Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
En mindre bra dag. Gick ut och på väg till lunchen halkade jag på en isfläck och är nu hemma på soffan och tänkte ligga kvar här resten av eftermiddagen.

Är det märkligt att jag dricker!?

En mindre bra dag. Gick ut och på väg till lunchen halkade jag på en isfläck och är nu hemma på soffan och tänkte ligga kvar här resten av eftermiddagen.

Sånn går det når du drikker før lunch! God bedring.

Jeg derimot oppdaget at jeg hadde lest innkallingen feil, så da er det visst lønningspils idag istedet imorgen:cheers:

God morgen fra Atlanta, hvor det meldes om -2 og pent. Skolefri og sakte start paa Thanksgiving. Kona skal avgaarde idag til Augusta og hilse paa Svigerfar som ble lagt inn paa sykehus i gaar. Deretter drar hun til svigerbestemor i Greenville SC, og moeter guttungen og meg der i morgen.

Blir mye styr og mye kjoering, men Thanksgiving er vel nesten stoerre enn jul som familiehoytid her borte.

God ettermiddag fra Grefsen. Malerarbeidene skrider frem, og det merkes (positivt) på kroppen. Ny opplevelse det, etter mange år bak skrivebord. Og imorgen er det på´n igjen.

God aften fra MJF hvor jeg er i ferd med å avslutte jobb #2 for dagen :)
Har forholdt meg til en "rolig" start på WIAS denne uken, før MJF venter med mulig vintervær og alt det medfører.

Nå hjem i sofakroken for å lade opp til en ny dag med nye utfordringer!

E!

Takk for kaffen Egil! Da er jeg på TRD, etter en lang dag med møter med folk fra HQ, påfølgende styremøte og rett på flyplassen for dagens siste etappe til Oslo.
Der blir det igjen en natt på SAS hotellet på OSL.

God ettermiddag fra Chicago. Maatte en liten tur innom kontoret i dag, forlot ved lunsjtider for aa faa vaska Audien. Ellers venter man paa at Comcast skal komme med nye kabelbokser mellom 16-19.

Fruen ventes hjem hvert oeyeblikk og mens andre tar det rolig i kveld, skal vi ut paa middag med venner i kveld. Skal bli godt med noen dager fri naa!

En flott Thanksgiving oenskes alle!

Back