• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tidlig oppe...Alfa`n skal ferieklargjøres på Billingstad klokken 07:00... Ellers blir det vel å lese eventuelle nye mail i innboksen.. That`s it arbeidsmessig. Ha en bedre start på uken!

God morgen, været ser lovende ut, så jeg er glad jeg jobber tidlig i dag. (0700-1500)

fellesferien er deilig - spesielt for oss som var ferdig med ferien sist uke! Asker-FBU på ca 13 minutter i dag! Gruer meg til Asker- og Bærumsfolket kommer hjem fra Blindleia... I dag blir det en skikkelig arbeidsdag (noen av oss jobber ikke i salg... tji-hi :spin: ), og kanskje det blir en tur bortom sjøflyhavna i dag for å knipse litt Cessna'er. I morgen blir det tur til STO og fredag blir det LHR (lille-blonde-fruen la ned veto mot reiseruten OSL-AMS-LCY...) med kone og barn - og vi SKAL ta tube'n! I løpet av helgen der blir det en tur til RAF Museum i London. Noen som har erfrainger derfra? Gleder meg spesielt til å se denne:

sunderlandmr5.jpg

God formiddag !

Ferie her i gården også, selv om ferien blir noe annerledes enn vanlig. Har sendt kone og eldstemann sørover, og er selv alene igjen med tvillingene i 10 dager. Ikke mye avslapping akuurat, men kjekt å ha god til barna. Blir for mye styr å reise alle mann, så da fant vi ut det var greiest å sende kone og eldste mann alene på ferie. Håper jeg samler så pass med poeng hos fruen, at det blir anledning til en flyspottertur til høsten.

Hviledag i Tour de France i dag også, så de blir ikke de vanlige 3-4 timene foran TV'en. Får nesten abstinenser de dagene det er hviledag.

Originally posted by CK
fellesferien er deilig - spesielt for oss som var ferdig med ferien sist uke! Asker-FBU på ca 13 minutter i dag! Gruer meg til Asker- og Bærumsfolket kommer hjem fra Blindleia... I dag blir det en skikkelig arbeidsdag (noen av oss jobber ikke i salg... tji-hi :spin: ), og kanskje det blir en tur bortom sjøflyhavna i dag for å knipse litt Cessna'er. I morgen blir det tur til STO og fredag blir det LHR (lille-blonde-fruen la ned veto mot reiseruten OSL-AMS-LCY...) med kone og barn - og vi SKAL ta tube'n! I løpet av helgen der blir det en tur til RAF Museum i London. Noen som har erfrainger derfra? Gleder meg spesielt til å se denne:

sunderlandmr5.jpg

Ta Northern Line (Edgeware Branch) til COLINDALE,ikke til Hendon Central som mange gjør.Vel ute av stasjonen,tar du til venstre og går 7-8 minutter,så er du der.
For noen år siden var det mulig å gå inn i Sunderland'en,som faktisk har fløyet ved den norske 330-skvadronen under krigen ,men det var ikke mulig sist jeg var der.

Takk, Stein! Mens vi er inne på sjøfly... I fjor skrøt du av muligheten for en "Scanair-flight" med sjøfly fra Kilen...

Originally posted by CK
Takk, Stein! Mens vi er inne på sjøfly... I fjor skrøt du av muligheten for en "Scanair-flight" med sjøfly fra Kilen...

Jada,men jeg må ha en såkalt sesongutsjekk først.Hadde planer om en i dag,faktisk,men er fremdeles trøtt etter nattflyging natt til igår.Venter til imorgen.Når den er klar,så blir det samling i Kilen med 20-30 min rundflygninger for Scanair.no med påfølgende grillfest utenfor klubbhuset!
:thumbup

Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by CK

Jada,men jeg må ha en såkalt sesongutsjekk først.Hadde planer om en i dag,faktisk,men er fremdeles trøtt etter nattflyging natt til igår.Venter til imorgen.Når den er klar,så blir det samling i Kilen med 20-30 min rundflygninger for Scanair.no med påfølgende grillfest utenfor klubbhuset!
:thumbup

NÅ snakker vi!!:nor

Hmm, skal ikke prøve å overgå EB's "smiley bonanza" men det høres veldig bra ut!

Hoeres morro ut!!
Her i Seattle er det varmt!!!! Full sommer, skulle ikke forundre meg om vi klarer 30 grader idag!

Ikke noe spesielt paa plakaten, annet enn noen smaating rundt huset .. i morgen blir det sannsynligvis avdelingsmoete i Avdeling (Veldig) Vest nede paa pub'en. Den har selvsagt uteservering ... :cheers:

Back