Glad onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra sofaen foran peisen. Kaffe, forum og snart NRK nyheter på radio før arbeidsdagen sparkes i gang. 6 timer på teams skal bli en utfordring…men stuen her er hyggeligere enn leverandørens møterom i en kjeller bak Slottet. Middag med en nevø i ettermiddag/kveld - hyggelig at ungdommen ber seg selv på mat og drikke. Fin onsdag ønskes.

God morgen fra L1. Det skal det kontoreres på dagen og løpes på kvelden. I spedd til logistikk av barn innimellom der. Ha en fin dag

Morn fra hjemmekontoret. Her hjemmekontoreres det på dagen og sykles på kvelden. Satser på at man unngår å bli våt denne gangen.

God (?) morgen fra Knausen.

Det ble en små guffen opplevelse med dette inngrepet i går, men nå er jeg fit for fight igjen. Nøys i sofaen i går kveld som skremte vannet av ungene da den pene hvite skjorten min plutselig så ut som sluttscenen i Carrie.

Har fått låne indier-sleden til Dragen i dag da jeg skal på kundelunsj i Vestfold. Tar tabletter uten trekant for anledningen. Dragen speller tennis to timer hver kveld nå så det blir nok ekstern kebab i kveld.

Tror vi kutter god, og sier morgen fra flyplassen.

GPC, den store fisketerminalen hadde første dagen i nytt bygg i går. Og det gikk mildt sagt til h.....
Mine venner hos EK fikk vel omtrendt 2 timer forsinkelse, ferdig boardet, så der går det rødglødende mellom sandkassa og lekeplassen her i nord.
QR offloaded masse fisk, og for frakteren på kvelden så informerte de kundene om at det ble offlaoded fisk pga av høye passasjer tall (les setningen en gang til og se om du tar'n)
DHL skulle ha med masse fisk ut, og når de egentlig skulle laste hadde det ikke blitt levert 1 kasse...
For min lille butikk så ble en forsendelse sendt flyplassen 30 min før avgang, og den andre jeg hadde ble levert etter avgang....

Så nå er det god stemning rundt her, ordet katatstrofe brukes flittig. Det går seg nok til, men håper det går kjapt :)

Vel, jeg får tusle bort på terminalen og titte i kjøleskapet om fisken ligger der... litt spent...

Måtte dagen bli super :)

S

God morgen fra fbu. Hjemmekontorering i dag. Kanskje det blir lagt inn en joggetur før 3-timersmøte i ettermiddag. Det er vel egentlig alt som er av planer for dagen i dag.

God morgen fra Hotell Lyngørporten. Upåklagelig utsikt fra rommet i strålende vær. Frokost fortært og litt kontorering før avreise til Arendal. Skal være med å arrangere en paneldebatt litt senere i dag. Ha en strålende onsdag[emoji3]
05f0bec97207add5d3262c1d07b30ad0.jpg

God dag fra Schloss Burgbrohl i Tyskland, hvor jeg har fått sovet, trent og jobbet litt. Nå blir det ny dag med akkurat samme 4 timer power point på Tysk med gjennomgang av juridiske spissfindigheter og en del "pink cloud marketing bs" før jeg skal i gang med min bs. Det betyr å si ting, tulle og spille musikk i en time så folk blir i humør til å feire.

I går prøvde jeg å gjøre det på Tysk men lærte f.eks at de ikke har en Reichskansler lenger. Sånne ting. Roer ned Tysken i dag.

Ha en fin en

G’morgen, ja .. Learjet .. Dere får sette opp stand utenfor terminalen, så kanskje dere får solgt unna litt av fisken .. :lol:

Sitter i Augusta med kaffe og pad og venter på en telefon. Hjem i kveldingen ..

God ettermiddag fra Kongsberg.

Her har dagen gått med til jobbing og til samtale med lege på Riksen og litt koordinering av de nærmeste undersøkelsene som venter. Alt ordner seg for snille gutter. Helse Norge sitt pandionkort er stadig til god hjelp. Nå blir det en tur på Riksen på mandag for å sluttføre arbeidet de startet med i forrige uke. Jeg måtte også få skiftet på et dren som ligger der midlertidig. Kjekt med kone som er sykepleier og fikser det hjemme slik at jeg slipper å dra på sykhuset for slike småtterier.

God morgen fra Hotell Lyngørporten. Upåklagelig utsikt fra rommet i strålende vær. Frokost fortært og litt kontorering før avreise til Arendal. Skal være med å arrangere en paneldebatt litt senere i dag. Ha en strålende onsdag[emoji3]
05f0bec97207add5d3262c1d07b30ad0.jpg

Har egentlig aldri skjønt poenget med Arendalsuka. Flytt hele greia til et litt større sted med litt bedre hotellkapasitet så blir det kanskje litt mer tilgjengelig for folk flest. Men egentlig virker det som et godt argument for menn med dress å henge sammen og snakke såkalte viktige saker. :stir

Jaja god kveld fra Oslo hvor en straks skal ut døra for å jobbe litt frivillig.

G’morgen, ja .. Learjet .. Dere får sette opp stand utenfor terminalen, så kanskje dere får solgt unna litt av fisken .. :lol:

Kan vel sende noe av fisken til Arendal?

God kveld fra Sandnes. Ligger på sofaen og slapper av. Ukas tre første vakter er unnagjort. Nå gjenstår bare en lørdagsvakt før man tar noen uker ferie!

Har egentlig aldri skjønt poenget med Arendalsuka. Flytt hele greia til et litt større sted med litt bedre hotellkapasitet så blir det kanskje litt mer tilgjengelig for folk flest. Men egentlig virker det som et godt argument for menn med dress å henge sammen og snakke såkalte viktige saker. :stir

Jaja god kveld fra Oslo hvor en straks skal ut døra for å jobbe litt frivillig.

Usedvanlig lav dressfaktor i Arendal. Fordeler og ulemper med stort arrangement på lite sted. Her preger det hele byen på godt og vondt, om dette hadde vært i Oslo hadde man knapt lagt merke til det…

Som en gammal dress-kledd kapitalist så må jeg si jeg liker konseptet. Har vært der et par ganger (i dress og masse, masse hårgele) og er litt stolt av hva dette lille landet gjør (sikkert fordi vi har litt dårlig samvittighet for allt vi drar opp fra havbunnen). Det er jo ganske mange prosjekter og ideer som får fin fokus.

Litt irriterende med størrelsen på byen (var invitert i år men droppet det blant annet på grunn av hotell) men samtidig så gir det arangementet mer sjarm og det er ganske kompakt og fint.

Som en gammal dress-kledd kapitalist så må jeg si jeg liker konseptet. Har vært der et par ganger (i dress og masse, masse hårgele) og er litt stolt av hva dette lille landet gjør (sikkert fordi vi har litt dårlig samvittighet for allt vi drar opp fra havbunnen). Det er jo ganske mange prosjekter og ideer som får fin fokus.

Litt irriterende med størrelsen på byen (var invitert i år men droppet det blant annet på grunn av hotell) men samtidig så gir det arangementet mer sjarm og det er ganske kompakt og fint.

Uansett så er det nokså spesielt å se på at Eirik Lae Solberg har debattert med Raymond Johansen på Arendalsuka. Det er ikke der de skal bedrive valgkamp...

Har egentlig aldri skjønt poenget med Arendalsuka

Etteraping av svenskene. De startet med Almedalsväckan og da måtte jo vi følge etter. Og Arendal lå nærmest Almedal i uttale.

Og hva gir vel mer status og inntrykk utad av at man er veldig viktig viktigper enn å snakke med viktige mennesker om viktige saker i viktige møter?

Back