• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle sammen fra Ris. Klar for en tidlig dag på bryggekontoret før ettermiddagen og kvelden tilbringes på/ved den gamle hovedflyplassen vår. Ha en herlig onsdag du også!

Mornings fra Sandaker. Prærien kaller etterhvert, og til avveksling har jeg faktisk litt og gjøre på jobb i dag. Ha en fin dag

Hepp fra Osl. Sas bød på bjørnebær i dag i loungen. Straks fly til bgo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen folkens - flott å se ut av kontoret og oppdager denne:

Emirates A6-EOC i 36.000 fot over Oslo denne morgen Dubai til IAD Washington. Airbus A 380-861

He en flott dag videre.

Jan

Attachments

• a380-emirates.jpg
    a380-emirates.jpg
    40.1 KB · Views: 287
God morgen fra OSL. Fullt program i dag, fotballkamp i kveld og ut på tur i morgen. Blir bra.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God morgen fra Snillfjord. :)

Vi har blå himmel, sola er på vei opp over fjellene og fuglene synger og da går det an å leve. Fint lite jet-fugler over her for øyeblikket da morgen-rushet går sør for Dovre. Ellers faktisk usikker på hva dagen bringer av gjøremål og planer, men noe finner man garantert på. Har litt lyst til å planlegge en liten spotter-tur til TRD, men vi får se på når det evt passer da spirrevippen i familien har lyst til å være med også.

Burde vel muligens sette opp måneds-budsjett og lage handleliste til morgendagen da modern har bestemt at vi skal på shopping i morgen. Modern og lillesøster sitter i årets 17-mai komitee og har kommandert meg til kakebaking, enda godt de har bestilt bløtkake, for den kan t.o.m jeg...utrolig nok. ;)

Frokosten kaller, ha en fortreffelig dag rundt om! :)

God dag fra Akersgata - en halvtimes - eh, halv dag i dag, før jeg ruser ned på Oslo S og tar toget til OSL. Deretter AirBaltic Kiev, via Riga. Har reist den veien før. Satser på en fin uke i Ukrainas hovedstad, tross noe lugubre værmeldinger. Men de har vel som sist uuutmerket lakserogn og pannekaker, samt ymse rimelig øl. Ha en god onsdag, på bakken eller over bakken!

God morgen fra Oslo Lufthavn, gullstuen. Snart går ferden med SK907 til EWR. Etterhvert skal USA krysses fra kyst til kyst med Amtrak. En god dag ønskes alle [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Her er en godt plassert i kontorstolen. Ute skinner solen, men temperaturen er lit å rope hurra for. Småkaldt er det men satser på at det bedrer seg til kvelden, for det er vel rå til å få seg en utepils på en av de to pøbbene inne i BYEN ;)
Ha en super onsdag :)

Greetings fra Stavanger

Her skal man straks nyte en god burger på Døgnvill.
Ute er det strålende sol og en temperatur på rundt 20 grader. Sommeren har kanskje ankommet området, men taim vill sjåv om det holder seg.

Ha en fin dag forumister :)

G'morgen fra vestsørøst! Her er det skyet, men behagelig temperatur foreløpig. Ny arbeidsdag venter, og må vel så smått begynne å titte på neste utflukt til HQ. T-10.

69ad807c5d2d4fa8b841c507a4a7a83d.jpg
øl? La gå, da.

Tok samme rute selv forrige helg. Grei og effektiv rute det, utenom at det er en litt lang tur i trange Dash-8-seter
hadde ikke booket sete, men flaks og litt desperat frekkhet (to store menn sammen) gjorde at jeg fikk kapre ledig toseter raden over bak. Spess viktig ettersom jeg hadde bestilt treretter. Ikke så viktig på neste etappe. Straks boarding her! Edit: hva er det med mannfolk fra Øst-Europa og merkelige og stygge sko?!

Last edited:
hadde ikke booket sete, men flaks og litt desperat frekkhet (to store menn sammen) gjorde at jeg fikk kapre ledig toseter raden over bak. Spess viktig ettersom jeg hadde bestilt treretter. Ikke så viktig på neste etappe. Straks boarding her! Edit: hva er det med mannfolk fra Øst-Europa og merkelige og stygge sko?! ��
Jeg booket heller ikke sete. Det er ikke verdt 8 EUR per. leg. når man reiser alene og er garantert midt- eller vindussete. Uansett litt irriterende å få tildelt seter på rad 16 og bakover hele turen, selv med ulike taktikker på å sjekke inn sent eller veldig tidlig. Betaler alle fra rad tre til femten for seteveling, eller har jeg bare veldig uflaks? Samme skjedde forrige gang jeg reiste med airBaltic God tur! :D

Hellu fra Williamsburg, NYC. Kan anbefale å lande ved LGA, pga. meget fin innflyving over Manhatten!

Det er varmt, 24 grader i skyggen - ganske så deilig :-) I kveld blir det musical på Broadway; Aladdin! Skulle vært ferie hver dag [emoji2][emoji2][emoji2]

Nå er forresten en lang dag med sosialisering med de innfødte på Lillestrøm over, og dagen går mot kveld. I morgen er det nye lodd.

Back