Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kofferten er pakket (igjen) og jeg er snart på vei med Trønderbirden til Trondaheim. To dager med kundemøter - morsomste delen av jobben. Satser på oppholdsvær og påfyll av nok skritt. Ha en flott onsdag der du er.

Morn du, her fra trikken. Fikk i går i hvertfall huket av en ting på listen før vi flytter, ny personlig rekord på den mest brukte løperunden min på Sandaker. Dog merkes det i bena i dag, men blir vel for det trappene opp etter lunsj. Ha en fin dag

God morgen fra Prærien. Er jeg forumests siste skanse her ute nå? Blir iallfall en løpende inspeksjonsrunde her ute etter at barna er plassert på SFO. Også blir jeg forhåpentligvis bedre på håret i løpet av dagen.

God morgen fra Snillfjord. :)

Frisk temperatur på morgenen her, men greit nok til å være utendørs.

Her skal man etter hvert nedover til det moderlige opphavet og lillesøster for å etter hvert pakke bil, før man fort ender opp med å plotte inn kurs til fylkets store by.
I ettermiddag skal lillesøster leveres på internat ved Skjetlein Videregående utenfor Trondheim, for 2 år på naturbruk-linjen, så det blir spennende å se hvordan hun takler å bo hjemmefra for første gang.

Selv har man ut uken før man skal melde seg til tjeneste på jobb igjen. Om det blir videre jobb er derimot et annet spørsmål da man har et oppfølgings/oppsummeringsmøte på mandag morgen kl 08.00.

En god en ønskes. :)

God dag fra BKK.

Turen går mot slutten. Noe leveren og mastercard kortet ser frem til.

Gikk på en impuls shopping smell i går. Det kostet og jeg angret allerede i det jeg gikk ut av butikken. Ja ja, sånn kan det gå.

Til kvelden blir det til flyplassen og TG hjemover rett etter midnatt. Denne gangen via ARN.

Legger ved bilde av impuls shopping smellen.
4ec6aaeca416a4f2d33a0727ddc25945.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Fairfield inn & suites ved EWR. Gårsdagen ble ikke helt som planlagt. Først stod vi en time i immigrasjonskø, og etter tollen var det bare 15 minutter til avgang til OMA. Så fikk vi vite at flyet til Omaha var kansellert pga været (kraftig regn). UA booket oss om til første flight i dag (06.00, gjesp) men vi måtte finne hotell på egenhånd.

4 timer etter vi landet kom vi oss til hotellet :p

Straks shuttle tilbake til flyplassen. Skal bli godt å komme frem og pakke ut sakene. Oppstart på studiene senere i ettermiddag.

Ha en finfin onsdag :)

Morn du, her fra trikken. Fikk i går i hvertfall huket av en ting på listen før vi flytter, ny personlig rekord på den mest brukte løperunden min på Sandaker. Dog merkes det i bena i dag, men blir vel for det trappene opp etter lunsj. Ha en fin dag

Nå som jeg snart melder flytting til det området du forlater så lurer jeg på hva som er den beste løperunden? :)

Nå som jeg snart melder flytting til det området du forlater så lurer jeg på hva som er den beste løperunden? :)

Jeg pleier løpe oppover langs Akerselva. Så da kan man jo lage seg akkurat så lang runde som passer. Og tracke tidene sine på Strava :p

God formiddag fra det Sørlandske!

Her var det slutt på ferien for i år, og man er tilbake på kontoret. Trøtt som en strømpe, men overlever nok.....

Får prøve å holde ut dagen....

God formiddag fra tiggerstaden. Her er det også flytting. Ikke meg selv, men er flyttevakt med 3 innleide som skal pakke ned og sende innboet av en leilighet til Afrika. Slikt blir man jo invitert på afrikabesøk etter så det er greit. Litt uvant å bare stå der og gjøre ingenting i flere timer mens de pakker. "Nei, dere skal ikke pakke ned søppelposen eller innmaten av ovnen."

Ha en god en alle som har et passe distansert forhold til flytting.

Last edited:
God ettermiddag fra Saigon. Etter snart to uker på tur driver en fortsatt å våkner i seks-tiden. Sove-lenge ferie er iallfall ikke dette. Tur til en liten by og øy ved Mekong i dag. Litt Masseturisme dette også, men vi var bare 4 i gruppen, så mye bedre enn gårsdagens. Fikk smakt på mye forskjellig frukt, honning, te, snop laget av kokkosnøtt samt en lunsj bestående av mange Vitnamesiske retter. Snart solnedgang her, så da får vi spyle skroget og gjøre oss klar for middag.
Ha en fin fin onsdag :)

G’morgen. Ble vekket av en glad tunge i ansiktet ved sekstiden, så da er vi vel tilbake til normalen. Gleder meg til å få kundeundersøkelsesmail fra UA så jeg kan si dem hva jeg mener om at setene på Premium Economy på A320 ikke kan legges bakover. Ikke hva jeg betaler ekstra for på en nattflight ...

Nå tømming av siste rest av flymaven ....

God onsdag fra Nordsjøloungen på Sola. Fikk kranglet meg til å reise hjem med kystbuss og KL i stedet for melkeruta med SK og BA. Fikk oppgradert meg til Business på begge strekningene hjem for en billig penge.

Ny friperiode på gang, har tenkt ut noen reiser jeg vil utføre i løpet av friukene, men har ikke komt så langt å booke noe enda.

Får håpe at været hjemme blir bedre enn Sola kan skilte med. Med det knallværet som har vert i sommer, er oddsen meget høy for at det blir vått. Årsnedbøren skal vel ned uansett.

Ha en fortreffende onsdag folkens! :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Back