Glad onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Røros som i morgentimene byr på Fifty shades of grey... Klar for en arbeidsøkt her på kontoret før det blir en runde rundt på de forskjellige stedene våre. Ha en tipp topp onsdag der du er.

Re: Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Stavanger. For øyeblikket skinner Solen, men spørs jo hvor lenge. Frokost #1 er unnagjort. Om få strakser blir det et transportoppdrag før helsesøster skal besøkes for litt sprøytetakning. På eftan blir det SK over til Oslo hvor natten skal tilbringes hos Radisson.
Ha en strålende onsdag :)

God morgen fra Hvalstad. Kan melde om blå himmel. Litt hjemmekontorering for å få kabalen til å gå opp. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. :) Hjemme etter en fin tur til Bad Reichenhall og Wien. Rart å prøve egen seng igjen. Men til kvelden bærer det opp til stedet flyene går fra igjen, ja nettopp, OSL. :) Akkurat sjekket inn til tidlig fly til ARN og videre til Umeå i morgen. Så da blir det ny tur. :) Ha en fin en!

God morgen fra Lillestrøm. :) Hjemme etter en fin tur til Bad Reichenhall og Wien. Rart å prøve egen seng igjen. Men til kvelden bærer det opp til stedet flyene går fra igjen, ja nettopp, OSL. :) Akkurat sjekket inn til tidlig fly til ARN og videre til Umeå i morgen. Så da blir det ny tur. :) Ha en fin en!

Vet ikke om det er innenfor ditt interessefelt, men det er et innmari stilig gitarmuseum der oppe. To brødre, som lagde museum for å stille ut den private samlingen sin. Hvis man liker gamle gitarer, da.

God onsdag herifra. Nok å henge fingrene i som vanlig. I går fikk bookingfingeren luftet seg litt også, og det ser ut som tradisjonen med å være utenlands på bursdagen min er i ferd med å bli gjenopptatt.

Ha en god en :)

God morgen fra Trøndelag!
Nyter mine siste feriedager hjemme, før det blir en helgetur nordover.
Riga Aviation Museum besøkte jeg på mandag, og det var artig! Mye kult fra de "gode gamle" CCCP dager. Museet kan på avstand se ut som en skraphaug, men til og med de i reisefølget som er under middels interessert i fly og helikoptere ble positivt overrasket.
Ligger rett ved flyplassen, så har man noen euroer i cash og en ledig time, ta et besøk!

En liten smakebit:
nZfC2SL.jpg

Ha en flott onsdag!

God morgen fra Buenos Aires! Her er det full vinter nå, noe som her nede betyr en daglig snitt temperatur på 16´C, så jeg dristet meg faktisk til å droppe å pakke ned "Bukse-Lang-Under-Vinter."

Bor behagelig på mitt faste hotell; Pulitzer Hotel Buenos Aires, som ligger sentralt mellom bydelene Retiro og Microcentro, med kort gang avstand til det meste og til handlegaten Avenida Santa Fe. Nå er det lav sesong, så det er ingen kø annet enn ved minibankene der du for tiden kun kan ta ut småbeløp hver gang(typ: 400,-NOK)slik at ikke bankene skal kollapse(?!). Men utrolig nok, kommer man seg faktisk ganske langt her nede på disse små-beløpene og man kan ta ut flere ganger evt på andre minibanker.

Det ble litt kjelkete reiserute sikk-sakk ned Sør-Amerika(OSL-BCN-BOG-GRU-EZE). Så jeg kom til Argentina 2 dager etter skjema, men hvem bryr seg..."Don´t Cry For Me Argentina..."

Last edited:

God dag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, og regnet som skulle komme i går uteble, i alle fall hos meg. Nye sjanser i dag sies det, får vente å se.

Her står dagen i ryddingens tegn, og det trengs etter noen late uker på denne kanten. Både oppvask- og vaskemaskin får jobbe litt. Utpå kvelden får man satse på luftetur med bikkja før man får starte med litt pakking til fredagen.

En fortsatt god en ønskes. :)

Back