begge ganger blir jeg tydeligvis logget av forumet før jeg skal poste rapporten…og dermed så er den borte… Men flyvningene var altså magiske:-)

Nå har jeg skrevet rapporten to ganger og begge ganger blir jeg tydeligvis logget av forumet før jeg skal poste rapporten…og dermed så er den borte… Men flyvningene var altså magiske:-)

Skriv i en tekstbehandler og lim inn, gjør jeg hver gang jeg skal skrive noe av særlig lengde.

Morn fra Tønsberg. Her sov begge de små til 0700-0730 helt uten diskusjoner og overtalelser, og når de først sto opp så var barnevaktene fortsatt her, så man kunne fortsette å slumre. De små kan gjerne fortsette med den døgnrytmen kjenner jeg

Morn fra HEL.

I dag blir det opphold og tørt, bortsett fra været.
3 dager med festligheter har kommet til sin ende og det er helt greit. Fått mailen opp kommende utreise havet i neste uke men først er det innsjekk og bytte av sete på hjemreise her i fra som har hele to mellomlandinger. Det telles legg [emoji14]

FQTV

God dag fra drømmeland. Vi har litt annen døgnrytme enn EB & Co, men koser oss like mye tror jeg. Deilig tomakawk biff på La Reserve Gayard i går. I dag er planene ca 0. Nei, vent... bade!

Gleder meg til Swissness reisebrev

Ha en best søndag

Gjør som Henshaw, eller enda enklere: marker alt - kopier - logg deg inn - lim in - post :) Been there done that a couple of times....

I dag har jeg lært noe helt nytt av God Morgen-tråden, nemlig at det finnes en by i Italia som heter Brindisi. Og at enten bokstavelig talt, EB m/fam stammer derfra, eller at de i sjela stammer derfra :wow:

God tidlig morgen fra Corque Hotel Solvang. Ble en flott tur i går med Highway One, 17 mile drive, Pebble Beach og en herlig lunsj i Monterey. Klarte å klemme ut noen timer ved bassenget og en nydelig middag i Solvang også.

Beistet er herlig tørst med to lier på milen, så bare i går ble det 1200 kroner på bensin.

Ganske artig tur ned overraskende varierende terreng og temperaturer fra 55 til 101 grader farhenheit.

Når gjengen våkner blir det frokost i Santa Barbara og så måker vi bort til Las Vegas. Nevnte jeg at jeg elsker roadtrip?

G'morgen fra vinterlige South Carolina .. skal man sammenligne med andre her. ;)

Bikkjene er mojonert, bikkjemat er under koking og kaffen er .. kokt. Så da kan man slappe av litt med kffe og bananbrød.

'It was 20 years ago today' at jeg var på dette fotoeventyret i Alaska ... hvor det forøvrig også var veldig sommerlig.
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=34342

Ta det med ro og spis is.

003.jpg

Glad søndag fra Brindisi

God Søndag fra Oslo Lufthavn. Her starter snart årets ferietur. Dagens mål er Wien. Så nå venter jeg på balja til Austrian.
d4aef31755266bbfd3a3e5b7287874c8.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alle gode ting er tre. Kopier alt før du poster. Ellers så anbefaler jeg også deg Tapatalk til 11kr.

God ettermiddag fra Beso Beach club. 12-åringen foretrekker Beach Club (og hun betaler jo ikke selv heller). Eneste kjipe er at de stenger 17.00 pga private event. Litt strek i regningen for mine planer om å dra nydusjet til flyplassen.

Siden Sud har skrevet vagmt om sas-burgeren er den bestilt på returfligthen. Ankomst 00.55 er ugunstig.

Last edited:

Hender man kan drive med tja helikopterspotting på jobb . Det er en sikker enveisreise om man er passasjer. Koster ingenting å få billet der men til gjengjeld skal man stort sett være alvorlig skadet eller syk for å få boardingkort og det haster å komme til et sykehus i sentrale strøk . Joda vet de driver med redning og leteaksjoner da hvor det kanskje ikke er snakk om store alvorlige skader alltid.
a4b26e4715fb6bfe5380af07ef765eac.jpg

Last edited:

Gjør som Henshaw, eller enda enklere: marker alt - kopier - logg deg inn - lim in - post :) Been there done that a couple of times....

I dag har jeg lært noe helt nytt av God Morgen-tråden, nemlig at det finnes en by i Italia som heter Brindisi. Og at enten bokstavelig talt, EB m/fam stammer derfra, eller at de i sjela stammer derfra :wow:

Helt klart i sjela pluss at EB’s svigerinnes familie kommer fra området og har ennå mye familie fra Lecce til Bari ;)

Her noe lengre vest fikk vi begge endelig en god natt’s søvn med god naturmedisin (Cannabis basert) til den yngste hunden.

En strålende morgen og det blir lang tur på stranden langs Strait of Juan de Fuca - Salish sea, ikke umulig at det dukker opp noen hval de er svært aktive i området for tiden.

Og kanskje ser vi en videre utvikling av Boeing 929-100 også.

Skal se det kommer en rapport…i fjor når jeg ventet på at ektemannen skulle bli ferdig til aperitivo så sendte jeg en sms som endte med ny jobb to dager etterpå…i år har jeg fått be#kjede om at sms skriving er uaktuelt…så da blir det vel en rapport da.

Skal se det kommer en rapport…i fjor når jeg ventet på at ektemannen skulle bli ferdig til aperitivo så sendte jeg en sms som endte med ny jobb to dager etterpå…i år har jeg fått be#kjede om at sms skriving er uaktuelt…så da blir det vel en rapport da.
Bytte jobb med sms ja. Den har jeg ikke hørt om før faktisk. Ofte må man snakke minst en gang med ny arbeidsgiver

Ellers så anbefaler jeg også deg Tapatalk til 11kr.

Er ikke Tapatalk gratis lenger?
Jeg skulle bruke det når jeg var i USA, men det så ut som alt var sperret.

Jeg håper det kommer noe som er mer brukervennlig en Tapatalk til iPhone.
Tapatalk er veldig tungvint å bruke, sammenlignet med Flyprat på PC.

Back