• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God formiddag fra Oslo. Laber form her også. Prøver gjøre meg ferdig med julegavene til vanskelige barn i slekta. Etter en "useless box" som hverken han eller faren klarte sette sammen har jeg fått ønske om donasjon til en eller annen veldedig organisasjon for barn og ungdom. Det er mange man kan sende penger til, men hvem kan tilby takk for noe gitt i andres navn som man printe ut eller faktisk et fysisk kort? Synes det blir litt rart å gi en utskrift fra nettbanken.

Ha en god en alle som står ovenfor like store utfordringer.
Skal være noen organisasjoner som tilbyr den type tjeneste. Røde kors tror jeg gjør det

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Hils i vei. Vi skal med SAS Plus hjem fra BOS imorgen og Mia vil ha smusstillegg.

You have created a monster ..... Driver hun også og raider kjøkkenet?

Her er det skikkelig påskevær. Bælkaldt i skyggen, men faktisk ganske trivelig i solen. Fortsatt sne på taket og på terrassen, men begynner å se normalt ut igjen.

God kveld fra Comfort Runway hotell på Gardermoen, ja jeg kom fram til slutt :-) Som den flyfyrn jeg er fikk jeg en fiks idee for en tid tilbake å fly TRD-BGO-OSL i stede for TRD-OSL. Forsinkelse + kansellering + omboking = på et tidspunkt var en mellomlanding på 2 timer og 25 min nede i 25 min men når flyet jeg ble omboka til også ble forsinka så ble det en liten time på Flesland. I morgen flyr jeg direkte hjem :-) Ha en fin kveld folkens.

You have created a monster ..... Driver hun også og raider kjøkkenet?

Jeg har da sagt hun ligner på elefanten... det er ikke rart de går dårlig sammen. Men nå har hun godkjent at Fnate skal få egen hylle (skuffenes første klasse) i nye kåken.

At den godkjenningen kommer samtidig med at en Demokrat vinner i Alabama er sikkert ikke tilfeldig.

Har Dovre fallt enda?

At den godkjenningen kommer samtidig med at en Demokrat vinner i Alabama er sikkert ikke tilfeldig.

Har Dovre fallt enda?

Nei, men vi fikk over 20cm sne her i Georgia, og det er omtrent i samme liga som at sneballen brenner i helvete. Ellernosånt.

Back