Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by EB
Her blir det nok Alfa 159 JTD 150 HK - med skinn. Navi kan jeg leve uten - men tørr jeg ta sølv metalic med rødt skinn???
Originally posted by EB
Akkurat det skal nok gå greit - selv om vi blir onkler igjen på nyåret og det nok blir noe kjøring med barn/barnevogn noen år fremover. Men det finnens da en SAAB 9-5 i familien og den eldre er sikkert ikke motstander av å kjøre Alfa i bytte...
Originally posted by FBU 4EVER
159 SW kommer i mars-april neste år!:devot:
Originally posted by Trety
159 SW kommer i mars-april neste år!:devot:
Jøss, det var jo faktisk ganske kvikt, særlig med tanke på at 156 Sportwagon tok 2-3 år for å komme på banen.
Riktig! Men AR hadde ingen planer om en SW da 156 ble lansert.Med 159 er SW en naturlig del av modellutvalget helt fra start.
Riktig! Men AR hadde ingen planer om en SW da 156 ble lansert.Med 159 er SW en naturlig del av modellutvalget helt fra start.
Godt poeng, selv ikke AR selv hadde vel drømt om at 156 skulle bli en såpass stor suksess og ikke minst en klassiker og legende så umiddelbart som den ble.
Nei,det hadde de ikke regnet med.De (AR) har nok ganske høye forventninger til salget av 159.
Nei,det hadde de ikke regnet med.De (AR) har nok ganske høye forventninger til salget av 159.
...og med tanke på entusiasmen både du og EB utviser så langt, kan det jo tyde på at markedet er veldig positiv til mottakelsen...:thumbup
Jeg hadde planer om et nytt kjøkken før ny bil,men kjøkkenet har ikke gjort meg noe så hvorfor skulle jeg gjøre noe med det!Nye dører er en mulighet med nybilkjøp i 2007-8.Da har eventuelle barnesykdommer blitt luket ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.