Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Brrr - det er kun et par grader i hovedstaden og det er ikke mye å skryte av. Men det er blå himmel og solen har stått opp - så la oss håpe den varmer litt også. Blir en dag på kontoret før det blir en treningsøkt i ettermiddag! Ha en bedre start på uken!

Jeg begynte å lure på hvor dere ble av i dag, og kanskje spesielt du, EB. :rolleyes:

Det er helligdag i Malaysia i dag, men det betyr ikke at jeg tar fri. Sitter i stedet på "hjemmekontoret" og forsøker å konse på seriøst arbeid og ikke utsikten over Kuala Lumpur. I ettermiddag/kveld skal jeg som belønning (?) forsøke meg på en rusle- eller løpetur til den andre siden av åsen jeg bor i. Der ligger nemlig den første/minste av Kuala Lumpurs flyplasser, Sungai Besi/Simpang (WMKF). Dette pleide å være ruteflyplassen før Subang og Sepang, dagens KUL. Og ikke minst: På Sungai Besi ligger The Malaysian Air Force Museum, med bl.a. denne: http://www.airliners.net/photo/Malaysia---Air/Grumman-HU-16A-Albatross/1318731/M/ Dessverre ikke ex-RNoAF.

Jeg bor på baksiden av åsen bak plassen på dette bildet (og jeg må bruke stiene på den digre kinesiske kirkegården til å komme meg over):
http://www.airliners.net/photo/-/-/0788360/L/

Jaja, nok om det. Ha en fin dag, folkens!

K

Og jeg skal en tur til Torp International Airport og Sandefjord på kurs...

Her i Oslo ser det jo nesten ut som om sommeren er over... Kaldt.

god mandag fra hjemmekontoret på kjøkkenet! Møte på FBU i morgen, derfor ingen "Fakiren" i dag (men på onsdag - får håpe det blir mulig å komme seg hjem igjen til OSL på fredag....). Var ute med papirinnsamlingssekkene før 07:00 og det var IS på frontruten! Lurer på om det gikk greit med tomat- og paprikaplantene mine (kona kjøpte blomster, jeg kjøpte nytteplanter). Nå skal Prinsessen (rosa fra topp til tå) kjøres i barnehagen, og så blir det jobbing over nettet resten av dagen. Om det blir varmere i løpet av dagen, kan det godt hende at kontoret flytter ut i hagen. Perfekt under kirsebærtreet - passe skygge og fremdeles dekning på det trådløse nettet!

Ha en flott og produktiv dag!

God morgen fra Stavanger! Det er jo selvfølgelig standard, idet en runder hjørnet så suser bussen rett forbi deg. (Enten så er de konsekvent for tidlig, eller for sent, eller kommer aldri) Hmmmfffff....

Men men, det ble ikke noe skraping av bil nei! ;)

Ellers er det de vanlige møtene på mandag og masse jobbing ellers.

Ha en god dag forumister! :)

God mandag. Ja, maken til frost i mai da.... Men så hørte jeg meteorologen på radioen i bilen på vei til jobb, varmen kommer sigende utover i uka. Så hold ut folkens.;)

Fantastisk god morgen til alle :)

I dag er det morsekodeeksamen i tårnet på Torp, deretter til LFS for min første CPL time. Det blir spennende!

Det er forøvrig trivelig å høre at mennesker er glade her inne, selv i starten av uken. Det er ikke alle som er det! :)

God morgen fra København. Her er det ikke noe is å spore, men det er overskyet. Starter uken men en aldri så liten forsovelse hvor halvparten var planlagt og halvparten ikke var det. En rask frokost også blir det å ta metroen til Frederiksberg hvor lesesalen venter.......

God morgen fra Palmekysten!

Her var det ikke is på bilene i dag morges. Men vi kan ikke skryte av mer enn 8 grader sånn på quisten.

17 mai helga gikk like fort som jeg hadde regnet med. Litt dumt det der at helgene går så raskt unna, mens arbeidsdagene sniler seg av gårde! jaja. Det er snart helg igjen får vi håpe.

