• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Takk for påminnelsen!!! Da fikk jeg bestilt også. Men fytti katta for en pris :(

Sa han som fakturerer firmaet sitt med Club World til enhver tid (ja bortsett fra forrige gang hvor det likevel ble CW) :p - neida - bare spøker med deg. :stir

Og uavhengig av hva VG påstår (utsolgt på 21 minutter) er det fortsatt ikke noe problem å få tak i for eventuelle etternølere.

God NYC morgen. Skal bli sol o 27 i dag... Kult i går, plutselig sto Bernie bak oss i køen til en av våre faste frokostdiner ( Evergreen på 47th ) med en drøss bodyguards. Han var der også sist torsdag, men i går droppet han grunnet køen^_^

God eftermiddag fra København.

Skal med SK997 til Shanghai her kl 18:40, men kan se på CPH.dk at den allerede nu er udsat til 20:30.

Ved ankomst i morgen venter et par overnatninger på Radisson Blu New World i Shanghai, og efterfølgende 11 overnatninger på DoubleTree by Hilton i Taizhou nogle timer nord for Shanghai. Det skal nok blive interessant at komme lidt ud på landet.

Det er altid en oplevelse at komme til Kina, især når man som jeg er næsten 2m høj og blond :)

Hjemturen bliver i SAS Plus, og Guld-kortet kommer i hus når aftenens flyvning er overstået. Så kan det næsten ikke blive mye bedre.

Ha' en god dag/aften.

Takk for påminnelsen!!! Da fikk jeg bestilt også. Men fytti katta for en pris :(

Sjefen min setter veldig pris på at jeg møter på jobb i tide. Og - i ytterste konsekvens - så kan det å komme for sent føre til at jeg plutselig ikke trenger å møte opp lenger ;)

Fikk uansett tak i billetter, på mobilen, på veg ut døra.

Så var det å prøve å sørge for at jeg ikke må jobbe den dagen.

God ettermiddag! Her er man også lykkelig innehaver av Springsteen i Frognerparken-billett. Det er nesten duket for fly, øl og Springsteen ;-) (Bortsett fra at konsertfølget mitt ikke er like interessert i flyprat som meg...)

Back