God morgen og god fridag til oss som har det Kaffe, firkløver og forum ved kjøkkenbordet før jeg forflytter meg til sofaen ved peisen…skammer meg ikke for å kose meg på en onsdag morgen. Nyt dagen!
God morgen. Kaffe og pc ved kjøkkenbordet her, men brødet står til avkjøling på kjøkkenbenken. Gjenfunnet en del muskler kjenner jeg etter teknikkurs i går.
God morgen fra Kongsberg. Her bærer det straks avgårde til sykehuset for blodprøvetaking. Dette er noe jeg må gjøre ca. annenhver uke for å få riktig dosering av medisinene. Etterpå bærer det rett til tannlegen *o'skrekk og gru* for å fikse et hull i en jeksel. Heldigvis kommer det ikke til å svi i lommeboken denne gangen siden transplanterte får gratis tannlege.
God morgen fra Lillestrøm. Planen var bortekontor i dag, men når jeg kom til togstasjonen var det nok en gang togkaos så da spasserte jeg irritert hjem og tar hjemmekontor isteden.
G’morgen .. Ikkeno togkaos her, ikke minst fordi vi ikke har tog. Så da blir det opp trappa og til venstre. Kortere å svinge rett inn til høyre, men å svinge til venstre og ta omveien gjennom badet gir en mer eksklusiv følelse. Og ja, jeg vet, fake news ..
Ingen som fikk kjempelottoen i går heller, så da må man opp til Lucky Leon og bunkre opp lodd før neste trekning. Som er Fredag den 13. 1.35 milliard …. Går gjerne med på spleiselag .. Klarer meg fint med en prosent av gevinsten.
God ettermiddag fra heimen, plutselig var man tilbake fra (den sikkert ikke helt politisk korrekte) 5-dagers turen til Dubai[emoji846] Fint med noen dagers fri i varmere strøk og med direkteflight på drøye 6 timer er det et greit alternativ til Granca. Helt overkommelige hotellpriser, men stive priser på mat og særlig drikke. Synes det har blitt merkbart dyrere siden jeg var der i 16. Og litt stress med at det bare er børst å få på hotellene, men det er jo noen kule hotellbarer å finne. En av de bedre var på Taj i Business Bay. Ellers er det jo en super destinasjon for rike avholdsfolk[emoji6]