Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Dagen er nesten 11 timer og 40 minutter kortere/mørkere - er det rart en trenger Nespresso for å komme i gang. Nå venter et par møter i hovedstaden før det blir turne med Alfa`n i østfold, Sverige og Vestfold frem til søndag. 3 forskjellige hoteller venter de resterende nettene denne uken. I ettermiddag blir det en treningsøkt i Frækstad. Ha en flott onsdag!

God morgen fra Oslo. Idag står det møter og bruk av excel på programmet. Itilegg blir det å surfe videre på finn etter bolig. Ha en fin dag

God morgen! Sitter på banen mot sentrum for dagens besøk til flymedisinsk institutt. Avgjørelsens time om min fremtid som potensiell flygeleder er like rundt hjørnet. Spennende blir det iallefall:) Ha en minst like spennende onsdag alle sammen!

God morgen fra Bærum. Ferden går nå til FBU for litt faglig påfyll før lunsj, deretter sentrum som vanlig. Ha en fin midtukedag.

God morgen fra Lilletorget. Dagen byr trolig på en rolig jobbdag, noe som for så vidt er sjelden nok. Ellers blir det trolig høstens siste fårikål i år. Lutefisken kaller etter dette...

God morgen fra BUD. Nå skal det logges av og så er det å komme seg ut og plukke opp litt frokost og en latte på veien ned gaten her til konferansen. BUD har ikke Starbucks (de heller), men jeg oppdaget to look-alikes på aftenturen i går, så jeg tror det blir en tur innom California Coffee Company om noen minutter. Ha en flott dag!

God morgon från Uppsala.

Kaffekokaren är igång och snart blir det frukost och morgontidning innan jag beger mig över till universitetet för ännu en lång dag. Är det märkligt att jag dricker!? Skål forumister

G'morgen der ute! Her hos meg er det -2 og lett sne ... ser hos weather.com at temperaturen er den samme hjemme i Alpharetta.... Huuu....

Sitter med morrakaffen og tømmer innboksen .. deretter blir det å krysse gaten for å starte arbeidsdagen!

God morgen fra Forus. En smule trøtt i dag, så kaffe hjelper på. :)

Ble litt hektisk i morgentimene i dag, førstemann i barnehagen i dag var 10 min forsinket, så det ble litt mer hissig kjøring til jobb i dag enn vanlig :lol:

Blir noen ekstra timer i dag, i dag er det vedlikehold av servere og applikasjoner fra A til Å.

Ha en fin dag forumister :)

Gaten er krysset .,.. man er etablert i go'stolen og jeg ser at jeg er i ferd med å få en ny kollega.... !

God morgen fra Stavanger. Blir en relativt rolig dag idag. Det blir reise til Kuala Lumpur imorgen så jeg må vel bli ferdig med pakkingen idag ;-) SKal bli godt med litt sol og varme på kroppen igjen.

God morgen fra Mosjøen avd. Hælvete hvor jeg nyter min siste fridag på en uke. I morgen på denne tiden har jeg begynt på arbeidshelgen, men det skjer kun hver 4. helg så det er nesten en positiv avveksling fra fyll, øhh jeg mener frihelg ^_^
Skal gjøre ferdig garderoben min i dag om Byggmakker bare vil levere benkeplaten min i formiddag, får purre på dem litt.

G'morgen der ute! Her hos meg er det -2 og lett sne ... ser hos weather.com at temperaturen er den samme hjemme i Alpharetta.... Huuu....

Der bekreftet du det jeg trodde i går når Linda lurte på hvor Atlanta lå i USA! Jeg svarte: "Litt for langt nord, de har sikkert snø der også". :p

E!

God morgen fra Nydalen. Nespresso i koppen og alt er vel. La merke til at jeg var på samme mailingliste som EB her i forbindelse med Choicekonferansen for et par uker siden, noe jeg registrerte etter å ha kommet meg igjennom inboksen min i går. Small world...

Ha en fortreffelig dag.

God morgon frå FBU. Måtte grytidlig opp i dag -skulle rekke 0645 maskina til OSL frå barteland. 0415 er bra tidlig *gjeeeesp*. RPZ hadde litt tull med APU?'en -den som hjelper å fyre opp maskineriet, så me fekk rista oss godt med ekstern trykkluft antar eg, og sidan me måtte innom de-icinga, så blei det omlag tjue min for seint ut. Men nokså presis på rute til landing :)

Bare resten av veka igjen no -skal bli god med ei helg heime på vestlandet igjen ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Fint vær her i Krsand i dag!

Og nå er det ukas siste arbeidsdag, uten at jeg er spesielt lei meg for det! Skal bli deilig med langhelg! Neste uke venter en tur med Color Fantasy, og det er jo ikke så galt det heller!

Fortsatt god arbeidslyst der ute!

BF:cool2

God ettermiddag fra Forus/Tananger,

Nok en travel og interessant dag. Tilløp til friskt vintervær ute idag.
Ser værmannen lover snøbyger til helgen. Jeg får ta opp til vurdering om jeg skal skifte til piggdekk på bilen i løpet av ettermiddagen.
Morgendagen går med til Offsite møte i avdelingen i prosjektet.
Fredag avsluttes arbeidsuken med tur østover fjellet med luftbussen.
Ligger an til en fredag med forsinkelser etter værmeldingen å dømme.
Snart er det Scanair julebord!
Ha en fin dag alle forumister.

God morgen fra California. Morgenpigg som få, på tross av et relativt hektisk program. Nå er klokken 0530, alle mailer er tatt unna og det er tid for en liten time med trening og svømming i sommervarmen. Her meldes det 30 grader i dag, og brannene skal være under kontroll. Jeg vet ikke helt om jeg vil reise til nordligere strøk i morgen kveld når jeg ser værmeldingene derfra...

Back