• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner og det ser ut som knallværet fortsetter...JIPPI! Siste fridag på noen måneder...men med slikt vær skal vi vel alltids klare å jobbe også. Ha en bedre start på uken!

Nydelig vær på Nærsnes,også! Alfa'en får sommersko på seg idag,og kanskje det blir en tur på ordentlig sykkel.Er grundig lei ergometer'n nå!:hi2

God Morgen fra Tromsø

Masse folk og masse bagasje.............og det regner ihvertfall ikke :spin:

Men grått er det, 'hakke sett sola siden langfredag :(

Ha en fin-fin dag :smokin

Edit:skriveleif

Siste fridag på en stund ja... :(

Ser ikke ut som det kommer noe mer vintervær her nå, så lurer på om ikke jeg må få skiftet dekk på sykkelen også nå, så jeg slipper å sykle rundt på noen overdimensjonerte piggdekk.

Strålende sol idag også så må vel en tur ut etterhvert også.

Ha en fin slutt på påska! :hi2

Er påska slutt?? Neei så ergelig.. :p

Har har man jobbet i ett strek sida Torsdag og har no endelig 2 fridager..

Ellers er det meget bra vær Østpå, selvom TAF'en sier at noen stygge grå skal nærme seg sent i kveld..

Før den tid blir det nok en liten tur opp til f'lassen med Kanonen.. :up:

Nydelig vær idag, endelig en fridag, og valget var ikke vanskelig: Det var mye å se fra jordvollen på OSL i formiddagstimene idag.

Legger ved et avstandsbilde av City Star Airlines, som kom inn i formiddag og ventet på kveldsavgangen som markerte ruteåpninga til Aberdeen. Lenge siden jeg har fått et slikt 1st shot, minner om "gamle dager" ;)

Attachments

• tf-csa280305-1 copy.JPG
    tf-csa280305-1 copy.JPG
    130.4 KB · Views: 2
Heldig med den, Fellowship !

Ser at den er islandskregistrert, noen som vet hvem som er eier ? Har Air Atlanta begynt med "småmaskiner" ?

...her begynner vi aa bli klare for avreise....nytt kamera er paa plass: Nikon D70 med 18-70MM DX Nikkor med Lexar 1Gb 80x brikke (hittil)....Blir vel litt bilder underveis....og masse mens vi er i Argentina og Patagonia....vi forsoeker ogsaa aa komme helt ned Ushuaia og moete Pingviner (ikke de finske)....

... og hvis du ringer meg naar du kommer til Sea-Tac, saa ligger min 70-300 linse naa i ryggsekken ... klar til utlaan :up: Men selvfoelgelig forlanges bildereportasjer til gjengjeld!!

Daeven .. naa skinner solen, gitt!!!!

WOW! Så City Star KOM virkelig på OSL?? Hadde mine tvil til om de ville klarte oppstart. Får raska på å ta meg en dag på OSL slik at jeg får skutt den før de legger ned... (optimistisk??)

Back