• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe og forum før NRK Stor-Oslo kommer på lufta klokken 06:00. Hjemmekontorering i hele dag og vel så det. Mandag betyr også en treningsøkt på kvelden. Ha en bra start på uken.

Hod morgen fra L1. Vi vant såvidt barnehageleveringskonkuransen, men måtte legge inne en liten sluttspurt. Kontoret kaller, og full fart hjemme etterpå med både barn som skal på hockey og kona som skal pleie karrieren. Ha en fin dag

God morgen. I dag var senga veldig god, men jeg kom meg da ut 06.10. Ble litt amputert morgentrim, men får kompensere med litt ekstra dype lår i Wyller i kveld. Det pleier å svi litt.

Veldig stille på kontoret så mulig det er flere trøtte tryner rundt om.

God frimandag fra Sandnes. Straks avgårde til tannlegen for den årlige kontrollen. Etterpå blir det forhåpentligvis en liten treningsøkt mens man vurderer hva som skal serveres til middag. Ha en fin mandag forumister.

God morgen fra bortekontoret.. Man skal lissom ikke gi noe score 10 (så sant men ikke kan gå tilbake i tid og ha med den yngre Cindy Crawford på konserten Dire Straits hadde på Alchemy i 1983) - så de gir jeg den helgen en knallsterk 9er.. For en by.

En god del artige møter, og skal for fjerde gang prøve å få booket en enveisbillett med Air Serbia på hjemmesidene deres.. Det fungerer litt dårlig.

God morgen fra Lysaker. Mandag er møtedag, så det blir litt møter i dag. Syklingen ned til stasjonen var litt så-som-så. Foretrekker holke fremfor løs snø når det gjelder vintersykling med piggdekk.

Ellers så har det vært en god helg, ble oppstart av ett oppussingsprosjekt på rommet til eldste rekrutt. Ny gulv skal legges, vegger fikses, og litt annet som gjør det koselig.

Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra Notodden

Har tatt meg en tur til kontoret på Notodden i dag. Kjekt å treffe litt folk og ikke bare se i taket hjemme. Litt undervisning som skal planlegges så jeg skal se hva jeg får gjort med det.

God dag fra Kiel. Her nytes en midt på dagen øl..etterhvert blir det å traske tilbake til Color Magic for returen. Smooth seiling ned, ikke en eneste dønning som kunne merkes. Trist med jordskjelvet i Tyrkia og Syria. Syria trenger ikke mer helvete nå.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God dag fra Tenerife. Kom oss til slutt ned i går, selv om det ble gode 10 timer ombord. Var litt sliten etter heftig jobbeuke og dra derfor en 12+ timers nap i natt.

Sunclass vant ikke akkurat "førstepremien i best" i går. Sånn på infofronten. Men følelsen er litt bedre i dag, som jeg har etablert basis blodsukker igjen. I går var jo planen frokost ombord. Når frokosten ble kl 15 eller noe, så var humøret litt lavt. :)

Men nå begynner vi å bli klare for en dag her.

Ha en fin en

G'morgen .. travel dag står for døren og først skal en fyr med fornavn Stetson dytte litt i kroppen min og muligens få meg til å si Aaah .. så får vi se hva mer han sier og om han gir meg noe morsomt knask...

Det viktigste er imidlertid gjort. Valentines-presangen er i boks.

Attachments

• Skjermbilde 2023-02-06 085536.jpg
    Skjermbilde 2023-02-06 085536.jpg
    51.8 KB · Views: 151
For 25 aar siden i dag dro vi fra Bainbridge Island litt lengre nord til Orcas Island og Rosario Resort - en flott tidligere Mansion for Moran Familien som hadde noen toemmerstokker ;-).

I loepet en meget hyggelig ettermiddag / kveld endte vi opp som ektepar, noe vi synes var saapass morro at vi gjentok det hele noen maaneder senere i Svartskog kirke.

Dagen i dag blir feiret litt stille - bare oss 2 paa en meget autentisk Fransk Bistro i Seattle, en liten resturant som ogsaa har vaert sentral i vaare 25aar. Ser frem til de neste 25 ;-)

G'morgen .. travel dag står for døren og først skal en fyr med fornavn Stetson dytte litt i kroppen min og muligens få meg til å si Aaah .. så får vi se hva mer han sier ....

Ser ut som at dere må slite med meg en stund til, gitt ...

Back