Glad onsdag - snart påskefri!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad onsdag - snart påskefri!

ikke akkuratt påskestemning i Asker i dag, men på fjellet loves det bedre vær (men i følge NRK i går skal man ikke stole helt på YR.no. Glad påsk!

Da er nok en golfrunde over i plaskregnet i Pattaya. For spesielt interresserte, så gikk runden i dag på Siam Plantation Old Course, der Tutta vant LPGA turneringen i 2007.

Nå er Chelsea skjorten nystrøken, og vi er klar til å knuse det andre onde rød laget fra nord-vest. Bare 7 timer til kick-off. Dette blir kanon! Syng med alle mann:"Blue is the colour, football is the game. We're all together, and winning is our aim. So cheer us on through the sun and rain. 'Cause Chelsea, Chelsea is our name..."

Tror du snart på få sydd hammer og sigd på den derre Czjelski drakta! Du kommer nok til å måtte drukne dine sorger i Mekong rett fra flaska. Bare se opp for ladyboys når du er drita og klart for et party!!:p

BF:cool2

Nå er Chelsea skjorten nystrøken, og vi er klar til å knuse det andre onde rød laget fra nord-vest. Bare 7 timer til kick-off. Dette blir kanon! Syng med alle mann:"Blue is the colour, football is the game. We're all together, and winning is our aim. So cheer us on through the sun and rain. 'Cause Chelsea, Chelsea is our name..."

Hvordan gaar sangen paa russisk?? Naa skuffer du, kamerat ;)

God morgen fra Chicago. Tilbake i loungen paa ORD igjen i dag paa vei til MSP. Blir 757 paa meg begge veier, retur i morgen!

Ellers starter paaskeferien min i morgen naar hjula tar bakken paa ORD i morgen. Fruen er ogsaa velsignet med halv dag fredag saa da er vi begge klar for rekordkort paaske.

Vaeret er godt, solskinn og det skal bli rundt 10-12 grader i dag

God paaske til alle!

God ettermiddag fra Tananger,
Påskefreden har senket seg og alt av innkjøp er unnagjort for hele påsken.
Satser på at det blir noen fine dager inn i mellom selv om værmeldingen er noe varierende.
Tur til fjells og strendene på Jæren avhenger av dagens værtilstand.
Det blæs friskt her idag , men det gjør ingen ting så lenge det er opphold.
Ha en fin dag alle og god påske.

God kveld fra Boden, hvor mesteparten av programmet se ferdig. Trimmet fikk jeg gjort også, og nå mangler det bare en matbit med god drikke til, en god natts søvn på hotellet, og deretter 51 mil i bil heim igjen, og det blir noen dager påskefri på meg også

Daer det på tide å ta kvelden også her i østen. Det er hele to timer til klokken ringer for morgendagens to golfrunder, og dagens fotballkamp er akkurat ferdig. En riktig så bra kamp var det, om jeg får si det selv. God natt!

Back