Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Dagstur til Stockholm på programmet - frem og tilbake med Norwegian. Parkerer jeg langt nok unna på OSL så blir det kanskje nok skritt også - siste 16 dagene er i allefall gjennomsnittet 13800 pr dag. Ha en bra onsdag du også:-)

Too damn early ...
Her er det bingetid etter at et heidundrende tordenvær har holdt bikkjene på tærne. Ble 5k CoreMOW i kveld også, og man begynner å se resultater. Blir nok SexyMOW som tar turen over dammen om noen uker.

Onsdag er fridag og det skal gjøres visse fridagsærender. Også må pickup'en få oljeskift.

Her er det bingetid etter at et heidundrende tordenvær har holdt bikkjene på tærne.

Virker som om det er en del fly som sliter også. Har en del bransjekolleger som er stuck på østkysten og som sliter med å komme seg hit til San Diego.

Her er det snart natta. Har klart å smyge meg unna alt som er av sosiale evenement i kveld. Så nå er det bare å jekke en Hinano og sette meg med boka.

Ha en fin en

God morgen fra Lillestrøm. Midt i uka alt har det blitt. Avspasering en dag i morgen er fint å tenke på. Da blir det dagstur til Stockholm med blant annet 1A på en NEO med SAS. :) Men først må onsdagen gjennomføres og den starter med litt kaffe nå. Hmm, bryllupsdag har man visst i dag også så en kvast må ordnes på vei hjem. Det kan man ikke glemme! ;)
Ha en fin en alle sammen! :)

God dag fra HKG.

Eller downtown ett eller annet sted i denne byen. Ute å går, uten skritteller.

Var i party gaten i natt for litt nattmat. Et pizzastykke, en liten kebab og vannflaske. kr 192.-
Cash only. Ja ja, kan eg ta oppvasken?!?!??

Nå, på jakt etter en billig frokost.
Hotell frokosten stenger alltid altfor tidlig [emoji36]

God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

'Finfin' onsdag fra Bergen. Alarmen satt til 0645, Bybane 0714-0743 for fly 0825 med SK til OSL (dagstur). Våkner til kansellert fly () og ny avgang 0800, rakk såvidt Bybanen 0704-0733 så får vi se om det holder. Lenge siden jeg har løpt så fort til Bybanen, og burde kanskje tatt en dusj til nå... [emoji23]

Appropos dusj, regnet jevnt og trutt her i hele går og natt - ikke noe nytt det [emoji6]

Forhåpentligvis 17-flyet tilbake etter en produktiv dag med en franskmann og andre på Alna [emoji846]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God morgen fra Oslo. Trengtes paraply i dag, selv om jeg bare har et par minutter til trikken. Satser på opphold i kveld siden en løpetur er planlagt. Ha en fin dag

'Finfin' onsdag fra Bergen. Alarmen satt til 0645, Bybane 0714-0743 for fly 0825 med SK til OSL (dagstur). Våkner til kansellert fly () og ny avgang 0800, rakk såvidt Bybanen 0704-0733 så får vi se om det holder. Lenge siden jeg har løpt så fort til Bybanen, og burde kanskje tatt en dusj til nå... [emoji23]

Slutt å klag, jeg var nesten fremme på osl da kanselleringsmelding osl-bgo kom. Sas topper det hele med gate b3 0800. Men for å fokusere på det positive fikk jeg endret det tildelte 4b til 9f og ser ut til at midtsete forblir ledig.

Så håper jeg sas får orden på travelpass bookingssystemet i dag. Får ikke booket på hverken app eller nett. Flere som sliter?

Hm, med en politimann med ebd som ble nektet å være med tyder mye på at nabosetet blir opptatt..

Last edited:
Slutt å klag, jeg var nesten fremme på osl da kanselleringsmelding osl-bgo kom. Sas topper det hele med gate b3 0800. Men for å fokusere på det positive fikk jeg endret det tildelte 4b til 9f og ser ut til at midtsete forblir ledig.

Så håper jeg sas får orden på travelpass bookingssystemet i dag. Får ikke booket på hverken app eller nett. Flere som sliter?

Hehe, klarte meg akkurat. På LN-RRD nå, naturligvis stappfull i Y/Y+. På den positive siden er det et fly som ikke er fikset på innvendig og dermed har de gode, gamle setene [emoji16]

(Du vet det sikkert, gate er ikke SAS sin skyld, men Avinor [emoji6])

Morning fra Bekkestua. DET ER FERIE!
Ti dager sol, varme og laaange måltider. Stas. Får til og med lagt aireuropa til samlingen mellom PMI og IBZ.
Tørrskodd dag ønskes :)

God morgen fra en regnfull Groruddalen, nå er grønt nok - så bare å slutte å regne så vaktmester kan slå plenen fin igjen.
Det er meldt om opptil 50 mm på Østlandet - så bare å ta med paraply i dag.

Jan

God morgen fra hotell Delamar i Lloret de Mar. Her er det hvert fall lagt til rette for partyfolket, frokosten varer helt til kl 12. Og den er faktisk langt bedre enn forventet. Overskyet her i dag, og i følge YR så kommer regnet om ikke lenge... Hva gjør man da? Jo, stikker til fjells! Ha en strålende onsdag[emoji3]

Greetings fra SIN

Sitter og blomstrer i SQ-kantina, og blir sittende en stund til, flight til BNE er ca 6 timer til...
Allerede vært en tur inne i byen, ble en matbit før man reiste tilbake til flyplassen. Var varmt i byen, men ikke så galt som fryktet, hjalp sikkert med overskyet vær pluss en og annen dråpe fra oven.

Holder været seg i BNE etter det som Yr melder så skal jeg ikke klage (for høyt :p)
Mellom 20 og 25 funker for mæ ;)

Ha en fin dag forumister :)

Politimann i dag tidlig skulle nok bare ha med våpenet inn i flyet, noe han ble nektet. Ikke mindre enn tre av dem for å passe på en politiker på returen. I tillegg tre rundt om i ankomsthallen🤢.

Regner at ut fra argumentasjonen hans får de ha med våpen av og til.

Back