Ah, theres the solutionJeg jobber for Boxed Solutions, sikkert det du har hørt
-A
Flott vintervær i Tromsø, +1 og sol. Vel, det lille men ser av den ihvertfall. 3 uker og 6 dager til d-dag, enormt mye å gjøre!
Hvis du så sola i dag må du fortelle meg hvor, for jeg gikk ute og ventet på å se sola på kjølen, så den ikke klokka 12 engang. Er kanskje ikke så rart om den har tapt kampen mot fjellene nå, siden den skal være under horisonten om drøyt... 1 uke, er det ikke?
Vel, nok fysikk for i dag, nå kaster jeg meg på bedriftsøkonomien igjen. T minus 2 uker her...
Og herregud, og jeg som trodde jeg fikk lettere vinterdepresjon av København - jeg syklet hjem fra skolen i voldsom vind og øs-pøs-regnvær - men heldigvis bare i enormt kraftig motvind til gymmen - men jeg ser ihvertfall solen i blandt!
God veldig sen natt fra Thailand!
Det ble meget fuktig!!! Sånn er det bare! Alle skal får!!
God natt!!
BF:cool2
Ikke på overtid! (Og strengt tatt er det jo ikke halv skatt, men halvt skattetrekk...)Vel vel, det blir noe kroner til i kassen i Desember, hmmmm, det er jo halv skatt da!![]()
Ah, du har fått besøk av din lokale majones-pusherGod aften fra ett ruskete Chicago. Avkortet arbeidsdag i dag for aa treffe Stein Kaptein til lunch. Ble en Boston Blackies burger og vaar Kaptein hadde selvsagt klart det ingen paa DOet klarte: Ta med Majones! 3 tuber Mills koser seg i kjoeleskapet og rett over helgen kommer det to tuber via Fedex fra vaar Seattle connection. Ah, de smaa gleder.
Redeye SFO-SEA... :8:...Alaskas redeye hjem fra SFO...
Ah, du har fått besøk av din lokale majones-pusher
Redeye SFO-SEA... :8:![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.