Glad sommeronsdag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Våknet opp til nok en strålende dag...det er allerede 17 grader utenfor kjøkkenvinduet. Blir noen møter, en tur innom Oslo Tingrett for å skrive under dommen fra sist ukes arbeid som meddommer. Ha en bedre onsdag - det kryper seg mot helg, men først skal det trenes igjen i ettermiddag!

Skal straks på jobb, men så sagt som det er sant... det KRYPER seg mot helg og ferie. Idag og i morgen også er vi igang, får håpe finværet holder seg til over helgen. Hva som skjer her hjemme etter 14JUN får så være! :p

God morgen (kanskje). Trøtt som F i dag, jobbet overtid i går til 22.30. Så langt er det en god dag, ingen klager så langt fra brukerene det gjelder ;)

g'onsdag i solskinnet!
Ser at temperaturen også har vært høy her på forumet - ref. diskusjoen om påkledning - og som det meste er det delte oppfatninger. Selv har jeg droppet slipset i dag....:p

Ellers er dagens oppfordring til alle å sende en sms med kodeord TRE til 2080 og dermed bidra til at det plantes et tre i Kenya. Det koster 20 kr, og ringer du med Telenor Mobil går de 20 kronene DIREKTE og uavkortet til fredsprisvinner Wangari Maathais Green Belt Movement (ved bruk av andre operatører enn Telenor går 4,85 til operatøren)

Originally posted by CK

g'onsdag i solskinnet!
Ser at temperaturen også har vært høy her på forumet - ref. diskusjoen om påkledning - og som det meste er det delte oppfatninger. Selv har jeg droppet slipset i dag....:p

Jeg har rosa slips i dag da:colgate:

God morgen fra Lysaker. Tid for å begynne på dagens arbeidsoppgaver før det blir en tur til tannlegen senere idag:cry:

Ha en fin dag

God dag fra Oslo Øst. Halve arbeidsdagen er snart over her, men jeg har rukket mye, inkluderte noen kjappe prøver hos legen, som viste seg å være ganske normale. Dermed kan lunsj snart nytes med relativt god samvittighet. Kanksje til og med en utepils etterpå....

Her blir det normal jobbing men så blir det tur till Ullevål, sponset av vår GDS-leverandør Worldspan, for å se på Norge-Ungarn. Liten tabbe at jeg har på meg Malév-piké i dag, men det får gå. Tenkte ikke så langt i morges. For øvrig har jeg visst blitt foreslått som meddommer, så kanskje vi sees i retten EB?

God morgen fra Lilleaker,
Dagens første møteøkt er ferdig og snart kommer neste. Dagen begynte med finvær hjemme i Tananger dog noe lettskyet. "Redeye" flighten SK 4002 ,LN-RCW , gikk på tiden for en gang skyld og turen over fjellet ble nok en fin tur. Vestsiden av langfjella var for det meste dekket med lett skydekke. Fortsatt er det en god del snø igjen i høyfjellet.
Første bilde gir en pekepinn på været rett etter avgang fra SVG og bane 18.
Neste bilde viser Haukelitraktene og som det fremgår av det tredje bilde er snøen i ferd med å forsvinne fra Gaustatoppen. Det bør nå være mulig å gå fra parkeringsplassen og opp til Gaustahytta.
Ved parkering OSL sto -BRK ved nabogaten i morgensolen.
Ha en fin dag og nyt sommeren.
P.S. Jeg vurderte dress, slips , hatt og stokk til reisen idag , men valgte et noe mer sommerlig antrekk , dog ikke shorts.

Attachments

• DSCN1568.JPG
    DSCN1568.JPG
    160.9 KB · Views: 5
God morgen alle sammen :)

Nå er jeg påvei ut på en øy i fjorden. Skal visst nye livet siden jeg har fri i dag, nå må dere komme dere ut. Vil ikke at dere skal sitte inne i dette lekkre været :cool:

God formiddag

Her nytes første fridag på lange tider... Fantastisk vær med 23 grader i skyggen.

Behov for en del indretjeneste men tar det litt etterhvert.
Men det beste er at jeg endelig er kvitt den utrolig kjipe internett over kabeltv og nå har en flunkende ny og bøs fiberlinje rett inn. Forskjellen er større en jeg trodde nå kan jeg surfe uten at linja bryter hvert annet minutt.......:-p

Thomas, ser ut som jeg blir Concierge ved utreisen deres.

S

Bildene fra OJB er grunn god nok til å stå opp for å poste/lese en "god morgen-tråd"...:D

Originally posted by EB

Bildene fra OJB er grunn god nok til å stå opp for å poste/lese en "god morgen-tråd"...:D

Helt klart.

Her i Chicago er det endelig sol fra skyfri himmel etter et par urolige dager.. Ca. 20 grader og lite fuktighet på morran med stigende temperaturer.. Tilnærmet norsk sommer..

I dag skal jeg ta farvel med min kjære MB550 CLS. Fruen mistrivdes her ute i forstaden og vil flytte tilbake til byen.... Vi flytter inn i nyinnkjøpt leilighet den 15. juli og denne har kun 2 parkeringsplasser. Da må en av bilene ofres og det ble selvsagt den bilen som ikke var leaset... Så humøret er ikke akkurat helt på topp i dag. Skal ta noen bilder før jeg tar farvel... Buhu....

Debatten på en annen tråd er litt relevant. Jeg kjøpte bilen i august for 69.000. Fikk en masse utstyr gratis. Jeg solgte den privat for 65.000, 3500 miles har den gått. Så slett ikke verst!

Ha en hyggelig aften alle sammen

Back