Glad onsdag fra Jernbanetorget

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra flyplasshotellet Comfort Xpress Sentral Station. Flytog og dash til kontoret og en heftig anbudsbesvarelse. Få noe ut av dagen du også.

…og der ble forholdet mitt til Widerøe litt sånn «It’s complicated» #kansellertavgang

Men L1 går på rute. Kontoret kaller, men med nye sko på bena som må gåes inn, er det ikke det vanlige tempoet. Ha en fin dag.

God onsdag fra kontoret. Arbeidsdagen er godt i gang og vårstemningen er stigende. Lag deg en bra dag.

…og der ble forholdet mitt til Widerøe litt sånn «It’s complicated» #kansellertavgang

Akkurat i dette tilfellet var det lavt skydekke som ligger som ett teppe på 100-200 fot. Ikke så mye man får gjort med det. Håper du kommer deg greit oppover, enten i kveld eller via andre veier.

God morgen fra Lysaker. Kort dag som starter på kontoret, før det så skal være noen timer med møteaktivitet lenger borti veien hos "moderskipet", før dagen avrunnes med utviklingssamtale på skolen for minstemann, og en løpetur får man skvise inn også!

Ha en flott dag!

God ettermiddag fra Bangkok. Ikke store ting å melde herfra, men fotmarsj på morran, tur i gymmen, 3-400m i basseng etterfulgt av 2 timer på solseng is done.
Lunsj, som var rester av en grønnsakssuppe fra middag i går er akkurat inntatt og en sløver nå fremfor TV’n hvor YouTube ruller.
Ha en flott onsdag :)

God eftermiddag från Novotel BKK Aiport
Fin tur på upper deck med LH i natt och det blev nästan 6 timmars oavbrutne sömn vilket nästan är rekord.

Imorgon går turen mot Ko Chang

Fin tur på upper deck med LH i natt och det blev nästan 6 timmars oavbrutne sömn vilket nästan är rekord.

Imorgon går turen mot Ko Chang

Och ni landade före en annan. Kan rekommendera Austrians 777 I business, var otroligt bra catering. För en annan blir det Bangkok tills på måndag.

Hepp fra en kort mellomlanding på kontoret. Svært artig start på konferansen i dag. Nå en liten ekstern lunch så ned igjen og deretter fest og middag. Måtte også brå-booke en billett med bolaget som gjør at lovnaden om null reising før påsken må presenteres for La Dragone.

Morsomt i dette forbikjøringsfeltet av en hverdag.

Akkurat i dette tilfellet var det lavt skydekke som ligger som ett teppe på 100-200 fot. Ikke så mye man får gjort med det. Håper du kommer deg greit oppover, enten i kveld eller via andre veier.

God morgen fra Lysaker. Kort dag som starter på kontoret, før det så skal være noen timer med møteaktivitet lenger borti veien hos "moderskipet", før dagen avrunnes med utviklingssamtale på skolen for minstemann, og en løpetur får man skvise inn også!

Ha en flott dag!

Tja…meldingen fra WF var at det enten ble plass i kveld eller i morgen tidlig…så da ble refusjon og ny tur booket…med DAT.

Mer enn jeg har sovet uavbrutt på 4 år.... :lol::lol::lol:

Sola skinner i EU, noe som betyr at allergimedisineringen må begynne. Hersens Or. På den positive siden: nyter tilværelsen som kapteinsfru (til tross for søvnløse netter, men siden mannen slipper å gå nattevakter som kaptein har jeg lovt han at han skal få gå nattevakter med kidsa når han kommer hjem :colgate:). Det kommer gratulasjoner fra alle kanter, festligheter planlegges, og jeg mekker litt på hvordan vi skal få den håndlagede skipsmodellen han har fått i gave hos crewet skal komme seg hjem til oss... Den er på størrelse med to innsjekka kofferter.... :drunk: Påskekaffen smaker fortreffelig, så får det pollenet bare ta seg en bolle, en nesespray og noen øyendråper.

Och ni landade före en annan. Kan rekommendera Austrians 777 I business, var otroligt bra catering. För en annan blir det Bangkok tills på måndag.

Er enig at Catering hos OS er bra, har tatt seg opp igjen noe nå etter Covid. Men setene synes jeg er heller trange. Så jeg holder nok en knapp på Luftwaffe :)

G'morgen. I dag skal MOW se på ting igjen. I følge med en notisblokk. Håper det er mer vellykket enn mandag.

Vått, grått og trist. Fin dag for gjenhør med Terje Tyslands første skive, men mister nok Spotify snart så da får jeg finne noe fra simkortet isteden.

Ha en tørrere dag enn meg.

Back