Re: Glad onsdag fra Røros
Bra!

Joda, min antagelse var på hvorfor han bare fløy via CPH og ikke for eksempel IST ^_^
Bra!
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Joda, min antagelse var på hvorfor han bare fløy via CPH og ikke for eksempel IST ^_^
Nei... elefanten har Mezzaninen... God kok der. Og godt skjult for jentene...7F, men da har Elefanten 7D!! Helt genialt!![]()
![]()
Det Hypern sier er sant... når jeg flyr alene.
Det Martin sier er også sant. Denne gangen booket jeg for poeng til jomfrua og svigers. Da var dette eneste ledige.
Selv booket jeg samme ruten for penger. Tjener mer poeng også.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Nei... elefanten har Mezzaninen... God kok der. Og godt skjult for jentene...![]()
åååååå....tripreport er obligatorisk!Ut på tur igjen, ikke hver dag det blir både nytt flyselskap og flytype på en gang. Trengte en syltynn unnskyldning for å reise,da var det beleilig å teste Air Transat's Club class på A310 over dammen til Toronto før de fases ut for godt.
Så er det noen som ikke liker Fnate og satt SSSS på han. Stakkars Fnate.
Nei... elefanten har Mezzaninen... God kok der. Og godt skjult for jentene...![]()
Det er helt greit å gå barføtt. Sunt er det også.(Sandaler forbudt.
Den eneste løse kragen jeg kjenner til for menn er prestekrage. Ser litt rart ut til t-skjorte, men om det er det ledelsen ønsker...Menn som bruker T-skjorte på ha med krage
Så, stumpen bar resten av uken?Skjorts kun på fredager...)
Så, stumpen bar resten av uken?
Den eneste løse kragen jeg kjenner til for menn er prestekrage. Ser litt rart ut til t-skjorte, men om det er det ledelsen ønsker...
Det Hypern sier er sant... når jeg flyr alene.
Det Martin sier er også sant. Denne gangen booket jeg for poeng til jomfrua og svigers. Da var dette eneste ledige.
Selv booket jeg samme ruten for penger. Tjener mer poeng også.
https://www.ebay.com/itm/Retro-Rena...49:m:mXW-jo09Kjmz145kKejCXuw&var=413390607155Det viser seg å være litt vanskelig å finne noen som selger prestekrager. Tips mottas med takk. (Fra meg. Neppe fra ledelsen.)
Gitt den manglende shortsen så er et greit å være på den sikre siden.Tror oppmerksomheten er sikret uansett farge..!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.