• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad onsdag…

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
…med en følelse av torsdag - for vi snakker nest siste arbeidsdag i 2025:-) Starter dagen med frokost i Speilsalen på Grand Hotel sammen med veldig mange reiselivskollegaer. Så blir det julelunsj med julegaver på toppen av byen etterpå. Blir helt greit med pannekaker sammen med kidsa i ettermiddag. Nå kaffe og julemarsipan:-)

God morgen fra Nidelven. Forbereder meg på frokost. Hadde vært spennende å høre dommen fra EB på Grand frokosten.

Tok tre samtaler, men fikk pusset på en bonustur til Sor-Afrika i går så nå blir det sas business også i Europa og Scandinavia. Kostet 750kr/pers, men ikke nytt poengtrekk.

Litt stresskontorering i dag siden det er et par oppgaver som må fullføres i dag før retur i kveld. Litt usikker på hvor mange arbeidsdager som gjenstår i år, men det blir helt sikkert ut uken og mandag.

Nyt dagen med eller uten hotellfrokost.

Morn fra Tønsberg. Her mistenker jeg at jeg er den eneste i huset som ikke er syk, men eldstemann sover fortsatt så gjenstår å se status der...
Da har vi vel lagt lista for dagens produktivitet, men burde være ferdig med moroa innen jul da i det minste

God morgen fra en bekmørk Knaus. I kveld er det årets siste intimjulebord og da er det lutefisk. I dag er gufset byttet ut med fersk villkveite og champagnen med en nydelig sprudlende Steenberg Chardonnay som gir minner til fødselsdagsturen. Fri blir det dessverre ikke helt før de melder at Wifien på 330en ikke fungerer på lille julaften. :D

Mornings fra kontoret. Formen blir litt bedre dag for dag, og er i rute for en TOS-tur på fredag. Men jobber vel frem til lille juleaften uansett. Ha en fin dag.

God onsdag fra Pearl hvor eta Oslo er kl 10. Lugarene har virkelig blitt freshe etter at Go tok over men de glemte å sette inn flere kontakter . Det er nemlig kun en stikkontakt på de billigste lugarene så for å lade noe må man feks ta ut tven. Virkelig teit. Etter et etegilde med smørrebrød og and i land i København ble middagen en pasta bolognese ombord. Funka det. Også veldig fint de har kutta Fredrikshavn permanent, da får man nemlig 6 1/2 timer i land..

Morn fra Oslo. Fått bestilt to avganger med EB sitt favorittselskap Ryanair. Så da blir det Inter-Napoli og Inter-Arsenal i januar som jo kanskje muligens forhåpentligvis blir hyggelig.

Snart jul :)

God formiddag fra Skaun!

Her er man småsjuk selv, men satser på at det er over til lørdag når man hopper seg nedover mot Valencia, der julen skal feires i år.

Masse turer booket for de første mnd neste år, samt Fotball-VM i USA. :)

Good onsdag!

Kim

God formiddag fra Stockholm. Siste flytur i 2025 ble gjennomfoert, BRU-ARN i gaar. Det ble litt for mye flyvning i aar, og jeg tror det blir noe mindre neste aar. Familien skal til Norge i julen, men med barn og mye pikkpakk er det lettere aa ta toget.

God onsdag fra Stavanger.
Jeg som trodde jeg var klar med alt før jul, tok grundig feil der ja.
Her har det vert møter med diverse leverandører ifm ny leilighet og har en igjen - fliser.
Nå venter lege besøk før det skal handles inn mat for jula og på sen ettermiddag skal en bistå eldste datter med kjøp og skriving av julekort.
Ha en flott onsdag :cool:

Hau hau ..
Her er kaffe, marsipansjokolade og NRK P1+ på plass. Siden P13 ble lagt ned, finner jeg P1+ som den beste 'bakgrunnsstøyen', ihvertfall så lenge de holder seg unna dansebandmusikk ...

Det ser desverre ut som at min kompis Barney har begynt å se mot regnbuebroen. Han har gått på hjertemedisin en stund, men i morges ville han hverken ha frokost eller morgentur. Det er første gang for begge. Og han er grådig i matfatet ... Han er en fenomenal hund ..

barney.webp

God onsdag fra bassengkanten i Santiago. En liten pust etter trening før dagens gjøremål. Besøk fra Norge ramler inn om noen dager så det må forberedes litt. Og om en uke tar KL oss over Andesfjellene til julefeiring i Buenos Aires. Julaftenlunsj med bobler på en 777 blir ikke feil.

God dag fra Kongsberg. Tåkete her i dag og rundt 0 grade. Ikke så mye jeg har gjort i dag uten å få ryddet litt i huset. Noen legetimer er det alltid tid til, først en telefontime med Riksen og nå snart en med Kongsberg sykehus. Tror knapt det går en eneste dag uten at jeg på en eller annen måte er i kontakt med helsepersonell. Heldigvis kan kona gjøre en del av del som skal gjøres og noe klarer jeg selv også heldigvis. I år fikk jeg frikort 18. januar. Får prøve å slå den rekorden neste år. Men utover det er formen rimelig bra heldigivs.

Back