Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Lysebu. Klar for en dag alene på kontoret - sender resten av avdelingen på brann- og førstehjelpskurs. Ene italieneren skal få vinterskoa på i dag - så da blir det en togtur til dekkhotellet på Kolbotn i ettermiddag. Bra start på uken ønskes!

God morgen fra Beitostølen. Espresso og kake, en fin måte å starte hyttekontoret. Så får man vel lufte seg litt i løpet av dagen. Spørsmålet er også om de to prikkene og pjuske formen på minstemann i helgen faktisk var vannkopper? Vi sendte jo han til kameraten hans som hadde det for en drøy uke siden, for å bli ferdig med det. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Stille her og stille i byen i dag.. Ryktene sier høstferie. Fru Sud skal over fjellet med 66% av arvingene og mener hun skal ha "min" bil som betry at de groteske piggdekkene må på i løpet av de to neste dagene.

Kos dere..

God mandag! Tilbake i hovedstaden og klar for siste innspurt i nåværende jobb. Straks et eksternt møte og så blir det kontorering. Begynner å glede meg til å returnere til mer sommerlig vær på den sørlige halvkule om et par uker.

Mornings fra Salo. Trivelig liten by ved Gardasjøen. Plenty med fortauskafeer og restauranter. Ble sjømat i går, men stod over den lokale spesialiteten gjedde… Bor på et koselig lite *** hotell midt i smørøyet. Nå skal frokosten testes før en liten spasertur. Sirmione og Modena senere i dag. Den lille franske leiebilen som ble bestilt hos Avis ble oppgradert et lite hakk til en liten italoamerikansk kloss. Jeep Renegade Limited med bensinhybrid og automat. Ingen ræser, men grei bil for to pax. Ha en finfin mandag[emoji3]
9e2683b2e3de1632f25d6a4b9d2b8a01.jpg

God morgen fra Gaustad nærmere bestemt Rikshospitalet. Formen kjennes bra ut og jeg håper på løslatelse i dag. Det betinger imidlertid at CRP går nedover og fortsetter å stige. Blir spennende å se hva dagens prøver viser. Jeg har vært her inne en uke nå og det begynner å bli nok.

God morgen fra Lillestrøm. Straks Gaustad. Så OSL. Så Frognerseteren.

Her har man fått jobbet litt i hjemmekontoret før det bærer inn til bortekontoret en svipptur før jeg skal hente jobbgjester fra Chile på OSL. De var så fornøyde med å "ha booket hotell i Oslo helt selv". Det ble da X-Hotel på Hellerudsletta. Ikke dum, den der. :)

#visitoslo

Så skal de slepes rundt litt i dag og i morgen. Booket dem inn på Grand i morgen så de i det minste får litt "premium Oslo experience". :)

Ha en best mandag.

Last edited:
God morgen fra Lillestrøm. Straks Gaustad. Så OSL. Så Frognerseteren.

Her har man fått jobbet litt i hjemmekontoret før det bærer inn til bortekontoret en svipptur jeg jeg skal hente jobbgjester fra Chile på OSL. De var så fornøyde med å "ha booket hotell i Oslo helt selv". Det ble da X-Hotel på Hellerudsletta. Ikke dum, den der. :)

#visitoslo

Så skal de slepes rundt litt i dag og i morgen. Booket dem inn på Grand i morgen så de i det minste får litt "premium Oslo experience". :)

Ha en best mandag.

Frognerseteren...mmmmm - sulten:-)

G’morgen, ellerno ..
Her i det strømløse SC er det fortsatt nettopp det. Mange ryddegjenger fra nær og fjern i sving, men ingen tegn til dem nær oss.

Kunne godt tenkt meg en dusj, men vi har fått beskjed om å begrense det pga begrenset kapasitet, så da får man bli ‘El Stinko’ inntil videre. En av naboene og en kompis skal eksprimentere litt med pumpekontrollen i sikringsboksen, så kanskje vi finner en hack.

Fikk tak i 10 gallon bensin i går, så da har vi nok for generatoren for et par dager ihvertfall. Skal prøve å fyre opp hjemmekontoret i dag. Jobben skal jo også ha sitt når det er mulig.

God ettermiddag fra O&G bransjen,
En fin start på uken her i prosjektet , uken er fullpakket allerede fra start. I morgen full dag seminar i byen i regi av Offshore Norge,
I kveld er det tid for styre- og gruppemøte i partiet her i Sola.
Ha en fin dag.

Hei fra Sandnes. Årets sommerferie i gang. Planen er å legge seg i Spania i kveld. Ser ut som det blir min første tur i en MAX 8. Og førstereis for unge lovende på syv og tre-kvart måneder. Siden det sikkert er full vinter når vi er tilbake i Norge har man fått lagt om til vintersko på den ene bilen. Så er spørsmålet om jeg rekker å gjøre det samme med bil nummer to før avreise. Time will show. Ha en fin dag forumister!

AAARRRRGGGG. Da ser det ut til at det blir ytterligere noen dager på Riksen. De fant ut at de skal erstatte drenet jeg har liggende med et stent. Det skal skje på onsdag. I morgen skjer det ingenting så da er planen at sønnen kommer hit og så tar vi en tur til Sverige sammen. Det blir hyggelig det.

Puh .. da har jeg lagt inn strøm på to hjemmekontorer, satt opp vifter og bygd dusj. Rene campingferien dette.
Men godt å få skylt kroppen.

Attachments

• IMG_7828.jpg
    IMG_7828.jpg
    260.9 KB · Views: 115
Last edited:
Back