Tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra 0777. Kaffe og forum før den lille italieneren tar meg til toppen av byen. Lede et styremøte i ettermiddag - så skal kofferten pakkes litt før morgendagens tur med den store italieneren. Kjør på!

God morgen fra havet.

Atter en rolig nattevakt går mot slutten.
Kun en nattevakt igjen før det er hjemreise og da er det kun en uke igjen før det er ny runde med nattevakter.

Sitter å ser på leiligheter i Oslo og fantaserer om å kjøpe en 2-roms helt til eg ser på prisnivået, da forsvinner fantasien og lysten på en leilighet i Tigerstaden. Så jeg blir nok boende i kongerikets navle (aka Bergen).

Ha en fin dag, godt det er snart helg :)

FQTV

God morgen fea fbu der en toroms er bittelitt billigere enn i Oslo tror jeg. Litt hjemmekontorering på morgenkvisten før det blir ledersamling etter lunsj. Heldigvis middag i nabolaget så kort vei hjem.

Så er det jo betryggende at verden ikke har gått under iløpet av natten selv med Trump, man kan jo håpe vi overlever uken også.

Last edited:
Mornings fra kontoret. Etterhvert drar jeg hjem. Så er det oppfølgning av barn som skal hit og dit. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Fine 2K i dag også og nå er svømmehallen litt roligere da pulsklokke-mafian har allerede lettet litt på nyttårsforsettene. USA reisefeberen fikk roet seg ned litt da FruSud invilget tur til Florida om noen uker for å inspisere huset og hotellet for sommeren. Blir skikkelig skikkelig Skyteam-februar hvor det blir Air France, KLM, Delta og Virgin Atlantic på long haul til US og Midtøsten.

I dag blir det faktisk ikke kjøkkentjeneste da det blir middag på godset til Blake og Chrystle.

God formiddag fra CAT toget i Wien, jobbtur noen dager.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra hula i Bergen.
Her har det vert jobbet i 4 dager nå og er på siste vakt nå. Blir WF sørover. Tenker det blir god mat og rød vin i kveld. T-3 til kursen settes sørøstover.

Ha en flott tirsdag :-)

G'morgen fra MAGA-land .. Ingen gjengslagsmål eller opptøyer så langt.

Folk er mer opptatt av vinterværet, og det skal komme mer hvite greier fra himmelen i dag. Dog mer beskjedent enn sist, ser det ut til. Ser ut som at Atlanta slipper unna det verste også. Går lenger sør ..

Ellers startet tirsdagen med teams-møte og kaffe ...

Sitter å ser på leiligheter i Oslo og fantaserer om å kjøpe en 2-roms helt til eg ser på prisnivået, da forsvinner fantasien og lysten på en leilighet i Tigerstaden. Så jeg blir nok boende i kongerikets navle (aka Bergen).

Ja, Oslo er veldig dyrt.
Men det er ikke noe problem å bo i ytterkanten av Oslo. Kollektivtrafikken i Oslo området er såpass bra.

God ettermiddag fra California. Hva skjer liksom med Lax? Immigrasjonen tok under 20 minutter og kun de få standardspørsmålene. Men måtte avgi fingeravtrykk atter en gang, troddw det var på plass på Ohare i oktober. Skikkelig bra crew over med SAS på business, de var veldig på og kom jevnlig med drikke etter måltidet og en liten minisandwich.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Back