• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret åpnes om noen minutter og dagen byr også på et par møter i sentrum - ikke alle som har tatt fri. Ha en bra mandag der du er.

Tjallabais fra utsikt mot Ullern!
Rolig dag i sikte. Men hvor haren hopper vites ikke, så vi får se, da vettu.
Har ståltro på Varg mot Ålesund! Deilig å ha slikt liggende på vent :)
Marsipanspekket mandag ønskes!

God morgen fra Stavanger. Da en ikke har reise-langt planer for påsken, arbeider en like godt to dager til før kursen settes nordover. Så i dag tenkes det å skrive et par reiseregninger, få tidsregnskapet ajour og tømme mailboksen.
Ha en fin fin påske-mandag :)

God morgen fra Sandaker. Får vel hive meg på trikken ned til jobb snart. Planen er å jobbe videre med et dokument, så får jeg se hvor effektiv jeg klarer være. I kveld var planen slappe helt av, men det var før dragen gå meg en hel liste med ting som måtte fikses. [emoji44]

Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Her er det grått, surt og kaldt. Så da er det ingen stor ulykke at dagen skal tilbringes på jobben. Har enda ikke bestemt om det blir hjemmepåske, eller om man skal fyke av gårde et eller annet sted noen dager... Ha en finfin mandag[emoji3]

Morn frå uti fjorden i Trøndelag. Har vore på hytta nokre dagar, mulig heimreis i morgon. Første dagen gjekk med til å mekke dass så eg fekk fyr igjen i den, grave elgskit opp av vasskjelda, og få liv i pumpa til dagtanken så vi kan bruke alt det kokte vatnet til noko. Nokon som sa luksus? :D

Jaja, sola skin, trur eg såg DATVIKING frå OLA i stad, og satsa på vi får litt ut av dagen. Sjauing av ved, eller re-proviantering.

Tre dagar til setebingo med DY. Ække heilt happy med det, men vi får lage ei scene :D

Fin før-påske, alle saman!

God morgen fra det Sørlandske!
Nydelig vær og vindstille her i dag. Men is på bilen. Og ifølge Yr skal det bli minusgrader fremover. Det var ikke med i beregningen. Jeg trodde det skulle bli vår nå. Så da får man utsette å skifte dekk på bilen iallefall.

Tar en liten tur på kontoret i dag også, og deretter fri resten av påsken. Blir nok helt sikkert fint med noen fridager!

God mandag ønskes!

Morn fra Bergen.

Hvorfor våkne så tidlig på en mandag når jeg har absolutt ingen forpliktelser å følge opp ?

Bare masse som skulle vært gjort og det kan nok vente litt til [emoji849]

Ha en fin uke og påske.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God mandag fra Oslo - sov litt dårlig men hva gjør vel det når Viggo Valle kan få opp stemninga litt, fin påsketradisjon det.

God mandag fra Oslo - sov litt dårlig men hva gjør vel det når Viggo Valle kan få opp stemninga litt, fin påsketradisjon det.

Hva? Er'n igang allerede?
Det var da veldig til mas, men da er det bare å svinge seg rundt på NRK.NO. Trodde ikke f.......et startet før helligdagene. Må ha det, bare må ha det :D

Hva? Er'n igang allerede?
Det var da veldig til mas, men da er det bare å svinge seg rundt på NRK.NO. Trodde ikke f.......et startet før helligdagene. Må ha det, bare må ha det :D

Jepp - det er mandag-lørdag i påskeuka. Det burde man jo vite etter at fyren har holdt på i 30 år. :D

God dag fra jobben. Her var man på pluten 0545, så begynner nesten å lure på å gå hjem. Droppet lunsjen til fordel for "To good to go" fra Scandic - det var lurt, pølser, bacon, eggerøre, speilegg, tomat, paprika, reddik, druer - rundstykke og to små wiernerbakst med sjokolade til 35 kroner. Det kan man like. Ha en fin-fin mandag til alle Viggo-fans og alle andre.

Hepp hepp. Tilbake til hverdagen, selv om jeg starter med en fridag. Surt og kaldt ute, men bikkjene er henrykte over å komme tilbake til vante rutiner.

Må komme meg igang mefd CoreMOW igjen etter et par ukers pause. Blir sikkert tungt, men etter den sure kløe etc ....

God dag fra Lillestrøm. Fjong tur over dammen med SK908 og PLUS i natt. Ikke like god mat som på turen bortover, men super service pga lite folk. I hvert fall i PLUS. I eco så det nokså fullt ut.

Fikk litt ekstra med meg i skoposen også. På drikkeserveringen før maten bestilte jeg en GT, en rødvin og en øl. Sånn for å ha.

- "Du skal ikke ha 2 av hver da?" - spurte de

Det skulle jeg selvfølgelig. Så da blir det nok en GT, en Mikeller og en rødvin i kveld også. :)

Nå blir det litt jobb og litt vasking av kåk, mens Elefanten sitter og stirrer vantro på PC'en etter at den store investeringen hans i rødsnute aksjer faller videre. Han har snart tapt 10 års ukelønn på 4 dager

Ha en fin en

God ettermiddag fra Oslo

Her måtte man tidlig opp etter nattskift for å rekke siste mulige (forhåndsbestilte) time til fornyelse av førerkort kl. 13.45

Langfri i påskeuka er jo stort sett bortkastet for oss skiftarbeidere som trives best når det er godt betalt, men det renner inn noen ekstraskift som bussjåfør så da blir det noen turer til et par flyplasser i løpet av påsken også.

Back