Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Flott vintervær i Tromsø, +1 og sol. Vel, det lille men ser av den ihvertfall. 3 uker og 6 dager til d-dag, enormt mye å gjøre!

Ja, deilig å være i Tromsø igjen, FANTASTISK ettermiddagsflight opp fra Bodø, vindussete mot vest, bare å ta inn Lofoten, Vesterålen osv. etterhvert som de åpenbarte seg i den lave ettermiddagssola, fløy særdeles lavt over fjelltoppene v. innflyvning, sjøen skinte i dypt blått og turkis. I kveld blir det Skarven m. Artisk tapas og grillet tørrfisk, Hurrra :) Fortsatt fin dag til alle ! :)

Fikk lyst på en tur til Tromsø etter den beskrivelsen. Men, man får vel rusle ut her på Vaterland og finne seg en bule i gråværet... Livet skal ikke være rettferdig, sa min gamle lærer... :drink:drink:drink , og blir vel et par til.. :drink:drink

Her på OSL har vi akkurat hatt et lite mini-Scanair-treff...da learjet klarte å få öye på meg.

Fant akkurat en Melkerull fra DO-treffet på OSL på bunnen av ryggsekken min, så nå sitter jeg her med sjokolade og nytrukket kaffe. O'lykke! :)

Flott vintervær i Tromsø, +1 og sol. Vel, det lille men ser av den ihvertfall. 3 uker og 6 dager til d-dag, enormt mye å gjøre!

Hvis du så sola i dag må du fortelle meg hvor, for jeg gikk ute og ventet på å se sola på kjølen, så den ikke klokka 12 engang. Er kanskje ikke så rart om den har tapt kampen mot fjellene nå, siden den skal være under horisonten om drøyt... 1 uke, er det ikke?

Vel, nok fysikk for i dag, nå kaster jeg meg på bedriftsøkonomien igjen. T minus 2 uker her...

Hvis du så sola i dag må du fortelle meg hvor, for jeg gikk ute og ventet på å se sola på kjølen, så den ikke klokka 12 engang. Er kanskje ikke så rart om den har tapt kampen mot fjellene nå, siden den skal være under horisonten om drøyt... 1 uke, er det ikke?

Vel, nok fysikk for i dag, nå kaster jeg meg på bedriftsøkonomien igjen. T minus 2 uker her...

Jepp, er vel en uke til. Jeg mener jeg såvidt så den, har flott utsikt den veien siden jeg holder til på Bjerkaker for tiden. Kan ha vært ønsketenkning.

Alltid godt å vite at man har a friend in misery. Stå på de neste to ukene :)

Og herregud, og jeg som trodde jeg fikk lettere vinterdepresjon av København - jeg syklet hjem fra skolen i voldsom vind og øs-pøs-regnvær - men heldigvis bare i enormt kraftig motvind til gymmen - men jeg ser ihvertfall solen i blandt!

God kveld fra ENZV! da har jeg øvet litt til prøve før jeg legger meg etter en lang dag på skolen! Slutter ikke før kl 4 på onsdagen! :rolleyes:

Og herregud, og jeg som trodde jeg fikk lettere vinterdepresjon av København - jeg syklet hjem fra skolen i voldsom vind og øs-pøs-regnvær - men heldigvis bare i enormt kraftig motvind til gymmen - men jeg ser ihvertfall solen i blandt!

Nydelig vær og vindstille her. Så det er vel ganske even-steven :colgate:

God veldig sen natt fra Thailand!

Det ble meget fuktig!!! Sånn er det bare! Alle skal får!!
God natt!!

BF:cool2

God veldig sen natt fra Thailand!

Det ble meget fuktig!!! Sånn er det bare! Alle skal får!!
God natt!!

BF:cool2

Det heter vel "alle skal få", men skitt au.... jeg tok den.

Da var vi kommet hjem fra jobb etter nesten 18 timer på jobb. Og jeg som øynet et håp om å slippe å jobbe overtid i dag! :rolleyes:

Vel vel, det blir noe kroner til i kassen i Desember, hmmmm, det er jo halv skatt da! :p

Vel, Skarven var fullbooka, substitutt her nede på kaien, god mat, men nedtur på miljø.
Nådd så lang nord som vi skal for denne gang, sørover til Oslo i morgen :)
God natt fra Raddison Blue.

God aften fra ett ruskete Chicago. Avkortet arbeidsdag i dag for aa treffe Stein Kaptein til lunch. Ble en Boston Blackies burger og vaar Kaptein hadde selvsagt klart det ingen paa DOet klarte: Ta med Majones! 3 tuber Mills koser seg i kjoeleskapet og rett over helgen kommer det to tuber via Fedex fra vaar Seattle connection. Ah, de smaa gleder.

Blir en tur i gymnastikksalen hvis jeg faar raevva ut av sofaen og gidder aa sloss med drittvaeret.

Tiden vil vise...

Og avdeling Seattle sitter paa fergen hjem etter en lang dag, slapp unna SFO tur I dag ogsaa (sender varme tanker til WebEx) hjemme foran peisen er langt bedre enn Alaskas redeye hjem fra SFO.....en ny storm er visstnok paa vei...sidelengs regn med masse vind....ha en flott Torsdag

God aften fra ett ruskete Chicago. Avkortet arbeidsdag i dag for aa treffe Stein Kaptein til lunch. Ble en Boston Blackies burger og vaar Kaptein hadde selvsagt klart det ingen paa DOet klarte: Ta med Majones! 3 tuber Mills koser seg i kjoeleskapet og rett over helgen kommer det to tuber via Fedex fra vaar Seattle connection. Ah, de smaa gleder.
Ah, du har fått besøk av din lokale majones-pusher ;)
...Alaskas redeye hjem fra SFO...
Redeye SFO-SEA... :8: ;)

Ah, du har fått besøk av din lokale majones-pusher ;)

Redeye SFO-SEA... :8: ;)

Ja den skal putre nordover ved 21:00 tiden...men det blir fort 23:30 foer den kommer seg avgaarde paa denne aarstiden....SFO har ofte morgen taake...og siste maskin hjem fra SFO har av en eller annen grunn blit sittende fast med forsinkelser hele dagen lang....og med avgang 23:30 rekker jeg ikke siste ferge...og maa legge til 1:30 rundt om Tacoma / Brummerton / Poulsbo...og da er klokken fort 03:30 foer en ser senga....og da er jeg Redeyed:angry:

Back