JEG HATER TANNLEGEN!
3: Ta et mykt grep rundt tannlegens bjeller
Skal innrømme at jeg har enda mindre behov for å klemme "mannebjeller" enn for litt smerter i tanna. Og kombinasjonen tør jeg ikke tenke på. Det føler jeg er for de…
God morgen fra Lillestrøm. Straks inn til bortekontoret. Merket en plombe som begynte å løsne i går, så har fått booket meg tid til tannlege i morgen også.
JEG HATER TANNLEGEN!
Hehe Karius og Baktus er nok en grov forenkling faktisk over hvordan tennene fungerer. Det hjelper jo å holde tennene rene og ikke syrebade dem men å få betennelse i en tann kan nok ikke jeg lastes for.Bare jeg som lærte eventyret om Karius og Baktus som lite , så tannlegebesøkene er en ren årlig sjekk, for å skrape og polere litt?
Hey jeg synes faktisk tannlegen min er snill. Funker bedøvelsen dårlig gønner hun på med mer.
Nja jeg tok ikke bedøvelse på rotfylling. Nerven var helt dau. Så poenget var ikke der. Men jeg kjører nå safety first jeg der hvor det faktisk er nerver. Et tannlegebor mot en nerve kan gjøre fyttisatans i helvete vondt. Greit for meg og greit for tannlegen som slipper å tenke så veldig mye.Bedøvelse er da for nybegynnere? På rotfylling tar man det så klart, men med vanlige hull betyr det jo bare at man går rundt og har det ubehagelig enda lenger.
Uten bedøvelse er man inn/ut på null tid og er 100% ferdig i det man har tastet koden på terminalen.
Bare jeg som lærte eventyret om Karius og Baktus som lite , så tannlegebesøkene er en ren årlig sjekk, for å skrape og polere litt?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.