Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen! Da var vi midtveis i uken... Nå venter 10 rom og kjøkken eller Elverum. Blir vel et obligatorisk stopp på Espa for å spise en bolle...

Ha en flott onsdag - den er nesten 8 timer og 30 minutter lysere...

Oj, oj, oj... opp kl. 0500. Hva gjør man ikke når man skal til ARN og halvårets simulatorøkt? Håper det går greit uten krøll fra simulatoren, har hørt at det har vært så som så med driftsregulariteten i perioder.
Ha en fin dag.

God morgen fra Forus!

Ny dag, nye muligheter, fint vær. Perfekt start på dagen.............

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim!

Stova fekk heile 2 ( ! ) nye plater i går -fort går det ikkje, men bedre blir det ;-) Med slikt tempo er me kanskje inne til jul..... Vel, me gir ikkje opp -ferdige skal me nok bli med den hersens oppussinga. Asbest-sanering anyone?

No skal eg derimot kosa meg litt med nokre datagreier, så blir det nok middag i dag og ;)

Ha ein fin dag alle samaan!

Mornings fra Oslo!
Her skinner solen, og OK temperatur! :) Livet er perfekt akkurat nå!
Dagen i dag skal brukes på skolen, før det blir middag med hele slekta i kveld.

Ha en fin dag alle sammen! :)

Goedemorgen fra Glasgow
Vi ligger en time etter, men vi gleder oss til en busy dag paa messen.
Ha en fin dag alle sammen.

g'onsdag fra Frösundavik. Førstemann på kontoret i dag!! YES! Nok en strålende morgen i den svenske hovedstaden, men det vil nok bli en vanskelig dag for mange i dag ettersom den nye organisasjonen skal presenteres - med overtalligheter og SAS' versjon av Nytt på Nytt's "hvem skal ut". Mange gode kolleger forsvinner.

I ettermiddag blir det tidlig fly hjem til familien med et lite stopp hjemme før jeg tar med meg Prinsessen på far&datter tur til STO fredag og lørdag. Det blir hyggelig for begge to, og gøy før frøkna å se hvor pappa jobber (og bade i svømmebassenget i kjelleren!)

God morgon från Uppsala,

En solig dag i studentstaden idag. Planen är att skriva mer på mitt examensarbete (påminner än en gång WF anställda om att se på intranätet ;)).

Prognosen säger temperaturer upp mot 15 grader idag så det kanske blir en långprommenad till lunch. Ha en flott onsdag :)

God morgen fra Radisson Blu Airport Hotel Galemoen. Hadde en rolig tur med SK309 over fjellet fra HAU, skyfritt hele veien. Nå venter noen timer med mye tall og tull (økonomi) før det bærer hjem igjen med SK316 i ettermiddag.

Nydelig utsikt fra møterommet i 5 etasje her, ser rett ut på flyplassområdet og rullebanen.

Ha en særdeles strålende dag folkens :)

Mornings fra Oslo. Alltid et godt tegn når man må ha på solbriller når man går til jobben :) Blir å jobbe videre på noen rapporter og en excel-modell, før jeg i kveld skal være reisebyrå for en kamerat. Ha en fin dag

God formiddag fra Krsand!

Kom greit tilbake fra Oslo i går med LN-BUF. Deilig med 734 fra gamle BU. Hadde rad 3 for meg selv, og der var det nesten danseplass! Plass til 2 knyttenever frem til stolen foran! Min mest behagelige flytur på veldig lenge! Og helt på rute selvsagt!

I dag blir det kontoret og ikke så mye planer ellers. Greit det også av og til!

Ha en god dag!

BF:cool2

God formiddag fra hovedstaden.

Her har man gjort unna diverse møter nå i morgentimene. Straks lunsj før man tar fatt på resten av arbeidsdagen.

I morgen bærer det avgårde til Riga for 3 dager med faglig og sosialt innhold. Flyr Air Baltic og siden dette er en gruppereise (vi er 30+) så har undertegnede ingen kontroll over booking eller billetter... Frykter midtsetet :crowded

I tillegg har man "Middag på Gardermoen" på agendaen i morgen. Ordet "middag" og "Gardermoen" sliter jeg litt med å forstå :drunk:

Ha en fin onsdag!

God dag fra Gamle Oslo. Da har man jobbet 5,5 time i dag, og det får være nok. Har inntatt en ny godstol fra Bolia som kom inn døra for 15 minutter siden. Skal jeg se peisen fra stolen må jeg ha flatskjerm. Slik er det med den saken. Men jeg trenger jo ikke peisen før til høsten igjen, forhåpentligvis, selv om TV2 antyder sludd på lørdag.

God ettermiddag,
Her over på øya er det slett ikke dårlig vær heller .
Etter en kort natt , retur med Sk4059 og -BRH igår kveld, var det ut igjen idag med SK4611 og LN-glemte i farten over til møte ved Brigde of Don.
Returen går i kveld med SK4616.
Clocking up the miles.
Ha en fin dag forumister og bekjente.

God kveld fra Nakhodka. Her er det kveld nå, og snart tid for å hoppe under dynen. Det blåser fortsatt friskt, men satser på bedring i morgen. Mye skip her borte (en av de større havnebyene i Asia), men relativt slitt ellers. Ser ut til at det trengs en skikkelig boom av et eller annet slag her for å få det meste opp på et anstendig nivå!

Gudd moerning her vestfra. hvor det bare er frokosttid! Eksamenstid for guttungen, saa her er det proteinrik frokost som staar paa programmet.

Ser ut som vi faar vaar sedvanlige 25 grader og sol ... groent og jaevlig over alt av pollen ...

Grynt fra Omaha, Nebraska. Overraskende varmt her, 81F i gaar kveld. God og sen biffaften m/tilbehoer med kunde i gaar kveld, men vaakna med mageknipe i 4 tia i natt og har ikke faatt sove etter det, saa da haaper man at moetene gaar kjapt paa morran i dag og man treffer sofaen hjemme foer 1600..

Tilbake til Chicago med UA704 kl 1334, buss, First bekreftet. Paa fredag blir det endelig foerste tur i annen etage med nye UA biz paa 747 ORD-SFO. Skal se om man ikke kan faa knipset noen bilder.

En fin dag oenskes alle

Så er man tilbake i heimen igjen. Simulatoren "skuffet" ikke, det ble forsinkelse og jeg hadde 25 minutter på meg fra Radisson Blu Arlandia Hotel til avgangen med SK-flighten 18:35. Det gikk, men man ble svett kan jeg love dere!
Men nå har jeg fått tillatelse til å banke rundt med A340 i ett år til. Fridag imorgen, så blir det ORD på fredag. Har fløyet 120 timer på 5 1/2 uke hittil. Det kjennes på kroppen. Believe me!
God natt.

Back