Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra flyplasshotellet Comfort Xpress Central Station. Snart ut døra for å ta Flytoget til OSL og dagens dash til Røros. Fortsetter med SJ til Hell i kveld. Få noe ut av dagen du også.

God morgen fra L1. Kontoret kaller, så er det hjem å hente barn i barnehage, fore dem og sørge for eldstemann kommer seg på hockey. Så bør jeg få meg en løpetur i kveld også. Ha en fin dag.

God morgen fra Forus. Klar for en ny dag i resepsjonen her før helgen min starter. Planen om å drive opplæring i dag utgår visstnok så da kan jeg fokusere på kaffekoppen og kanskjje jeg får sett ferdig Formel 1 løpet fra forrige helg.

Rimelig klar for noen rolige dager etter travle dager. Ha en fin en!

God morgen fra Lillestrøm. Straks inn til bortekontoret. Merket en plombe som begynte å løsne i går, så har fått booket meg tid til tannlege i morgen også.

JEG HATER TANNLEGEN!

For sikkerhets skyld lukter det krone. Det suger å bruke penger på ting som det når man helst vil bruke det på god vin og en fin skjorte. Hvorfor kunne man ikke innført "skoletannlege for middelaldrende hvite menn med få fysiske skavanker og generelt lavt omdømme"? Det hadde vært så praktisk.

Så kunne man bare ruslet inn der. Betalt 150,- ekstra for premium package med et glass bobler og putekrig på TV, etterfulgt av kronemontering på skattebetalernes regning. Jeg syns det hadde vært greit.

Aldrig er det liksom min tur.

Ikke nok med det... i flg appen er det 97 dager siden jeg klippet meg sist. Har reist mye. På en reise her for 3 uker siden måtte jeg bruke skjeggtrimmere til å ta litt kontroll over håret på sidene. Jeg så helt sjuk i huet ut. Resultatet nå 3 uker senere er at jeg nærmer meg skikkelig håkkysveis.

Kevin Powers, baby.

Forøvrig en av de bedre kvalitetstvseriene Storsmurfen har introdusert meg for.

Anyway. Må gå på kontoret. Andy out. Ha en best dag

Morn fra hjemmekontoret. Det skal jobbes og det skal inntas kaffe. Prøver å skaffe en legetime for å få bekreftet at jeg allerede i en alder av 31 er blitt sviktet av kroppen min og pådratt meg en pollenallergi, da første sommer i enebolig med hage og umiddelbar nærhet til et skogholt innebar uante mengder snufsing og nysing.

Mårnings fra det sørlandske!

Andre dag på rad med blå himmel ute. Noe må være galt?! Heldigvis kommer regnet i kveld.

Er på bortekontoret idag og det er lite spennende som skjer denne uken. Så det er ikke rart at jeg drikker!

JEG HATER TANNLEGEN!

1: Sørg for å ha mannlig tannlege
2: Når du ligger i stolen: Strekk ut hånden
3: Ta et mykt grep rundt tannlegens bjeller
4: Si: Vi skal ikke gjøre hverandre vondt i dag, skal vi??

Case closed!

3: Ta et mykt grep rundt tannlegens bjeller

Skal innrømme at jeg har enda mindre behov for å klemme "mannebjeller" enn for litt smerter i tanna. Og kombinasjonen tør jeg ikke tenke på. Det føler jeg er for de spesielt interesserte.

Men jeg dømmer ingen :)

Skal innrømme at jeg har enda mindre behov for å klemme "mannebjeller" enn for litt smerter i tanna. Og kombinasjonen tør jeg ikke tenke på. Det føler jeg er for de…

Det finnes bedre metoder og bedre behandlingsformer:

Attachments

• IMG_0410.jpg
    IMG_0410.jpg
    260.2 KB · Views: 190
God morgen fra bortekontoret,, Ble en utrolig koselig steak-dinner i går og rikelig med druer.. Dragen ga middag-nekt i kveld da det blir ny runde med kunder i morgen.

Jernhesten fikk dødskysset i dag og blir plukket opp av forhandler klokken 1100. Egentlig fint lite trist da de ble en veldig dyr 50 års-krise og Norge er vel egentlig ikke noe cabriolet-land.

God morgen fra Kongsberg.

