Glad onsdag fra Trondheim

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et fargerikt hotell i Trondheim. Gårsdagens tur opp hit ble en av de beste på lang tid…knallstemning med mye latter i en smekkfull Airbus…takket være et unikt samspill mellom kvinnelig svensk kaptein og norsk besetning…alle med en del års erfaring. Tommel opp:-) Nå venter et frokostmøte, en førpremiere på en ny norsk film med kun 3 gjester i salen før det blir retur til Oslo i ettermiddag. Snart helg:-)

God morgen fra L1. Gikk så effektivt på hjemmebane at jeg rakk et tidligere tog enn normalt. Så da vinner jeg fort og blir først på kontoret. I kveld skal det løpes. Ha en fin dag

Mornings fra Forus. I gang med en ny tredagers-uke på kontoret. Satser på smooth sailings. Litt rusk i maskineriet (les: halsen) men ikke mer en at jeg satser på at halslinser har bra effekt. Ha en fin en!

God Morgon från SJ X2000 mot Stockholm,

Solen skiner på ett nyrenoverat tåg och det är en fantastisk facelift SJ bjuder på. Nu blir det några dagar i huvudstadsregionen med jobb, vänner och bekanta.

Önskar alla en flott onsdag!

God morgen fra innenriks-kantina, straks ombord på ei smekker CRJ. Fått sete på styrbord side.. der er avvik i rutinene.

God morgen fra Kongsberg.

Det blir en rolig dag i dag etter en nokså anstrengende dag i går med møter både på Campus Bakkenteigen og Campus Porsgrunn. Jeg må forberede et webinar jeg skal ha i morgen for ansatte om nettundervisning. Lenge siden jeg har hatt slike kurs nå så det blir litt morro og prøve seg igjen på det.

Morn fra kontoret. Også i dag på to hjul, og med tredagers uke denne uka skal jeg nok klare å sykle samtlige av de. Uforskammet uthvilt da bølla sov uten en lyd hele natten, og var naturlig nok da i et utpreget "vil ikke"-humør hele morgenen.

God morgen fra ett solfylt og varmt Tvedestrand. Gårsdagens 3 turer på gjenvinningsstasjonen gikk greit, selv om det var slitsomt, det var rundt 1,5 tonn totalt. Nå gjenstår å vaske bil og båt. I ettermiddag skal vi til Arendal å se på Stabæks jenter slå Arendals jenter ut av cupen, så skal fadern avleveres på hytta, før vi kjører hjemover. Jeg har min siste offisielle arbeidsdag i dag, der jeg har jobbet i 2,5 år, så skal jeg muligens jobbe i morgen, og så er det muligens over. Til mandag begynner jeg i ny jobb og så skal jeg muligens jobbe litt i den forrige jobben på Fredag og Søndag.
Ha en Varm og solfylt dag alle sammen.

God morgen fra Lillestrøm. Var supert med vårens første båttur i deltaet i går.

I dag er litt forberedelser og handling til fredagens jubileumsfest på kontoret. I kveld, dugnad i sameiet

Nevnte jeg makan? Ha en fjong en

God dag fra fbu. AkkurT rukketå tømme ut klesvasken etter retur fra NYC. Nå skal kroppen spyles også kontoreres. Grei tur direkte over i plus. Kom sent avgårde som jo er kjipt når en vil sove. Middagen kunne jeg vel også droppet mot mer søvn. Frokost var vel omtrent som i C, bortsett fra at det ikke kunne velges rundstykke. Fortsatt fyllik med at all drikke bestilles første runde. (Men de har med vin på matvogna også).

G’morgen, ja .. Valpebeistet er i storform og skal straks i skauen for å brenne litt energi. Langhælja er overstått, så da blir det å fyre opp hjemmekontoret etterpå.

Dagene går ….

God ettermiddag fra Forus,
Der var arbeidsdagen over , ingen pauser i prosjektet i dag.
Tidlig av gårde i nå , kjøleskapet tok kvelden i går og nytt må skaffes hos en av forhandlere av slikt her på Forus.
Typisk at slik skjer rett før en jobbreise.
Ha en fortsatt fin dag.

Back