Herlig onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Blir L1 opp i Åsen om en times tid…hvor dagens oppgaver venter. Så skal Luigi hentes hjem fra dekkhotell & Spa i ettermiddag…og da rekker man en treningsøkt på veien hjem. Aldri feil å være midtveis i uken.

Her venter linje 2 vestover om en times tid hvor en dagvakt venter. Også enda litt mer jobb av frivillig sort etter det.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Bergen.

Jetlag og power nap går som hånd i hanske. Ble en 7-ish timer power nap i går og våken i natt. Snart klar for sengen igjen mens jeg burde stått opp og få gjort noe.
Gjøremåls listen er lang og innholdsrik. Blir ikke overrasket om jeg finner en flukt fra gjøremålene ved å booke en flybillett eller to [emoji41]Utover det blir det kaffi med gjengen på senteret. Ha en god onsdag der ute.

FQTV

God morgen. Sitter i en AY A350. Den skal til LHR, men avgangen er forsinket p.g.a. tåke i det ennå Forenende Kongerikets hovedstad, men kapteinen sa vi straks kan røre på oss, ca 45 min for sent.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Stavanger.
Her er en akkurat kommet seg opp og driver å mekker frokost.
Formen et ikke helt på topp da en trolig har pådratt seg noe influensa lignende greier etter besøk på gamlekontoret sist uke, for av dem ligger nå halve gjengen under dynen.
Men uansett, så skal en på etan hjelpe datter med dekk skift. Frem til det blir det en rolig onsdag.
Ha en flott dag:)

God morgen fra Quality Ålesund. Her har man slitt på en tredemølle og skal straks ned i kantinen og så videre ut i gapet på noen møter.

Var ikke CRJ900 i går, jeg trodde det på grunn av setekartet. Ble en ganske drøy og deilig innflyging og faktisk et par ombord som fikk litt panikk. Booket Polo hos Sixt så er happy med en ny RAV4.

God morgen fra R14. Sjekket mail og så ny mail fra Skatteetaten om skatteoppgjør og faktura for storkonsernet til familien. Kjente det boblet da jeg ikke synes jeg har gjort annet enn å betale digre skatteregninger i hele år. Har ikke noen problem med Norsk skatt altså, men det har vært mye store regninger akkurat i år. Tydeligvis betalte jeg litt lite i fjor ellernoe.

Anywaaay... så var den på 279 kroner. :)

Så da blir det ikke å banke innpå Mezcal mens jeg dunker hodet i kantinedisken og skriker i dag heller. Tenker heller det blir pytt I panne.

Nå er det kontordag og jeg skal holde en vaskeekte presentasjon. Satser på at den skal generere et prosjekt. Og jah... en dobbel ymse.

Ha det bra

Sas vil ikke la meg sjekke inn på appen til USA. Før så fikk jeg jo det men ingen boardingkort før skranken hadde sjekka visumet. Dette er vel sikkert tegn på Ser på boardingkortet. Bah jaja.

God formiddag fra Kongsberg. Jeg ble skrevet ut fra sykehuset i går. Godt å komme hjem etter en uke på farten. Formen er etter forholdene bra. Operasjonssmertene blir mindre og mindre for hver dag. Det blir nok en rolig periode fremover da jeg ikke får lov til å løfte tungt på 6 uker. Jeg klarer å gå litt, men nå i starten blir det mest meget korte turer for å holde seg litt i aktivitet.

Sas vil ikke la meg sjekke inn på appen til USA. Før så fikk jeg jo det men ingen boardingkort før skranken hadde sjekka visumet. Dette er vel sikkert tegn på Ser på boardingkortet. Bah jaja.

Det der har blitt more or less standard operating procedure nå. Kanskje for at de skal få mindre jobb med å sveipe pass i gate.

God onsdag fra Chile hvor hjemmekontoret er åpnet. Fornøyd med å ha booket tur til Påskeøya i desember. Fikk bra resident rate på Explora Rapa Nui også, så det tegner til å bli en opplevelse for minneboka. Nå kan jeg snart begynne å telle ned til helgens utflukt til Valle de Milllahue og VIK vingård.

Hau hau .. sitter utenfor coffee-shop'en i 'downtown' McCormick og venter på at oljeskiftet skal bli ferdig. Deretter skal det stemmes!

Ny iføn kom i går. Litt trøbbel
med å få nummeret over, ellers gikk det greit. Fikser nok det i løpet av dagen.

Jaja kom iallefall en mail om at oppgradering til SAS business gikk gjennom. Så blir nå en grei tur.

Back