Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kaffekopp nr 1. Snart på vei til toppen av byen og dagens oppgaver. Siste dagers regn har rengjort byen og nå er det herlig vårgrønt over alt…beste tiden av året:-)

Mornings fra Asker. Får straks følge den minste minionen til skolen, før kontoret kaller. Arbeid på sporet lenger ute, så bare halv frekvens på L1 denne uken. Ha en fin dag.

Goodmorgen fra Malmö: i dag skal der ikke ske det vilde. En god kop kaffe, er ved at blive indhaleret, også ramte klokken jo de magiske 7.47. Hav en dejlig onsdag:-)

05:40.. Respekt.

Morn fra KSU. Her driver jeg å ser på noen turer til USA. Så må det vel snart pakkes for å reise ned til en slik langhelg i polen igjen.

God morgen fra London. Fremdeles mett etter en utrolig surf & turf på et herlig sted et kvartal nedenfor fortet til Storeulv. Litt pub-kos rakk man også. Egentlig en fantastisk by dette her bare en snau flytur unna. Nå er det å møte mange likesinnede og snakke om hvordan vi skal nå våre klimamål og deretter jaggu en matbit til.

God morgen fra Bergen.

En uke sjukemelding i vente og en dose smertestillende å knaske i håp om Fast Track på en CT undersøkelse. Det er dagen i dag, resten av uken og resultatet av påskefeiringen i Spania.

God helg.

FQTV

God morgen,
Her er morgen opersjonsmøte gjennomført. Litt kaffe og Forum besøk før neste møte her.
Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg.

Det ble en liten tur til sykehuset for væsketapping og går samt noen andre småtterier. Formen er etter forholdene rimelig bra. Ny runde på tirsdag ser de ut til. Nå venter det en liten bridgeturnering på nett.

God morgen fra Bergen.

En uke sjukemelding i vente og en dose smertestillende å knaske i håp om Fast Track på en CT undersøkelse. Det er dagen i dag, resten av uken og resultatet av påskefeiringen i Spania.

God helg.

FQTV

God bedring til FQTV. Håper det ordner seg med fast track slik at du får tatt CT'en raskt.

God morgen fra R14 inn mot bortekontoret. Har vært mye bil i det siste. Før Påske var det som om hele toget hostet, så da droppet jeg det i en periode. Men å parkere inne ved kontoret har nå blitt nærmest klin kokos umulig.

Positive nyheter: de begynner å fylle opp Øyeren med vann og det står folk og gjør D-sjekk og pusser på Speedbird 13. Det er gode vårtegn.

Ha en super onsdag!

G'formiddag fra bortekontoret i sør.
Her skinner solen og det er skikkelig vårlig. Ville heller vært ute en tur kjenner jeg....
Det ble en travel oppstart etter en slapp påskeferie. Så her får man bare henge i. Heldigvis har vi jo 2 4 dagersuker på rad, så det hjelper jo litt....

Go onsdag!

God morgen fra gullstuen på OSL.

Ble en natt i Oslo for å treffe venner og familie i går, mens
i dag venter Lufthansa og F-klasse til Rio via Frankfurt og Sao Paulo. Lenge siden jeg har vært i en 747, så det blir hyggelig! Tysk kompis som også skal i samme bryllup reiser med meg fra Frankfurt (i prem eco), så han får kost seg med noen timer FCL og FCT.

God bedring til SK384 og FQTV!

God onsdag fra Sandnes. Mini sover dagens hvil så pappa får seg en sen brunsj med speilegg og majones her. Startet dagen klokken åtte og dro en tur i en åpen barnehage noen timer. Kjekt at mini blir vant med å henge med andre kids og sosialt for pappa også. Deler av huset skulle nok vært ryddet, men enn så lenge sitter man godt med kaffekoppen. Ha en fin onsdag forumister!

God onsdag fra Santiago. På vei hjem fra SCL etter en nydelig tur med AF. Anbefaler fisken, Fnate - perfekt sent på kvelden (smakte mye bedre enn den ser ut). Boblefrokost ble det også. Særdeles hyggelig crew som vartet opp med både nøkkelring, bagasjetag og besøk helt foran [emoji7]

c9259f6e044d0082061bdda7121c0d18.jpg

612f6e4b3a35fde696a7d63c568d8b91.jpg

e2777a152d3f534c1698b1f8987b11f8.jpg

God onsdag fra Santiago. På vei hjem fra SCL etter en nydelig tur med AF. Anbefaler fisken, Fnate - perfekt sent på kvelden (smakte mye bedre enn den ser ut). Boblefrokost ble det også. Særdeles hyggelig crew som vartet opp med både nøkkelring, bagasjetag og besøk helt foran [emoji7]

c9259f6e044d0082061bdda7121c0d18.jpg

612f6e4b3a35fde696a7d63c568d8b91.jpg

e2777a152d3f534c1698b1f8987b11f8.jpg

Herlig Herlig!

Det så jo faktisk ut som en deilig sent på kvelden fisk. Da booker jeg det. Takk for tips!

Tuddeli du .. Her har man allerede kjørt svigerbeistet til frisøren og lempet rundt 20 sekker matjord. Så nå har jeg fortjent å sitte ned med en kaffe og litt forum.

Det Stabile Geniet har bestemt seg at tollen til Kina er for høy og at Jerome Powell er en OK fyr, så da smiler aksjemarkedet fra øre til øre igjen. Man skal ha gode nerver (eller innsidekotakter....) for å bygge formuen nåtildags ...

Last edited:
Tuddeli du .. Her har man allerede kjørt svigerbeistet til frisøren og lempet rundt 20 sekker matjord. Så nå har jeg fortjent å sitte ned med en kaffe og litt forum.

Det Stabile Geniet har bestemt seg at tollen til Kina er for høy og at Colin Powell er en OK fyr, så da smiler aksjemarkedet fra øre til øre igjen. Man skal ha gode nerver (eller innsidekotakter....) for å bygge formuen nåtildags ...

Kanskje Jerome Powell ;) Colin har vel forlatt oss.

Stakkars deg, høres ikke bra ut. Håper du fort får CT undersøkelse.
God bedring!!

Back