Her er dagen godt i gang med kursing av ansatte som jobber mot førstelektor. Ellers må jeg vel få trent litt i dag også. Virker som himmelen har gått tom for regn, slik at det er mulig å bevege seg utendørs igjen

God morgen fra Lillestrøm. Straks inn til bortekontoret. Merket en plombe som begynte å løsne i går, så har fått booket meg tid til tannlege i morgen også.

JEG HATER TANNLEGEN!

Vi er flere som hater tannlegen. At noen velger å bli tannlege og grave inne i kjeften på folk er en gåte for meg. Som transplantert får jeg dekket alle tannlegekostnader heldigvis, så nå er det kun i kjeften det svir når tannlegen holder på og ikke i lommeboken. Men for all del, jeg skulle mye heller vært frisk og betalt tannlegen selv enn å holde på med det surret jeg gjør nå. Formen er heldigvis god for tiden, men neste uke blir det en ny liten sjau på Riksen.

De eldre av oss husker nok denne fra Wesensteen

https://www.youtube.com/watch?v=z-nljXFHerk

Last edited:
God formiddag fra Jåttå,
En fin dag her over i sørvest , business as usual i prosjektet.
Ha en flott dag du også.

God dag. Her er alt ved det normale bortsett fra st det ble jogget i arbeidstiden som vel medfører litt kontorering utover.

God formiddag fra kontoret på Sola.
Været her er strålende men kjølig.
Det jobbes for harde livet og etter lunsj skal en vaksinere seg.
Utsikten her er perfekt og SK fra TRD etterfulgt av SK fra BGO passerte akkurat.
Ha en strålende flott onsdag

eacb059ec0a9d1be9a73a0936bb85eac.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan vi ikke slutte å snakke om tannleger? Hvis vi tier, går de kanskje sin vei?

G’morgen. Valpen var tidlig i gang, nesten så hun visste at hun skal ha ‘spa-dag’ i dag. Trener henne litt med kennel, så gjør en testdag i dag, med vask og diverse. Så vi får en rolig dag i heimen før hun skal hentes etter jobb.

Men først skal vi i skauen, som vanlig.

Hey jeg synes faktisk tannlegen min er snill. Funker bedøvelsen dårlig gønner hun på med mer. Har rotfylt en tann en gang i måneden i et helt år da jeg var 20 så tannlegeskrekk finnes ikke hos meg.

Go kveld - her skal man jobbe litt frivillig i noen timer. Også fått ordnet en del andre ting i dag som feks å tømme ca en colaflaske med mitt eget blod. Slapp av alt er gjort på en forsvarlig måte og forhåpentligvis får noen andre glede av det. Trente gjorde jeg også før jeg gjorde det så. Aktiv dag

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Bare jeg som lærte eventyret om Karius og Baktus som lite , så tannlegebesøkene er en ren årlig sjekk, for å skrape og polere litt?

Bare jeg som lærte eventyret om Karius og Baktus som lite , så tannlegebesøkene er en ren årlig sjekk, for å skrape og polere litt?
Hehe Karius og Baktus er nok en grov forenkling faktisk over hvordan tennene fungerer. Det hjelper jo å holde tennene rene og ikke syrebade dem men å få betennelse i en tann kan nok ikke jeg lastes for.

Hey jeg synes faktisk tannlegen min er snill. Funker bedøvelsen dårlig gønner hun på med mer.

Bedøvelse er da for nybegynnere? På rotfylling tar man det så klart, men med vanlige hull betyr det jo bare at man går rundt og har det ubehagelig enda lenger.

Uten bedøvelse er man inn/ut på null tid og er 100% ferdig i det man har tastet koden på terminalen.

Bedøvelse er da for nybegynnere? På rotfylling tar man det så klart, men med vanlige hull betyr det jo bare at man går rundt og har det ubehagelig enda lenger.

Uten bedøvelse er man inn/ut på null tid og er 100% ferdig i det man har tastet koden på terminalen.
Nja jeg tok ikke bedøvelse på rotfylling. Nerven var helt dau. Så poenget var ikke der. Men jeg kjører nå safety first jeg der hvor det faktisk er nerver. Et tannlegebor mot en nerve kan gjøre fyttisatans i helvete vondt. Greit for meg og greit for tannlegen som slipper å tenke så veldig mye.

Du har tydeligvis ikke vært utsatt for lystborrerne hos skoletannlegene i Bærum ... Hadde det vært litt mer tak i foreldrene mine, hadde de saksøkt folka. Jeg sliter fortsatt med ettervirkninger. PLUSS tannlegeskrekk.

Back