Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Da er det bare noen timer igjen på jobben før påskeferie... Skal bli en rolig hjemmepåske i år - gleder meg til mere vårstemning i en stille hovedstad.

God onsdag og Glad Påsk!

Her gikk nettopp to brannvarslere i huset av, sjeldent er jeg så rask ut av køyen og sjeldent er jeg så nærme å legge et egg. Når pulsen kommer seg under 200 er det køy igjen.

-A

Morn fra trikken! Gufsevær i hovedstaden, det meldes om bedre forhold i Nordvest. Avreise fra OSL Kl 1310 m SAS. Blir hygg å prøve dem på innenriks igjen. :-)

Mornings fra Oslo. Her plasker det ned, men kjører heldigvis til jobb. I ettermiddag blir det å sette kursen mot Beitostølen for del.2 av påskeferien

Go morn fra barteland ;)

Bare noen timer igjen , så er det endelig påskeferie. Været er lett og delvis skyet, men stor sjanse for at det sprekker opp, og sola er lovt å komme STERKT tilbake i morra og fredag :cool:

Ha en strålende dag forumister :) :) :)

God morgen

Her er det permisjonsdag. Så fruen har forlatt åstedet og kommet seg på jobb i gufseværet.
Hjemme styrer far med de to små. Blir vel å handle inn diverse før påsken og forberede litt.
Ønsker alle en fin dag og glad påsk.

S

God morgon frå barteland 2!

Då er omsider mykje av den ekstremt nødvendige malinga ferdig -den litt mindre kritiske malinga tar me når me har flytta inn. No er det bare å få ordna stova -og der er det snakk om liiiiitt meir enn maling. Lydvegg, utlekting, nye vegger, nytt golv... og ja -det kommer i deler -eg får nok ein laaaang påske..... ;)

Ha ein fin dag alle saman, og ein fin påske for dei som tar seg den luksusen -køyr forsiktig!!

God morgen fra Svolvær. Siste arbeidsdag i gamle jobben i dag, så det skal spises litt kake før jeg drar sørover igjen med WF810 og WF615. Så er det påske. Skal bli godt!

God morgen fra Stavanger!

Da var vi inne i dag 3 av påskeferien, T minus 8 dager igjen :)

Vurderte en tur på fjellet, men det ser ut til at det blir byferie pga drittvær på fjellet. Men vi fikser den biffen og.

Ha en fin dag forresten. :)

God morgen fra Palmekysten hvor regnet siler ned. Og det har det gjort siden i går! Takk F for at det ikke kommer ned som snø, sier nå jeg.

I går ble det dagstur til CPH. Et par timer ble tilbrakt ute ved Flyvegrillen sammen med en haug med unger, psykisk utviklingshemmede og lokale landsbytosser. Det var en underlig forsamling med mennensker der ute. Følte meg nesten litt utenfor, jeg! Selve grillen må gå bra, for det var kø der fra de åpnet til jeg forlot stedet sånn ved 1230 tiden. Fikk tatt en del bilder, men det var jammen surt i vinden der.

Ellers leverte SAS som forventet t/r CPH, og alt var på rute. Fullt bak "gardinet" med noen få ledige plasser foran.

Heldigvis kort arbeidsdag i dag, og i aften venter biff og rødvin. Så da kan bare påska komme!

Glad Påsk, evlybloddy!

BF:cool2

God formiddag fra Stansted og No.1 Lounge. Stille som i graven både i terminalen og i loungen. Ser ut til at easyJet og FR har pushet ut en runde med flights relativt nylig. Vindfullt og bygevær, ca. 4 grader i luften.
Her blir det å slå i hjel et par timer før "Easter Trip" fortsetter videre ut i Europa.

Lovens lange arm tar ikke påskeferie før det er absolutt nødvendig, så her sitter man inne på kontoret og gnurer. Ute er det skyfritt, minus 1 og ei sol som varmer godt. Ahh, måtte arbeidsdagen ende fort!!

Det fikk min onkel erfare nå for en halv time siden på OSL når han sjekket inn. Full tollsjekk før avreise til Hamburg.

God morgen fra Oslo sentrum. Det regner og regner, men imorgen er det rett til Skei. Junior skal være med, mens lillesøster reiser oppover med sin mor og venninne allerede idag.

Kjenner at det blir veldig riktig med 4 dagers påskeferie nå :D

God formiddag fra Oslo, om en drøy time er det påskeferie også for meg. Reiser til TRD i ettermiddag, og da skal jeg faktisk fly fra Rygge for første gang, det blir interessant. (og ikke minst; enda en flyplass i boka)

God ettermiddag fra Stavanger. Her skal man straks ut å gjøre de siste nødvendige innkjøp før påsken setter inn for alvor. Etterpå blir det noen timer på jobb i kveld. Skjærtorsdag har jeg fri, men resten av påsken skal tilbringes på jobb. Det blir gode penger av slikt.

Det regner på Nærsnes også. Frokost er inntatt, og nå skal man en tur i butikken for å handle inn til 2-dagers "påskeferie". Jobb igjen fra lørdag til tirsdag. Sånn er det bare.
Ha en fin dag.

Back