Glad pinsemorgen

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Morn fra gate 38 på OSL! Snart klart for boarding. Plutselig er man i Berlin. Ha en fortreffelig søndag! Det skal jeg ha.

God morgen fra OSL. Kaffekopp på kaffekopp skylles ned. Ser ut som at dette blir en fin dag på jobb. Det er ingen grunn til å sitte hjemme, ta med kamera på luftetur til OSL eller din nærmeste lufthavn. Mye vakkert i vårsolen.

Morgen fra Oslo. Hmmm, merkelig følelse av å ha gått hele helgen gjennom uten å dra på byen.....rart å våkne utvilt og spise frokost før 10 :p I ettermiddag står en tur i parken på programmet, så da blir det vel å ta noen øl der. Ellers ingen planer utenom å gjøre minst mulig

Forholdsvis tidlig oppe på en søndagsmorgen takket være SAS Intercont. som ringte og kalte meg ut på en tur imorgen. NRT. Flott! Da vet jeg at jeg har fri torsdag, fredag og lørdag. Også blir det tur med gjengen til Haandverkerstuene og noe øl og mat på fredagen.
Idag skal jeg skrive en artikkel til Warbirds of Norway sitt Newsletter som skal handle om Spitfire, og da i hovedsak Mk. IX-utgaven. Pølser på grillen i kveld.
Ha en fin dag.

God Morgen fra Bodø! Våknet klokken 4, leste litt på forum og satt på Flysimulator ut på en tur. Er nå på vei fra Hong Kong til Ninoy med en MD11F :)

La til to bilder under her. Ha en fin Søndag!

Attachments

• MD11Scanair1.jpg
    MD11Scanair1.jpg
    143.1 KB · Views: 218
  • MD11Scanair2.jpg
    MD11Scanair2.jpg
    51.5 KB · Views: 218
God formiddag fra solkroken. Her har hverken pinsenissen eller pinseharen vært innom så langt, kanskje de dukker opp senere? :D

En rød dag til i kalenderen og så er det tomt frem til 25. desember :(

Have a good one...

Fredelig dag i heimen i dag! Og fint er det!!

Ingen planer for dagen, men i morgen går turen til Oslo med bil, og videre ut med Color Magic for en t/r Kiel.

Ha en fortsatt fin dag, Pinsevenner!!

BF:cool2

G'morgen fra et solfylt Alpharetta. Her har fruen stukket nordover til Albany NY, saa her er det gutta som ruler til torsdag. Dagen aapnes med noen episoder av Band of Brothers paa DVD. :up:

Glad pinsemorgen ja!

Hadde en flott gårdag med et par nye fjes, hyggelig lag og mye spennende lærdom. Noen ganger er det utrolig hvor tilfeldig livet kan være, og hvor mye gøy man kan få det av de tilfeldighetene. At man i det hele tatt endte opp her inne og deretter får muligheten til å gjøre så mye artig, det hadde jeg aldri gjettet meg!

Skulle egentlig vært nede på flyklubben og hørt på "foredrag" fra en meget spennende person nå, men jeg har "Call of Duty" hjemme med eksamenslesing, hundehold og familieforhold å ta ansvar for. Man kan jo ikke ha det gøy *hele* tiden heller... ;)

Senere i kveld blir det forhåpentligvis mitt første møte med noe større enn Boeing 737, gleder meg! Men nå er det tilbake til exphilbøkene, ha en flott flypinse alle mann. Det har jeg! :colgate:

God pinse!
Har vært på jobb i dag, og ikke minst hatt gleden av å forrette en dåp

Så kom jeg hjem for å slappe av, og uten tanke på å sjekke nettet mht fly, så kom en 747 rett over hodet her :)

Da er leiligheten min nedvasket og utflyttet - jeg skal dog bo på en madrass til det blir SAS til Oslo tirsdag aften. Flyttelasset er ihvertfall sendt avgårde, og jeg får se om jeg ikke klarer å sette på en film på macen. Lesesalen frister ikke så mye lige efter en weekend med (for meg) svært hardt arbeid...

Fortsatt god pinse!

God ettermiddag fra Helsinki Vantaa

Kurset ferdig og prøven bestått. Så da er det bare å ta tre flighter med en kollega så har jeg leke med BA også.

Nå blir det å vente til 2125 før DY skal ta oss tilbake til OSL. Sender noen gode tanker til den gjøken på reisebyrået vårt som har bestilt den billetten. Bare 6 timer ventetid.

Heldigvis så er det gratis wlan her på huset, så har man litt å finne på...
Straks blir det vel å finne seg et sted å spise litt for å slå ihjel en time el to.

S

Kurset ferdig og prøven bestått. Så da er det bare å ta tre flighter med en kollega så har jeg leke med BA også.

Gratulerer - godt å høre at BA får en dyktig kar til å holde styr på ting. Blir det oppgradert concierge-service på BA-flightene heretter :lol:

God ettermiddag fra CDG, Paris.

Halvklein etter tre tøffe kvelder med hard festing.

Sitter i en varm terminal med mye ungehyl og venter på boarding 18:40 med LH til FRA. Savner EBG!

I FRA blir det å vente halvannen time for neste flight til OSL. Bare å gi lyd fra seg om noen skulle være der samtidig!

Ha en videre flott dag!

Var en liten tur ute for aa gjoere noen aerend, og benyttet anledningen til aa titte innom eplebutikken .. :p

31872_394771586035_554781035_4578933_487527_n.jpg

Dagens spotterhund ;)
(eventuelt dagens: mest nervesterke og kule bikkje som driter langt i om et B738 er på vei til å ta av med bra høy thrust, mamma og pipeballen er viktigere!)

4633058330_be49f16994.jpg

Back