• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Først noen kopper Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes. Satser på å få de siste detaljene klare for morgendagens gruppe til Røros. Ha en bra onsdag du også.

Morn fra havet.

Litt vind i natt og to helikopter på dagtid.
Det er døgnet kort oppsummert.

En nattevakt igjen så er det min tur å flakse heimover. Det blir greit.

God helg på forskudd.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra BaneNOR sin stasjon i Sandvika hvor man venter på et av Norske Tog sine Type 72 med NSB sine logoer, i form av Vy sin linje L1, som jeg har kjøpt bilett til av #Ruter. Kunne også benyttet meg av Entur til det.
Phew, noen glemt da?

God morgen fra L1. Får vel komme meg på jobb og gjøre noe nytte for meg. I kveld blir det å synse litt over eteren. Ha en fin dag

God morgen fra selveste Royal Garden i bartebyen. Fin frokost fortært. Full rulle fra første dag, så da er det bare å helle i seg kaffen og komme seg ut på landeveien... Tur/retur med SK Plus - litt hverdagsluksus med kaffe og kvikk lunsj[emoji3] Ha en strålende uke!

God morgen fra toget. Ny kontordag venter, der jeg skal legge ut annonse for å søke etter ny kollega som også skal "si ting & spille sang".

Våknet også opp til at jeg har blitt sølvmedlem hos Hilton rett før jeg skal bo der. Så da trengs det en telefon til BA for å ordne Diamond igjen i en fart.

Ellers er livet lugnt. Ha en fin en

God morgen fra Trondheim!
Var litt rart å se "Vy" på skjermen på stasjonen. Uniformene bar NSB-preg, og det samme med kaffekoppen. Kanskje dette ikke blir så ille? De glemte dog å servere Vy-kake, det synes jeg ville vært passende på en slik byttedag.

Ha en fin dag :)

God dag fra AY942, på vei til LAS via HEL og SFO. Endelig ferie, kan knapt huske sist!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God formiddag fra Flytoget. Først en liten tur til Bodø, også skal de små grønne ta meg med ut til Stokmarknes. Hjem igjen i morgen. Fin start på arbeidsuka etter påske. Ønsker alle en flott dag!

God ettermiddag fra Tunhovd!
Fortsatt vinter-ish i fjellet, men ikke nok til at det blir annen utendørsaktivitet enn bildet tilsier.
Like strøken onsdag ønskes :)
aaa20ca6ae8f895a28a98f026ca8cb96.jpg

G’morgen. Da var det tilbake til striskjorte & havrelefse . Stille og rolig i huset med konemor på seminar, så vi koser oss.

Trump’ern skal til samme nærområde som fruen i dag, men hun er trygt innestengt i en konferansesal, så det går sikkert bra. De som skal ut og kjøre bil rundt lunchtider, er imidlertid f****d ...

Ha en fin dag dere andre også. :cool:

Last edited:
God ettermiddag fra Klepp. Noen skrev noe i en annen tråd om å være utskremt. Jo takk, det blir en laaaang natt i natt... Men jeg regner i alle fall ikke med å fryse...

God aften fra Farsund. Stri dag på skauen i dag, så det kjennes i kroppen. Har tydeligvis vert lite trening siste året ja. Nå nytes noen fortjente pils i baren på hotellet.
Ha en fin fin aften :)

c7196b94fcaed9ace05abc4d66627ddb.jpg

Back