Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God formiddag fra Chicago! Ser at Dag var paa nett 5 minutter foer alarmen gikk av i Houston i morges. Dag er verdens verste morrafugl, oppe klokka kaboooom hver eneste morgen og i straalende humoer. Groess..

Kjempeflott helg i Houston med masse god mat, 777 flighter og Cessnatur til Galveston. Ble fakir paa meg i morges, 0622 avgangen til Chicago med en gammel gris paa 2B i First. Landet nesten 20 minutter tidlig og var paa jobben rett over klokka 9.

I dag blir det diverse moeter og litt kundekontakt foer jeg skal plukke opp bikkja fra Dog Hotellet kl 1700. Fruen er ute av byen paa jobb til i morgen.

Ha en trivelig aften

God kveld. Da var en altfor lang vakt på SVG unnagjort. Har blitt noen lange dager etter at streiken inntraff. Travelt har det også vært etter som vi har hatt alle utlandsflyene til BGO på Sola. Men nå er det slutt på alle ekstraflyene. Så får vi se om det blir "fri" eller ikke i morgen.

God kveld

Fridag er unnagjort - nå står tre kveldsvakter for tur. Litt uvant, men greit det også.

Leverte snuppa litt sent i barnehagen i dag, så jeg endte opp med å sitte sammen med henne ute når hun spiste frokost. Hun går i friluftsbarnehage og de er ute stort sett hele tiden. Men utrolig hyggelig å sitte ute med solen på seg på morningen. Får ta med en kaffekopp neste gang...

Lurer litt på om jeg skal slå til på elkjøp tilbudet og kjøpe et D40 kamera. Ender vel opp som spotter da. Men det er vel ikke så ille....

Venter da også i nådeløs spenning på om vi får noen av SA sine kunder. Det er vel ingen hemmelighet at jeg liker å jobbe med butikken til Dag J. Så selv om det vil bli en enorm utfordring å eventuelt ta over, så krysser jeg fingrene for at det kan skje.

Ønsker alle en riktig god kveld.

S

Kan ikke helt tenke meg hvem ellers som skulle overtatt "butikken til Dag J".... Tviler på at WF(er vel eneste reelle konkurrent) er klare for noe sånt...

Jeg er jo fryktelig innhabil i den saken, siden jeg har veldig lyst på dem, men jeg ser hva du sier. Men WF har også mange dyktige medarbeidere som glatt kan greie å ta CO på kort varsel. Hva med TAP? Er vel et selskap som jeg tror passer godt inn hos WF, systemet de bruker er jo nærmest likt Brussel sitt. Men jeg hørte fra en tidligere WF ansatt som mente at avgangstiden til TAP passer dårlig for WF da det er veldig hektisk den tiden - 13-15.

Jeg har tidligere sagt at jeg tror TAP går til WF og CO til MA. Har ennå en feeling på det, så får vi se hvordan det går. Burde ikke ta så lang tid før vi får et svar.
S

Jeg jobber i WF, og har inntrykk av at vi får TAP, men det er jo rykter, rykter og rykter... Har selv ikke jobbet noe videre med CO, men kunne gjerne tenke meg å stifte tettere bekjentskap.. Men tror nok CO allerede i utgangspunktet ser på MA - de bruker jo MA på mange andre stasjoner i Europa, og jeg vil vel også tro at MA er relativt klare til å ta over. Men det er jo bare tanker, like inhabile som dine.

Klarer WF både AF1275 og KL1140, begge klokken 0630, og SN 0640, tror jeg ikke 13-15 tiden burde være problematisk mht TAP.

Hvilken gris er eldst? 737 classic kom på 80-tallet, mens Tommy er født tidlig på 70-tallet (i følge profilen hans..).. You do the math..

Back