Glad onsdag fra Trondheim

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et litt våtere og gråere Trondheim enn det vi hadde i går. Kaffe på senga før frokost og dagens tur til fots til Trondheim Spektrum. Møtedagen avsluttes med middag på Britannia…spennende å smake om de når opp til nivået på nye Tollbua hvor vi spiste i går kveld. Bruk dagen:-)

Gjeeesp fra Knausen. Matpakker er laget og nå en rask tur til hallen for mitt crawl. Dagen ble plutselig anderledes da hårføneren skal testes ned til sørlige Sverige hvor man skal besøke er skip (nerde-glede seg) og middag senere på kvelden.

Mornings fra Asker. Venter i holding på BHG skal åpne, men vi vinner og kommer først i dag og. Fullfart med barn som skal både på svømming og hockey senere, mens kona er opptatt, så spørs vel om ikke det bli løping for tog hjem, for dagens trim. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Her venter man på at ting skal tørke opp litt for videre sjauing. Forbereder meg mentalt på å skuffe 1m3 jord fra tilhenger og over til plantekasser

God onsdag fra kontoret. Her er arbeidsdagen godt i gang. Håndterbar møtemengde i dag. Solen skal komme frem etter hvert så da blir det løpetur på Bygdøy i ettermiddag.

God morgen fra Kiel hvor båten akkurat har lagt til kai. Blir en liten runde i byen her før vi i ettermiddag skal fortsette seminaret.
Ha en flott onsdag :)

God morgen fra Hotel Koldingfjord hvilket som sagt ikke når Dragsholm opp til de inngrodde tåneglene, men som allikevel er helt ok.

Nå bærer turen videre til nye kundemøter her på Jylland, før vi flyr hjemover i kveld.

Ha en best onsdag!

God formiddag fra Jåttå,

Litt trøtt i trynet i dag etter hektisk dagstur i går over til ABZ. Returen til SVG var frisk med kraftig vind og regn på kveldingen.
Morgenmøter ferdig her i prosjektet , snart tid for lunsj før resten av dagen går med til HAZOP møter.
Ha en fin dag.

God formiddag fra Kongsberg.

Dagen ble startet med litt rutinemessige blodprøver på sykehuset. Når jeg likevel var på sykehuset tok jeg dagens trening der samtidig. Regner med livlegen min ringer etterhvert med dagens prøvesvar og eventuelt hva vi foretar oss om de ikke er som de bør være. Ellers skal jeg få skiftet hjul på andre bilen i dag. Må bare vente litt til det blir litt varmnere ute først. Ellers ikke de store planene for dagen utover å jobbe litt.

Heisann fra Senator lounge på BER.
Dårlig lounge egentlig.
Driver noe smårep etter gårsdagens konsert :)

G'morgen ... Det er onsdag så da er det lokale DMV (Department of Motor Vehicles) åpen, så forhåpendtligvis får jeg nye skilter. Hvis ikke jeg mangler noen papirer .. Sånnt vet man aldri.

Litt grått på morran, men behagelig temperatur.

Back