Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Møte med mye påskegodt står på programmet denne morgenen...så blir det innspilling av en musikkvideo som skal brukes rett etter hjemkomst fra USA. Ha en bedre og lysere onsdag...:D

God morgen fra København. Nok en solskinnsdag og snart er det på tide å sette seg på sykkelen og komme seg til skolen. Det vanskelige blir å finne motivasjon til å sette seg inn å lese istedet for å sitte ute i solen:D Ha en fin dag

God morgen fra Lilleaker,

For en morgen , det borger for nok en fin dag.

Rene nostalgien for meg imorges med trikk Jar - Lilleaker til jobb. Litt annerledes enn den vanlige jobbveien i sørvest.
Det var da veldig mye veistøv her over sammenlignet med hjemmetraktene.
På tide at noen spyler langs veiene her i området vil jeg tro.
I kveld blir det familesammenkomst.
Imorgen er det retur med SK4045 til SVG og påskeferie.

Ha en fin dag.

Nok en solfyllt dag i sør!

Fikk se at jeg får prøve en ny flytype i neste uke: B777-300 med SQ fra SIN til MNL. Det er nok neppe den nye typen. Men alle monner drar!

Har forresten begynt å grue meg til den skrekkelige opplevelsen det vil være å fly så langt på monkeyclass.

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer
Har forresten begynt å grue meg til den skrekkelige opplevelsen det vil være å fly så langt på monkeyclass.

Jeg holder på å tegne opp en CRWSTAR3 her :D

-A

God Morgen i fra Bergen.

Strålende vær i dag og, sol og skyfri himmel 7. dag på rad :)
Bergen viser seg fra sin beste side med dette været:)

Ha en god dag! :)

Originally posted by ph-ndr

-A

Bizflyer, jeg har reist en del med SQ 777-200 og 300 mellom SIN - MNL og SIN -CGK på C klasse. En meget bra reiseopplevelse! Dette er svært konkuranse utsatte strekninger som gir maks service til "gjestene".

Grynt fra Chicago.. Pådro meg århundrets influensa m/feber på flyturen over fra Norge søndag (nei, det var ikke laksepastaen, det var en sjuk svenske som satt rett bak meg). Messa jeg skulle på i Vegas denne uken måtte jeg melde meg av og senga holdes.. Våkna tidlig etter ca. 48 timer i bingen og jeg føler meg litt bedre i dag

Originally posted by OJB

Originally posted by ph-ndr

-A

Bizflyer, jeg har reist en del med SQ 777-200 og 300 mellom SIN - MNL og SIN -CGK på C klasse. En meget bra reiseopplevelse! Dette er svært konkuranse utsatte strekninger som gir maks service til "gjestene".

Betryggende! Men det er vel helst plassen jeg er bekymret for med min lengde og bredde! Jeg har en kropp som ikke er bygget for fart og spenning, men for ferie og fritid!! Heldigvis skal jeg ha en 2 åring ved siden av meg, så da kan jeg breie meg litt. Hvis da Singapore AL har tatt hintet fra Reisebyrået om å plassere oss sammen!!

G'morgen fra Alpharetta som byr paa 14 grader paa morrakvisten .. Pollenvarslet slaar mot maks og hele omraadet er dekket av groent stoev ... Minstemann maatte hentes paa skolen igaar pga akutt pollenangrep og helsesoester meldte om jevn stroem av unger med samme problemet.

Vi trenger et skikkelig regnskyll, men desverre er det liten sjansje for det i den naermeste fremtid ...

God ettermiddag fra Asker. Det er kjempebra vær her i Asker og termometeret viser nøyaktig 12,6 grader.

God ettermiddag fra Lilletorget. Det er fullt mulig å nyte utepils her på Grønland også i dag. I går ble det 5 x 33 kr. Billig og godt - Ringnes seff! :D

God kveld fra London

Her går kurs ukene brutalt mot slutten. Avsluttende prøve til fredag før vi vender hjem med BA770.

Var på Gatwick i går, morsomt - fikk jobbet litt på skranke. Omvisning med tur ombord i 777 og besøk i CO Lounge-PresidentsClub. For de som har mulighet er et besøk her helt klart å anbefale. For utsikten til rullebanen her er helt formidabel fra loungen.

Våren har også såvidt tittet fram i byen. I dag har det faktisk vært ganske fint vær med sol til langt ut på ettermiddagen før skyene tok over. Tempen har stødig gått oppover.
Men ryktene vil ha det til at det er finere hjemme.... typisk.

En trivelig kveld ønskes til alle

S

.. og da jeg kom hjem fra jobben, sto det en pakke aa ventet paa meg fra Amazon ... mitt nye kamera er her!!!! :colgate: :USA :nor

Back