Glad onsdag fra Trastevere, Roma

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen:-) Det ble en herlig beginvenhetsrik dag i går…med punktering, leiebil hentet men servicebil hadde ikke plass til oss. Godt at man har venner rundt om i dette landet. Bra lunsj, bra vin og etter at generalstreiken som var i togselskapet i går var ferdig 18:00 kunne vi ta toget tilbake fra Orvieto til Roma. Nå skal det pakkes, vi skal spise frokost og lunsj før sjåføren snører oss ut til FCO og hjemreisen med Lufthansa. Det best er jo at ferien så vidt har startet og i Norge meldes det endelig om sommer:-)

God morgen fra havet.

Turens siste nattevakt går mot slutten.
Hjemreisen er planlagt med avgang kl 10.
I går ble det kansellering pga en reservedel som var forsinket fra Amsterdam. Spm er om den er ankommet og skiftet i tide så dagens program går som planlagt.

Sjekker ikke inn på SAS før jeg vet at helikopteret er i rute.

Morn fra Tønsberg. Den sedvanlige diskusjonen medlemmer junior startet ikke før 0530 i dag, og vi ble nok en gang enige om at kl 7 var mer fornuftig. Nok en dag alene med gutta så vi får vel finne på noe i dag også. Tror jeg lukter vafler til lunch.
God hjemreise til EB, jeg lever fortsatt litt på den tilfeldige restauranten vi ramlet innom i Trastevere for snaue fire år siden

Morn fra Tønsberg. Den sedvanlige diskusjonen medlemmer junior startet ikke før 0530 i dag, og vi ble nok en gang enige om at kl 7 var mer fornuftig. Nok en dag alene med gutta så vi får vel finne på noe i dag også. Tror jeg lukter vafler til lunch.
God hjemreise til EB, jeg lever fortsatt litt på den tilfeldige restauranten vi ramlet innom i Trastevere for snaue fire år siden

Tilfeldigheter er jo selve livet:-)

Mornings fra Tjøme. Kaffe på trappa, så får vi se hva vi finner på av sommerlige aktiviteter. Ryktes kona skal ut med venninner i kveld, men har ikke helt forstått om det involverer meg eller ikke. Ha en fin dag.

God morgen. Joggetur rundt to sjøer er unnagjort. Det er også frokost her i Købengavn. Litt bytur nå før sas flyr oss til sfo.

God morgen fra Oslo[emoji846] Kaffe, aviser og forum unnagjort. Må en tur på Meny for å ordne råvarer til brunch. Etter hvert blir det avreise for et par dager i København. SAS står for transporten både fram og tilbake. Ha en strålende onsdag!

Nå har Lufthansa flyttet oss to rader frem hjem fra Frankfurt…tydeligvis ikke mange foran gardinen nå på sommeren.

G'morgen, ja ... Litt tørrprat herfra også.

Ny varm sommerdag på gang. Lite som skjer, annet enn at det blir en tur nedom marinaen for å sjekke båten og fjerne noen edderkopper. De flytter inn faderlig fort etter at man fortøyer båten. Noen av de mer 'langtidsparkerte' bådene er godt dekket av edderkoppnett.

Siden det nevnes kopp - hva med en kaffekopp til? Og kanskje en blueberry turnover også ... mmm ... jepp jepp ...

Og klokken er ......

757.jpg

Lite som skjer, annet enn at det blir en tur nedom marinaen for å sjekke båten og fjerne noen edderkopper. De flytter inn faderlig fort etter at man fortøyer båten. [/IMG]

Velkommen i edderkoppgjengen. Det er helt sjukt på denne tiden av året spesielt. Kan ikke stå mange dager.

Men jeg kan varmt anbefale sitrusspray (sitrusens) på innsiden av presenningen. Det har virkelig hjulpet på Speedbird. Nesten hver gang jeg har havnepresenningen av gir jeg linningen en god dusj sitrusspray før jeg legger den på.

God dag fra Lillestrøm. Nettopp ferdig meg 9 hull golf. Mye morsommere å spille etter hvert som man får litt dreisen. Nå må jeg bare øve meg litt ekstra på innspill og putt, så får jeg kanskje snart ekte handicap. Kommer meg nesten til green på 3 slag på par 5 og 2-3 slag på par 4 hull. Men så slutter det ofte på 8-11 slag allikevel. Det er jo dumt, men da vet jeg i det minste hva jeg skal øve på. Nå er det på tide å avbestille en SAS booking til Toronto og rebestille rimeligere med KLM, tenker jeg.

I morgen skal jeg jage edderkopper på Speedy.

Ha en best tirsdag.

Nei

Onsdag. Best onsdag.

Svikter dere Swiss?????

Vi er ikke alltid klar over om vi liker moren eller datteren best…og i dag stiller Lufthansa opp med en Lovehansa maskin. Vi snakker ekte kjærlighet her også:-)

God morgen fra stranden på Sanibel Island.. hva skal man si? Det er rett og slett nydelig. Kuldeperioden er her fremdeles og den amerikanske gulfen er deilig avkjølende i 31 grader. Mye god mat og dessverre alt for mye shopping her på jentene - godt det er doble poeng på MasterCard. Jeg har så langt shoppet: Dyrt skyllemiddel og mange dritkule små forskjellige hot sauce flasker så flymat blir godt utover.

I kveld blir det krabbe… For et sted.

ab60bdecbfbe274f019463d4b0c0a1f1.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra stranden på Sanibel Island.. hva skal man si? Det er rett og slett nydelig. Kuldeperioden er her fremdeles og den amerikanske gulfen er deilig avkjølende i 31 grader. Mye god mat og dessverre alt for mye shopping her på jentene - godt det er doble poeng på MasterCard. Jeg har så langt shoppet: Dyrt skyllemiddel og mange dritkule små forskjellige hot sauce flasker så flymat blir godt utover.

Sanibel og Captiva er fantastisk.

Men jeg kan varmt anbefale sitrusspray (sitrusens) på innsiden av presenningen. Det har virkelig hjulpet på Speedbird. Nesten hver gang jeg har havnepresenningen av gir jeg linningen en god dusj sitrusspray før jeg legger den på.

Kjøper du det ferdig eller blander du det selv?
Man kan vel bruke det andre steder også? f.eks. utvendig på hus?

Her er fangsten.. aldri mer kjedelig flymat [emoji23]

450d9869fc05acbf52a430c5ba23407d.jpg

Kjøper det ferdig på f.eks biltema. Usikker på om det er bra på husmaling. Og det er jo ikke best å puste inn så mye av.

Sent fra min SM-F741B via Tapatalk

Sitronsaft, eddik og en dæsj oppvasksåpe oppblandet i vann gjør susen. Litt spraytåke gjør neppe noen skade på huset.

Helt nydelig område.. Skremme de å se hvor mye orkanen "Ian" tok knekken på for fire år siden.

Ja, de fikk mye skade. Jeg har ikke vært på øyene siden den traff, men den tok ut mye av FM Beach. Vi bor på Coconut Point, var der senest for en uke siden, men de har ryddet alt opp.
En kompis har hus på Marco og det var mye ødeleggelser der og.

Back