• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner og det nærmer seg helg igjen... Kun interne møter i dag og sikkert nok mail i innboksen etter to dager borte fra kontoret. Ha en bedre onsdag!

ahhh, det er deilig med sommer! 17 grader (sier iallefall termometeret på V40n) når jeg parkerer under "Diamanten" kl. 06:49! Satser på at sommeren har kommet nå, for lørdag er det ferie!!! (igjen). Forhåpentligvis kommer "Paris Air Show 2005 Del II: Boeing og Embraer" i kveld (hvis jeg rekker det før LOST!)

...god morgen i fra vest....her er akkurat Allison Moyet lastet opp paa min bedre halvdels iPod og min egen.....19 singler....Klart at iPod er for oss som blir i Seattle...og kan velge og vrake mellom det beste av mikrobryggerier....mens Creative er for de som blir tvunget til aa drikke Bud Light....:p

Originally posted by dc-8-63
mens Creative er for de som blir tvunget til aa drikke Bud Light....:p

På vegne av min splitter nye Zen Micro vurderer jeg å bli litt fornærmet nå. :D :spin:

Det likner virkelig på sommer i Drammen om dagen, merker også at folk reiser på ferie nå. Arbeidsmengdene synker sakte men sikkert om dagen.

Ha en fortreffelig dag allesammen!

God morgen , sola skinner her i Asker, menWF skal bringe meg til et sted det nok regner. I morgen blir det Selje Hotel og Stadt, håper på en orkan light ...

Solen skinner på Nærsnes,også! Frokostomelett (egenkomponert),friskpresset appelsinjuice og kaffe er inntatt ute på terassen i syd.Ferien har begynt,plenen klippet og nå skal jeg begynne å planlegge Italiaturen! Kan man ha det bedre?:hi2

God formiddag fra Alta.

Strålende vær i nord i dag også. 17 grader og solskinn. Fruen og eldstemann har tatt seg et par dager i Tromsø nå, så far er alene med tvillingene. Vi benyttet sjansen til å ta en tur til flyplassen med de to små. (Viktig at de gjøres flyinteressert tidlig). Hadde planer om å være der når Atlantic air tok av i dag, men selvsagt så hadde begge ungene viktige ærender rett før vi skulle gå så vi ble noen minutter for sen til å få tatt noe bilder av den dessverre.

Og her i gården er man hjemme fra jobb.. startet klokka 0500.. så litt skal man ha igjen!

Det er lettskyet på himmelen, bris fra Nord og behagelige 23+ grader ute.. :up:

Som CK ser jeg også frem mot avslutning av L.O.S.T.!

Back