Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle samen. Bilen er pakket og klar for noen dager på reise - gjør som Kongen gjorde i 1940 - Elverum blir første stopp i kveld. Ha en innholdsrik dag du også.

Onsdag ja, våken siden 0310 så sover nok godt på flyet i ettermiddag. Bra frokost på Thon. Bergenserne får seg nok en overraskelse når strømmen er borte på bybanen. Heldigvis måtte jeg bare vente 10 min på en buss som går dit jeg skal.

Nyt dagen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen, her blir det 13-trikken "rundt" byen da jeg ikke gadd transfer på veien. Sliter fortsatt litt med et gjenstridig excelark og en arbeidslyst som har sett bedre dager. Ha en fin dag

God morgen, denne gang fra en camping ved Snåsavatnet. :)

Kjølig og -4 med noen tåkeskyer er status så langt. Vel fremme i går etter 3,5 time +/- på veien, med et stopp inne i Malm. Tilbake dit før 11 i dag, kanskje en kommer seg tilbake til campingen i kveld før mørkets frembrudd også.

Helt hva dagen bringer er usikkert. Det verserer rykter om bløtkake, så det kan bli dagens høydepunkt her.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra Mallorca - her er fridag i dag - Spanjolene feirer et eller annet - skolene er stengt - butikker er steng ( noen er åpne) og restauranter holder oppe.

Blir en tur til Aeroport ved 17 tiden for å sende noe kjente hjem til Oslo for noen dager. Vi blir her i 12 dager til.

Ha en flott dag hjemme.

Jan

God torsdag fra rett vestenfor.
Skulle vært på jobbseminar et par dager, men slapp unna med en nattvakt istedet. Begynner å bli litt lei av å finne meg selv, la meg motivere av motivatorer og definere hva akkurat JEG kan gjøre for arbeidsmiljøet. For ikke å snakke om det obligatoriske gruppearbeidet... Grøsss...
Snart helg og den skal tilbringes på kontoret. En liten hotellnatt og en vinskvett som belønning :)
Ha en høstlun dag!

God mornings fra Sola. Været er strålende og alt er egentlig en fryd. Her styres det på med kontorfjas, opp og ned og i mente og det kommer stadig mer til.
Ellers har en tydeligvis sittet på kontor for lenge, for etter to dager med arbeid på skauen, verker hele kroppen.
Nå skal en ut, bort på stripa en tur.
Ha en fin en :)

Gledelig formiddag fra solfylte Bæææærgen. De jeg jobber med i Oslo anklager meg for å legge om talemåten min brutalt med en gang noen "hjemmefra" ringer, så jeg forbereder meg på mange merkelige blikk på fredag når jeg kommer tilbake fra to fulle dager på Norges beste vestkant. I dag skal Excel og PowerPoint tvinges ned i knestående slik at jeg kan se intelligent ut i morgen! What could possibly go wrong..?

God dag fra Oslo. Kaldt ute og kaldt på kontoret. Svensk-finsk invasjon her i dag. Jeg gjemmer meg bak pulten og sysler med mitt. Merkelig nok har ikke kulden virket vesentlig inn på trangen til å bestille en eksotisk tur utpå vinteren. Vingler noe voldsomt mellom Vietnam og Colombia, Afrika er heller ikke helt utelukket. Pris er ganske så avgjørende, så sannsynligheten for en tur mot Øst er for så vidt stor nok. Ha en fin-fin dag, med eller uten arbeidslyst!

God dag fra solskinns byen Bergen.

4 uker med jobb er unnagjort. Det er en lykke å gå i land å vite at 4 uker fri venter på meg.

Bilen er på service og kjeksene i vente området smaker helt greit.

Dette blir en god dag

God eftan fra et varmt Dubai!

Første gang her nede, og etter møtene rekker man se litt. Har med familien og de storkoser seg. Kona mumler noe om fast høstferieplass, det betyr at dette absolutt er godkjent.

Ute i en beduinleir i ørkenen i går kveld, der møtte jeg en gammel skolekompis med familie.. litt Gran-Ca følelse da. Hehe

Solen skinner, pilsen er svindyr og alt er bra:)

Kim

Hepp og hepp .. dagens høydepunkt så langt var en halvtimes strømbrudd. Ingen husdyr ble heldigvis skadet.

Nå er man i gang med dagens arbeid. To kaffekopper er fortært - en tredje vurderes.

14672844_10153747234076036_893164870_o.jpg

Greeting fra kantine nr 26 på AMS

Sitter her og blomster på et nettverk som minner om "gamle dager" med hastigheter på 28.8 kbps.

SK til OSL og så videre til SVG venter før det blir jobb som normalt i morgen, frem til avreise i retning BNN i morgen ettermiddag. Håper Connection Norway er åpen for "min" flight, får vel høre med crewet når man er oppe på cruise.

Ha en fin kveld forumister :)

Last edited:
God morgen fra Jackson Hole. I dag er det hjemreise, hvilket er skikkelig kjipt. Koser meg innmari her altså.

Men hjem må man. Dels for jobb og dels for å gå til tannlegen. 5 timer layover i DEN og (ikke minst) 6 timer layover på LHR i morgen er så klart også noe man ser frem til. :)

Ha en fin en

Back