Glad påskeaften fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad påskeaften fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet i Villa Granlien. Straks avgang mot Kolbotn og mere kaffe med storebror. Så er jo butikkene åpne igjen og vi kan fylle opp før det blir middag her i kveld. Ha en best påskeaften og morgen, formiddag og ettermiddag.

Re: Glad påskeaften fra Ris

God morgen fra Beitostølen. Her er butikkene åpne hver dag, så den bekymringen trenger man ikke ha her. Klart for det årlige påskerennet. Ha en fin dag

God lørdag fra strandkanten på Baan Thai Beach som ligger på nordsiden av Koh Samui. Ligger her, under en parasoll å titter over på Koh Phangan akkopagnert av Beach musikk fra etablissementet bak her.
Ha en nydelig lørdag :)

242f35a35c8304a3fc01e5b47608842b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Moin aus Bremen.
Her skal man etterhvert få stappet alt inn i bilen igjen og sette kursen mot Kiel. Der finner man etterhvert en båt til Gøteborg. Svenskene er heldigvis dårlig på helligdagsstengt så man kan handle i en ordentlig matbutikken i stedet for vår lokale Joker i morgen

God morgen fra Syden.. Her ni-nyes det og store mengder okse, gris og blekksprut har gått med i prosessen. Ryktene sier at mim bagasje kommer i dag, men garderoben er allerede fylt opp til de grader.

Nå langfrokost, lunch på en båthavn og middag i fjellene med brasiliansk steakhouse.

6B5979D9-067A-4D2B-A596-11BA53393B74.jpeg

Det kribler i reisefoten av diverse bilder i god morgen tråden, men det mest eksotiske som skjer i dag er nok en tur i marka eller Tryvann. Med hele Ready, Heming, Try og Koll på fjellet har vi stått maks ett min i kø der oppe gjennom påsken. Afterski tar vi i lavlandet uten idiotiske pappagutter i ulike aldre som danser til en pinne for landet.

God morgen fra Grønland. Hjemmepåske så langt i år, og det er faktisk helt OK. Har vært både utepils og grilling i hyggelig selskap. Men i dag går turen til Strömstad for et par dager for å besøke broder med familie på hytta. Svensk påskebord blir bra[emoji846] Får vel komme oss av gårde snart slik at det blir tid til innkjøp på Systembolaget. Men først frokost. Ha en finfin påske[emoji213]

God morgen fra Wien! [emoji4]
Her har man hatt en fin lat morgen før man etterhvert må ta en tur ut.
Fine turer nedover med Lufthansa og Lufthansa Cityline i går. Sistnevnte ble en drøy time forsinket fordi maskinen kom fra Frankrike der det var streik sa skipperen.
Uansett behagelig med ledig midtsete i front spesielt i en ganske full Crj. God service var det også!
Det ble tid til 19000 skritt på kryss og tvers i Wien i går og våren ligger sånn ca en måned foran her enn hjemme vil jeg si. Grønne bjerker var rart å se.
Nå får man se hva dagen bringer!
Ha en fin påskeaften! 20230407_073330.jpg20230407_082730.jpg20230407_183434.jpg20230407_160741.jpg20230407_160803.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad påskeaften fra Oslo, nå er det straks klart for grand finale av Viggo Valles labyrint. Får se hvor de ender opp i år da, i fjor endte labyrinten i Sør Odal. Etter det får jeg vel ta en tur ut i det nydelige påskeværet og handle litt. Kanskje til og med finne seg et sted å ta en utepils etterhvert og?

God dag fra Kongsberg. I går mottok vi den veldig triste beskjeden om at en god venn av oss fra Finnmark døde helt plutselig og uventet på skjærtorsdag.

Ellers fint vær her i Kongsberg i dag. Jeg har skjøttet litt egentrening ved å gå en tur på 7,3 km i hurtig tempo. Resten av familien dro på fjellet i dag, men jeg stod over det. Å sitte i solsteken i timesvis er ikke noe for meg og også frarådet av Riksen grunnet medisinbruken.

G'morgen vestsørøstfra ... Bare sorgen her i dag med bulder, brak og mye vann ovenfra. Så ingen topptur foreløpig. Får se om det tørker opp nok til i kveld.

Ingen store planer for dagen. Fruen vil en tur på Home Depot. Får se om jeg klarer å lure meg unna ..

God dings fra New York. I dag begynner hjemreisen med KLM fra JFK. Litt kukete å sjekke inn, da KLM sine egne sider på død og liv vil route meg til Delte for innsjekk. Delta finner ingen billett med referansen fra KLM. Så da må vi vel pent møte opp på flyplassen og sjekke inn manuelt. Flyet er definitivt operert av KLM, booket på KLM og med KLM flightnummer.

Makan

Men før det skal vi ut og spise mer Italiensk family style lunch. Det smakte helt supert i går, så i dag skal vi toppe det Ziti.

Ha en ekstra best Påskeaften

Glad påskeaften fra Ris

Ja, KLM sjekker inn i Delta's 'Deltamatic' i USA. Har aldri hatt problemer med det, men må som regel til Delta-appen for å få lagt inn passinfo og known traveler korrekt .. OG for få sjekket inn, selvfølgelig ...

Ja, KLM sjekker inn i Delta's 'Deltamatic' i USA. Har aldri hatt problemer med det, men må som regel til Delta-appen for å få lagt inn passinfo og known traveler korrekt .. OG for få sjekket inn, selvfølgelig ...

Snedig. Det forklarer jo saken. :)
Delta appen finner imidlertid ikke bookingen, men da bare møter vi opp 3 timer før når KLM innsjekk åpner. Det er ikke verdens undergang akkurat.

Back