BF:cool2

Og ikke minst: På Sungai Besi ligger The Malaysian Air Force Museum, med bl.a. denne: http://www.airliners.net/photo/Malaysia---Air/Grumman-HU-16A-Albatross/1318731/M/ Dessverre ikke ex-RNoAF.K

Been there, done that! Jeg tror det er fri adgang inn i Albatrossen og endel andre fly, bl.a. A-4 Skyhawk. Labantrossa er en A-model, så den kan umulig ha vært norsk, nei.

Jeg måtte også skrape is...brrr brrr.

Garasje, EuroBonus, garasje!

Det blir innkjøp av ny vimpel idag. Da jeg byttet ut vimpelen med flagget 17. mai, så viste det seg at den var pill råtten og i ferd med å gå i oppløsning.

Ellers så er det solskinn her på Hurumlandets solkyst og siste fridag før ny stand-by periode imorgen.

Ha en fin dag.

God formiddag fra Forus/Tananger,

Ukas første morgenmøter er over og det barker løs på en ny travel uke. Litt usikker på reisemønsteret denne uka. Jobbreise til ABZ og OSL er litt i limbo i øyeblikket. Vil tro det blir tvungen lønsnemd i løpet av dagen/morgendagen.
Hvis ikke er det bare å holde seg i ro på hovedkontoret.
Noe dritt å bli stuck utaskjærs på ubestemt tid.
Ellers bruker vi tog og sjøfly i prosjektet der vi kan for tiden til viktige møter.
Ha en fin dag alle og god uke.

Heisann og god mandag morgen fra Houston!

Nyyydelig vaer i Texas om dagen her, beklager Norge, og vi venter fortsatt paa naar den ekstreme varmen kommer...!

Vi hadde besoek av Tommy og fruen over helgen og det ble selvfoelgelig mye flyprat og en del GT (nytt uttrykk jeg har laert for Gin Tonic)... ^_^

Ha en fin dag!

Dag

God formiddag fra Forus/Tananger,

Ukas første morgenmøter er over og det barker løs på en ny travel uke. Litt usikker på reisemønsteret denne uka. Jobbreise til ABZ og OSL er litt i limbo i øyeblikket. Vil tro det blir tvungen lønsnemd i løpet av dagen/morgendagen.
Hvis ikke er det bare å holde seg i ro på hovedkontoret.
Noe dritt å bli stuck utaskjærs på ubestemt tid.
Ellers bruker vi tog og sjøfly i prosjektet der vi kan for tiden til viktige møter.
Ha en fin dag alle og god uke.

Kan du ikke bare fly SVG-CPH/FRA/AMS-OSL da???:colgate:

BF:cool2

G'mrgn fra Taakeheimen. Klart her hjemme, men saa en del taakeflak i omraadet da jeg kjoerte guttungen paa skolen. Siste uke for skolebarna - saa ikke mye serioese gjoeremaal denne uken. I dag er det 'hattedag'. Fant ingen groenne stillongs, men Robin Hood hatt var paa og 'Men in Tights' ble forskriftsmessig avsunget underveis.

Saa var det aa benke seg i go'stolen med Peet's Coffee og Monster.com og andre jobb-sites. Kan noen snakke med Norwegian og faa dem til aa melde seg inn i Skyteam litt brennfort??? :p

Og det regner i Kristiansund :angry:
God ettermidag ja. Skulle ikke tro det var streik her oppe forøvrig da det går fly over huset her hele tiden. Har jo heldigvis fri fram til Onsdag klokken 13, da vi starter innkjøringen til norskeksamen på fredag.

Ha en bedre mandag alle :)

Er det noen sandefjordinger som vet om noe sted der man kan få noe take-away sushi eller noe asiatisk tofu eller noe sånt?

Er i det halvsunne hjørnet i dag..

G'mrgn fra Taakeheimen. Klart her hjemme, men saa en del taakeflak i omraadet da jeg kjoerte guttungen paa skolen. Siste uke for skolebarna - saa ikke mye serioese gjoeremaal denne uken. I dag er det 'hattedag'. Fant ingen groenne stillongs, men Robin Hood hatt var paa og 'Men in Tights' ble forskriftsmessig avsunget underveis.(...)

Tights...? Da må dette være nettstedet for deg: http://pixyland.org/peterpan/

ADVARSEL: Dette er drøyt! :lol::lol::lol:

Back