God morgen fra en taxi på vei til OSL. En litt klønete rute venter. Til Toronto, men booket av Elefanten. Så det blir en av Bongos Tryllereiser sine serielle direkteflighter med superkantine og 62K.
Ha en fin en
Grådig tidlig avgang til han å være?
God morgen fra en taxi på vei til OSL. En litt klønete rute venter. Til Toronto, men booket av Elefanten. Så det blir en av Bongos Tryllereiser sine serielle direkteflighter med superkantine og 62K.
Ha en fin en
Her er en liten intro:Bongos Tryllereiser!!!!
Elefanten har bestilt reisen, kult!
Hva er 62K??
Hei hopp. Våt onsdag her i -6 sonen. Og godt er det for det trengs.
Vekkerbeagelen forsov seg igjen. Jeg våknet 0645 helt av meg selv. Må begynne å sette Alexa i arbeid, tror jeg ...
Avslutter med et bilde fra nærområdet ...![]()
![]()
Her er en liten intro:
https://fnate.blogg.no/1540555647_62k__kurs.html
Men kort og godt er det Elefanten din faste skuff i BA sine B747-400
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Han har hatt 62K i A380 et par ganger også men det har vørt en grusom skuffelseTusen takk for info og link
Da har han 62k som sin faste plass
Er det bare i B747-400 som han har 62k??
Og endelig har dere kommet til ORD![]()
Her virket ikke automatene på imigration i dag. Så kan dere tenke resten selv![]()
Ha ha ha.Hahaha .... opplevde det i fjor sommer. Har aldri vært så glad for å ha Global Entry - vi ble hentet ut av køene. JFK bak to Air India og en Nigeria Airlines 747 på 70-tallet var barnemat i forhold.
Ellers er jo standardvitsen her
- Why is everybody from Dawsonville (naboby'n) breathing so heavily?
- They're so close to Cumming ...
Han har hatt 62K i A380 et par ganger også men det har vørt en grusom skuffelse
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.