Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter... I natt har jeg sovet nok - tatt igjen mangelen på søvn fra i går natt. Nå venter kontoret og så en del møter på Holmenkollen i ettermiddag - men middagen droppes tilfordel for trening. Ha en sprek onsdag!

God ettermiddag fra en lat dag i YBBN!

Har brukt litt tid på ymse ordning av billetter i dag, SQ har vært en #%#"/¤ plage. Skal ordne noe kundeting nå og så blir det vel whisky og dvd i kveld.

-A

Sitter og følger en sending på DHL som skal ned hit til Australia og det er fantastisk. Bergen-Brisbane, og så langt har den gått BGO-OSL-CPH-BRU-LHR. Effektive saker. ;)

-A

God kveld fra Bainbridge...hvor det ennaa er full sommer....gradestokken kroep opp mot 30 tallet i dag...og det smame ser ut til aa fortsette ut uken....

Jeg er ingen fan av DHL, alltid problemer...den beste hittil er Overnight sendt paa Onsdag...pakken dukket opp Tirdag uken etter med en stor orange lapp med paa skriften "Saturday Sorting" DHL har faktisk ikke skjoennt hva Overnight betyr.....kanskje en maa bestill paa Tysk:p

Høres ut som de passer bra med DnB da, som brukte 10 dager på "hjelp-jeg-er-uten-kort-på-andre-siden-av-jorden-send-nye".

-A

God onsdag fra Tromsø

Tidlig i seng i går = tidlig oppe i dag. Få unnagjort jobb og div. andre. gjøremål før en skal benke seg i soffen å se Norge lage moussaka av regjerende Europamestere i kveld.

NORGE !!!!:nor :nor :nor :nor

God morgen fra Gamlebyen. Her er forberedelsene i gang foran fredagens fest - krydderkokte aprikoser er allerede i gryta, snart er det klart for eksperimentering med Kokke-Lises chilimarmelade...

God morgen fra Købehavn. Grått og høstlig idag. Nye forelesninger og mer skolearbeid venter idag. Ha en fin dag:-p

g'onsdag! Glad jeg ikke jobber i WF på TRF i dag - "i første omgang innstillt wf352 trd-cph,wf304 cph-trf,wf406 trf-bgo og wf407 bgo-trf,wf438 trf-bgo all pax overføres" PUH!

Ellers et veldig bra tilbud på mpx.no i dag -320GB ekstern harddisk til under 700! Jeg bet på nyhetsbrevet deres!

God morgen fra Nordmøre. Har takket ja til jobb i et annet selskap og levert oppsigelsen for min nåværende jobb. Det blir spennende å prøve noe nytt samtidig som det blir vemodig å forlate gode kolleger i et veldrevet selskap.

Så fra nyttår blir det å bytte ut svele med kamkake og ringakake. ;)

Så du flytter nordover der landet er smalere og kraftordene er rikere Desk pilot?

Det stemmer LN-KGL, flyttelasset går nordover til Helgeland. Dermed blir det å bruke Widerøe i tillegg til SAS når man skal ut på tur.

God formiddag fra Lilleaker,
Hodet begynner å fungere godt igjen etter fest på Ekeberg restauranten med hele prosjektet igår kveld.130 kolleger i lystig lag med en liten tur på byen etterpå ble en trivelig affære.
I dag blir det en noe roligere ettermiddag/ kveld på Jar.
Ha en fin sensommer dag alle.

Originally posted by ph-ndr

Sitter og følger en sending på DHL som skal ned hit til Australia og det er fantastisk. Bergen-Brisbane, og så langt har den gått BGO-OSL-CPH-BRU-LHR. Effektive saker. ;)

-A

BGO-OSL - Fair enough, siden flyet deres står på OSL

OSL-CPH-BRU - De har en hub i BRU har de ikke?

BRU-LHR - Ikke utenkelig at de hiver den på et passasjerfly nedover. Det gjør hvertfall vi. Har selv mottatt pakke (med FedEx, selvsagt) som reiste med Qantas fra SYD til LHR..

Men jeg aner jo egentlig ikke hvordan DHL gjør det..

Ellers kan Maura rapportere om sol, og snart går turen ned til DHL's konkurrent for mer påfyll av lønnskonto.

Originally posted by CK

Ellers et veldig bra tilbud på mpx.no i dag -320GB ekstern harddisk til under 700! Jeg bet på nyhetsbrevet deres!

Jeg også..... dog ble det 787,- med frakt, men sånn er det å bo i nord

G'morgen fra Alpharetta hvor skyene henger tungt over oss .. blir det litt nedboer i dag, tro?

Guttungen er levert paa skolebussen og jeg jobber hjemme idag .. hadde et heldagsmoete skedulert som ble kanselert i siste oeyeblikk, saa da nyter jeg fordelen av det. Saa da blir det jobbing fram til lunch ihvertfall, for da stikker jeg til den lokale irske pub'en som forhaapendligvis viser Norge-Hellas ...!! Litt svinn maa man regne med ... :p

Originally posted by zico77

ahhh, snart halvveis til helg! Merkelig kor fort dagane går :)

Ikke fort nok, når man er på oppsigelsestid. 3 måneder er for langt. Vi får håpe de finner en erstatter snart, så jeg kan bytte tidligere.

Back