• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad onsdag fra Røros

7F, men da har Elefanten 7D!! Helt genialt! :) :D
Nei... elefanten har Mezzaninen... God kok der. Og godt skjult for jentene...
a146e0f7888728006957a15c7619a85e.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Det Hypern sier er sant... når jeg flyr alene.

Det Martin sier er også sant. Denne gangen booket jeg for poeng til jomfrua og svigers. Da var dette eneste ledige.

Selv booket jeg samme ruten for penger. Tjener mer poeng også.

Det er akkurat sånn jeg gjør også :D :D

Der er Elefanten!!!! Bra plass også!

Ja, det er bra at han er "godt skjult for jentene..." :D :D :D

God onsdag fra det Sørlandske!

Grått og trist her og dagen startet med en forsovelse! Typisk dårlig start på dagen som forøvrig er pakket med møter fra start til slutt.

God tur til Nju Jårk farerne. Både de i setet og de på messaninen! Godt at jomfrua har med seg opphavet. Regner med du får singelrom da, Fnatski! hehe

God ettermiddag fra Karihaugen. Til tross for at eieren i går bestemte seg for å innføre noe som kan ligne på Oslos mest latterlige dress code for firmaer som holder til i industribygg, så har dagen gått ganske greit.

(Sandaler forbudt. Menn som bruker T-skjorte på ha med krage, men ikke damer. Skjorts kun på fredager...)

God formiddag fra GLA!

Ut på tur igjen, ikke hver dag det blir både nytt flyselskap og flytype på en gang. Trengte en syltynn unnskyldning for å reise, da var det beleilig å teste Air Transat's Club class på A310 over dammen til Toronto, før de fases ut for godt.

Ha en finfin onsdag folkens! :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Ut på tur igjen, ikke hver dag det blir både nytt flyselskap og flytype på en gang. Trengte en syltynn unnskyldning for å reise,da var det beleilig å teste Air Transat's Club class på A310 over dammen til Toronto før de fases ut for godt.
åååååå....tripreport er obligatorisk! :old

Tripreport kommer etter hvert :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Så er det noen som ikke liker Fnate og satt SSSS på han. Stakkars Fnate.

No sweat. Fikk det da jeg fløy LH sist og det var definitivt pga reisemønster. Og ja, S’ene forsvant på innenlandsflighten da gubben i FRA byttet flight for meg. Måtte bare ta av meg skoene i ekstrakontrollen. Regner med at det var greit å gå videre da tyskeren bare lå i en skjelvende haug på gulvet og ikke sa noe. Tre dager på poppfæstival på Loreley hadde nok satt sine spor.

G’morgen herfra. Fortsatt levelig temperatur ute og det ser faktisk ut som at det er behageligere temperaturer i vente. Men de vanlige ettermiddagsstormene gir seg ikke ennå. Supertravelt på jobb i går pga SAS- og WF-salgene, men så lenge automatikken funker som den skal, er det jo bare å holde tømmene og hyle Giddy Up!

Ha en fin dag, foran, bak, på kontoret eller i heimen. Selv skal jeg bare opp trappa. Har jeg nevnt at hjemmekontor ruler?

Fin bok forresten. Akkurat ferdig med den tredje og siste i serien. Og da mener jeg siste. Ikke akkurat lettlest og ingen vits å lese mer sci-fi etter å ha gjort seg ferdig med disse. Enjoy!

(Sandaler forbudt.
Det er helt greit å gå barføtt. Sunt er det også.

Menn som bruker T-skjorte på ha med krage
Den eneste løse kragen jeg kjenner til for menn er prestekrage. Ser litt rart ut til t-skjorte, men om det er det ledelsen ønsker...

Skjorts kun på fredager...)
Så, stumpen bar resten av uken?

God midtuke fra tiggerstaden. Her prøver jeg roe komme meg over gårdagens bookingrush. Med fire turer til har jeg booket meg helt inn i juni. Og da dukker jo problemet med neste års norgestur opp. Hva i alle dager er det igjen av severdige destinasjoner i Norge som jeg enda ikke har vært på?

Ha en god en alle som har like store utfordringer i livet.

Ref. SSSS så er det mye høyere frekvens på internasjonale ruter enn innenlands/ut av i USA. Har aldri fått det domestic, men får det innimellom til USA pga. de nye reglene om at 25-30% av personene på en flight skal ha det. Virker nesten som det er stor sannsynlighet for å få det om man sjekker inn på en utestasjon ifht. der US-flighten starter (Tidligere var det vel ca. 10% som skulle plukkes ut i gaten manuelt)

Så, stumpen bar resten av uken?

Satser på at Gustav stiller i kilt

Den eneste løse kragen jeg kjenner til for menn er prestekrage. Ser litt rart ut til t-skjorte, men om det er det ledelsen ønsker...

Det viser seg å være litt vanskelig å finne noen som selger prestekrager. Tips mottas med takk. (Fra meg. Neppe fra ledelsen.)

Det Hypern sier er sant... når jeg flyr alene.

Det Martin sier er også sant. Denne gangen booket jeg for poeng til jomfrua og svigers. Da var dette eneste ledige.

Selv booket jeg samme ruten for penger. Tjener mer poeng også.

For hvor lang er det ca. siden du bestilte den reisen for poeng til jomfrua og svigers??
(jeg vet ikke om du er online på flyet, eller om du bare nyter maten og sover).

Back